eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.4.2.) Miejscowość: Słupsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231958

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wykonaniu umowy

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00231368

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Wzrost wynagrodzenia - zmiana harmonogramu płatności zgodnie z Aneksem nr 1 - art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (paragraf 13 ust. 1 ppkt 2 umowy.

Po zmianie:
Wzrost wynagrodzenia - zmiana harmonogramu płatności zgodnie z Aneksem nr 1 z dnia 08.03.2023 r. - art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (paragraf 13 ust. 1 ppkt 2 umowy).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:
Wzrost wynagrodzenia - zmiana harmonogramu płatności zgodnie z Aneksem nr 2 - art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z paragrafem 12 ust. 2 pkt 1 ppkt b umowy).

Po zmianie:
Wzrost wynagrodzenia - zmiana harmonogramu płatności zgodnie z Aneksem nr 2 z dnia 20.03.2023 r. - art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z paragrafem 12 ust. 2 pkt 1 ppkt b umowy).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:
26552,57

Po zmianie:
16650,91

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:
1774,87

Po zmianie:
9901,66

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.