eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082546 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: ˜Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4b0c4dfc-a999-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001554/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00044870/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP.261.9.2021.ZP2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Części 1 pn. „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku, z wyłączeniem mogił wojennych” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”. 2. W zakresie części 1 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.3. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:1) dla części 1 – załącznik nr 11A do SWZ, w tym:a) ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza.4. Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje wykonanie:1) ryczałtowych prac porządkowych i utrzymania zimowego cmentarza, 2) wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ dla części 1 nr 1A.5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 1 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach - formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 333372,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Części 2 pn. „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”. 2. W zakresie części 2 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.3. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:1) dla części 2 – załącznik nr 11B do SWZ, w tym:a) ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza.4. Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje wykonanie:1) ryczałtowych prac porządkowych i utrzymania zimowego cmentarza, 2) wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ dla części 2 nr 1B.5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 2 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach - formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 309039,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Części 3 pn. „Utrzymanie mogił wojennych znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku (pomnik Pomordowanych Polaków, mogiły żołnierzy Armii Radzieckiej, mogiły Aliantów, pomnik Matki Polki)” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”. 2. W zakresie części 3 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.3. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:1) dla części 3 – załącznik nr 11C do SWZ, w tym:a) ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza.4. Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje wykonanie:1) ryczałtowych prac porządkowych i utrzymania mogił wojennych, 2) wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ - odpowiednio dla części 3 nr 1C.5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 3 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach - formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 12502,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315767,64

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450425,37

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315767,64

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ECO-PLAN Spółka akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8393171322

7.3.3) Ulica: ˜Przemysłowa 33

7.3.4) Miejscowość: ˜Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: ˜76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315767,64

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245173,71

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458090,06

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245173,71

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ˜OGRODY s.c. Aleksandra Szutenberg, Aleksander Dziurawiec, Andrzej Perliński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ˜Usługi Ogólnobudowlane Arkadiusz Czechowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8392658826

7.3.4) Miejscowość: ˜Bierkowo 155

7.3.5) Kod pocztowy: ˜76-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245173,71

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20308,65

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43628,76

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20308,65

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ECO-PLAN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8393171322

7.3.3) Ulica: ˜Przemysłowa 33

7.3.4) Miejscowość: ˜Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: ˜76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20308,65

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.