eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoty › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOTY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Płoty

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913 033 405

1.5.8.) Numer faksu: 91 32 10 745

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.ploty.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f09ed2f-f850-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018877/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na podstawie o przyznaniu pomocy Nr 00059-65170-UM1610125/21 z dnia 17 września 2021r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie nr ZP.271.8.2022.IM ogłoszone w dniu 22/03/2022r. w trybie podstawowym bez negocjacji zostało unieważnione zgodnie z
dyspozycją art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz.
1129 ze zm.) , ponieważ w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia do dnia 06 kwietnia 2022r., do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono
żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione;

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7593ea89-a9b7-11ec-baa2-b6d934483bfb

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022.IM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 811396,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytok wraz z montażem instalacji gruntowej pompy ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej na potrzeby instalacji CO oraz CWU wraz wykonaniem rekuperacji w budynku i zagospodarowania terenu. Planowane przedsięwzięcie ma na celu wykonanie budynku pasywnego - wyposażonego w mikroinstalację, która będzie zapewniała pokrycie co najmniej 80% zapotrzebowania tego obiektu na energię elektryczną lub cieplną.
Inwestycja realizowana będzie w trybie „Zaprojektuj i wybuduj”

Realizacja przedmiotowego zadania jest współfinansowana w ramach: Operacja typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW
na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na podstawie o przyznaniu pomocy Nr 00059-65170-UM1610125/21 z dnia 17 września 2021r.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAWARTY JEST W PROGRAMIE FUNKCJINALNO-UŻYTKOWYM stanowiącym załącznik nr 8 do ZAPROSZENIA DO NEGOCJACJI.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

42511110-5 - Pompy grzewcze

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przeprowadzone w dniu 24 maja 2022r. negocjacje nie doprowadziły do zawarcia konsensusu i zostały zawieszone do czasu przeprowadzenia przez Zamawiającego analizy budżetu Gminy Płoty. Po przeprowadzeniu analizy budżetu Gminy Płoty Zamawiający podjął decyzje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, ponieważ cena brutto za wykonie przedmiotu zamówienia tj. 1.599.000,00 zł (słownie brutto: jeden milion pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych i 00/100), którą podczas negocjacji zaproponował zaproszony Wykonawca znacznie przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zadania. Zamawiający na realizację zadania przeznaczył kwotę 998.018,19 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemnaście złotych 19/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.