Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOTY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Płoty
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913 033 405
1.5.8.) Numer faksu: 91 32 10 745
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.ploty.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f09ed2f-f850-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018877/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na podstawie o przyznaniu pomocy Nr 00059-65170-UM1610125/21 z dnia 17 września 2021r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie nr ZP.271.8.2022.IM ogłoszone w dniu 22/03/2022r. w trybie podstawowym bez negocjacji zostało unieważnione zgodnie z
dyspozycją art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz.
1129 ze zm.) , ponieważ w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia do dnia 06 kwietnia 2022r., do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono
żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7593ea89-a9b7-11ec-baa2-b6d934483bfb
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022.IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 811396,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wytok wraz z montażem instalacji gruntowej pompy ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej na potrzeby instalacji CO oraz CWU wraz wykonaniem rekuperacji w budynku i zagospodarowania terenu. Planowane przedsięwzięcie ma na celu wykonanie budynku pasywnego - wyposażonego w mikroinstalację, która będzie zapewniała pokrycie co najmniej 80% zapotrzebowania tego obiektu na energię elektryczną lub cieplną.
Inwestycja realizowana będzie w trybie „Zaprojektuj i wybuduj”
Realizacja przedmiotowego zadania jest współfinansowana w ramach: Operacja typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW
na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na podstawie o przyznaniu pomocy Nr 00059-65170-UM1610125/21 z dnia 17 września 2021r.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAWARTY JEST W PROGRAMIE FUNKCJINALNO-UŻYTKOWYM stanowiącym załącznik nr 8 do ZAPROSZENIA DO NEGOCJACJI.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
42511110-5 - Pompy grzewcze
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przeprowadzone w dniu 24 maja 2022r. negocjacje nie doprowadziły do zawarcia konsensusu i zostały zawieszone do czasu przeprowadzenia przez Zamawiającego analizy budżetu Gminy Płoty. Po przeprowadzeniu analizy budżetu Gminy Płoty Zamawiający podjął decyzje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, ponieważ cena brutto za wykonie przedmiotu zamówienia tj. 1.599.000,00 zł (słownie brutto: jeden milion pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych i 00/100), którą podczas negocjacji zaproponował zaproszony Wykonawca znacznie przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zadania. Zamawiający na realizację zadania przeznaczył kwotę 998.018,19 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemnaście złotych 19/100).PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.