eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach (rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych oraz sieciowej przepompowni ścieków przy ul. Błonie.) w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach (rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych oraz sieciowej przepompowni ścieków przy ul. Błonie.) w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-750

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 062 7223201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@sulmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-331194e6-c656-11ec-aa46-6a814e8de928

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach (rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych oraz sieciowej przepompowni ścieków przy ul. Błonie.) w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-331194e6-c656-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00123919/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach (rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych oraz sieciowej przepompowni ścieków przy ul. Błonie.) w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PB.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający udziela zamówienia publicznego na wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na „Modernizacji oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach” (rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych oraz sieciowej przepompowni ścieków przy ul. Błonie) w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie na zasadach określonych w niniejszej umowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym: projektu budowlanego, wykonawczego dla wszystkich wymaganych branż, uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia na budowę Inwestycji;
b) Wykonanie robót budowlanych:
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową (budowlaną i wykonawczą);
- zorganizowanie i prowadzenie procesu budowy,
c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym m.in.: przedmiarów i kosztorysów) wraz
z wykonaniem powykonawczego operatu geodezyjnego (3 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej);
d) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (z uwzględnieniem opracowania wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie);
e) Sprawowanie nadzoru autorskiego autora projektu nad dokumentacją projektową;
f) Wykonanie obowiązków wynikających z udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
a także wynikających z rękojmi.
3. Inwestycję należy wykonać w sposób kompleksowy z materiałów Wykonawcy w sposób umożliwiający jej natychmiastową eksploatację zgodnie z przeznaczeniem.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji Inwestycji określają oprócz niniejszej umowy również następujące dokumenty:
a) SWZ
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy
c) Wyjaśnienia do SWZ
d) Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami.
5. Wykonawca po zapoznaniu się z zakresem zamówienia oświadcza, że zobowiązuje się wykonać wszystkie elementy zamówienia zgodnie z niniejszą umową (w tym – z dokumentacją wskazaną
w ustępie poprzedzającym) oraz zgodnie z przepisami prawa właściwymi dla przedmiotu umowy.
6. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności w zapisach zawartych w Umowie oraz dokumentach wymienionych w ust. 4, zaistniałe rozbieżności należy tłumaczyć zgodnie z celem niniejszej Umowy
w sposób zapewniający prawidłową realizację Inwestycji. W szczególności w przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości lub sprzeczności w treści Umowy oraz dokumentów należy mieć na względzie, iż zamiarem Zamawiającego i celem niniejszej Umowy jest zapewnienie najlepszej, jakości i funkcjonalności obiektów stanowiących Przedmiot Umowy oraz zgodności przedmiotu Umowy
z obowiązującymi normami i przepisami. Strony zgodnie ustalają w myśl art. 65 kc, że w przypadku ujawnienia rozbieżności lub sprzeczności w treści Umowy lub dokumentów przyjmować się będzie znaczenie i treść korzystniejszą pod względem zapewnienia jakości wykonania przedmiotu Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie tj. do dnia 02.06.2022 r. do godz. 10:00 złożone zostały 2 oferty a cena ofert znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 12 535 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej art. 255 pkt 3

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18056400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20685411,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.