Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096665/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
- 2021/BZP 00102924/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-02
- 2021/BZP 00105229/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00105719/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00137548/01 - Wynik z dnia 2021-08-05
- 2021/BZP 00153818/01 - Wynik z dnia 2021-08-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.4.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231350
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00231124
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA/UMOWA RAMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiego
w Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.
Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Urządzenia sterylizujące
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE/UMOWIE RAMOWEJ3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Lider – Citonet Bydgoszcz sp. z o.o
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Citonet Bydgoszcz sp. z o.o
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Wyścigowa 7
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Bydgoszcz
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Bydgoszcz
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
85-740
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
kujawsko-pomorskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
kujawsko-pomorskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data zawarcia umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
2021-08-11
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data zawarcia umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-08-11
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
56573,64
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
56573,64
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont drogi gminnej nr 040143 C Hanowo - Hanowo od km 0+000 do km 0+916,38
- Budowa boiska wielofunkcyjnego dla wychowanków CPDiPR w Grudziądzu.
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia na ul. Orzechowej
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych (...) w formule zaprojektuj (projektowanie dot. czterech budynków) i wybuduj z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.