eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137548 z dnia 2021-08-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a45f6c71-d7ed-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042941/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy artykułów jednorazowych i środków dezynfekcyjnych dla Centralnej Sterylizacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096665/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z/12/PN/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiego
w Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.

Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.

Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 160800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiego
w Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.

Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.

Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiego
w Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.

Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.

Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.

Oferowane asortymenty muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie
z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020, poz. 186 ze zm.) – dotyczy zadania nr 3 poz. 1-15.
Oferowany asortyment musi spełniać wymagania norm ISO 11607 -1, -2 lub równoważnej oraz EN 868-2,3,5 lub równoważnej - dotyczy zadania nr 3 poz. 1-15.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 110668,79 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiego
w Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.

Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.

Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiego
w Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.

Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.

Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158113,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158113,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158113,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-20-99-241

7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277635,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119522,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119522,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119522,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED. Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-20-99-241

7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277635,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

2021-08-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.