Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096665/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
- 2021/BZP 00102924/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-02
- 2021/BZP 00105229/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00105719/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
- 2023/BZP 00231350/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2021/BZP 00153818/01 - Wynik z dnia 2021-08-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137548 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a45f6c71-d7ed-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042941/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy artykułów jednorazowych i środków dezynfekcyjnych dla Centralnej Sterylizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096665/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/12/PN/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiegow Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.
Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 160800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiegow Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.
Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiegow Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.
Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Oferowane asortymenty muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie
z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020, poz. 186 ze zm.) – dotyczy zadania nr 3 poz. 1-15.
Oferowany asortyment musi spełniać wymagania norm ISO 11607 -1, -2 lub równoważnej oraz EN 868-2,3,5 lub równoważnej - dotyczy zadania nr 3 poz. 1-15.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 110668,79 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiegow Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.
Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do centralnej Sterylizatorni do Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiegow Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania
w zakresie swojego przeznaczenia.
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.
Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewnia transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp oraz użycia sprzętu.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn sprzętu medycznego jednorazowego użytku Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz.
Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
CPV:
33191100-6 – urządzenia sterylizujące
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158113,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158113,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158113,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-20-99-241
7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277635,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119522,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119522,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119522,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-20-99-241
7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277635,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
- Remont dróg powiatowych nr 1365C gr. woj. - Gardeja - Łasin i 1396C Wałdowo Szlacheckie - Turznice
- Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
- Budowa boiska multifunkcyjnego na terenie Szkoły podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.