eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych- wymiana pokrycia dachowego



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych
i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych- wymiana pokrycia dachowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych im. KEN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000193938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 27

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zseii.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zseii.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5abd692-dd16-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych
i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych- wymiana pokrycia dachowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5abd692-dd16-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00179474/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku internatu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Giżycku do współczesnych wymagań przeciwpożarowych- wymiana pokrycia dachowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180123

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSEiI.ZP.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 333937,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) dokumentacja projektowa - Załącznik nr 4 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 4 - Dokumentacja projektowa”;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 5 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 5 - STWIORB”
3. Zakres robót do wykonania:
a) przemurowanie i podwyższenie kominów cegłą pełną kl. 150, wraz ze zmianą sposobu lokalizacji otworów z górnego na boczny oraz z przygotowaniem ścian do mocowania obróbki z papy,
b) dostawa i montaż klap oddymiających kompletnych wraz z podłączeniem do instalacji i wykonaniem prób,
c) wymiana i zaizolowanie wodochronnie czapek kominowych,
d) oczyszczenie i pomalowanie wywiewek kanalizacyjnych i pomalowanie farbą, chlorokauczukową,
e) wymiana drzwi wejściowych na dach
f ) wymiana obróbek blacharskich
g) wymiana orynnowania i rur spustowych
h) rozebranie istniejących warstwy pokrycia dachu,
i) oczyszczenie, uzupełnienie ewentualnych ubytków, zagruntowanie podłoża, wykonanie warstwy paroizolacji,
i) ułożenie warstwy termoizolacyjnej z płyty poliuretanowej gr. 16cm lub innej,
j) pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwową na warstwie termoizolacyjnej dla układu warstw zapewniających dla przegrody dachu w jednym systemie producenta parametry NRO + REI 30
k) wykonanie wymiany instalacji odgromowej na dachu budynku wraz z niezbędnymi badaniami technicznymi ,
l) wniesienie materiałów budowlanych i zniesienie materiałów rozbiórkowych, poddanie utylizacji materiałów rozbiórkowych w specjalistycznych zakładach (dokonanie opłat leży po stronie wykonawcy),
m) zabezpieczenie obustronne na kominach otworów kominowych siatkami w ramce zdejmowanej na czas kontroli kominiarskiej,
o) wymiana podstaw wentylatorów fi 500,
p) sprawdzenie i ew. odgruzowanie kominowych przewodów wentylacyjnych z przedłożeniem opinii kominiarskiej,
r) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu wykonawczego na wykucie w elementach stropodachu otworów na klapy oddymiające wraz z konstrukcją wsporczą wykonaną zgodnie z tym projektem wykonawczym.

Dokładny opis prac zawiera dokumentacja załączona do SWZ.
Uwaga projekt budowlany zawiera szerszy zakres niż objęty niniejszym zamówieniem, zakres robót przewidzianych do realizacji i objętych niniejszym zmówieniem określają załączone PRZEDMIARY ROBÓT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
Zamówienie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Faktyczne:
Przed otwarciem ofert zamawiający stosownie do wymogu określonego w art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych udostępnił informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj: 360 652, 21 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 10.05.2023 do godz. 10.00 wpłynęły następujące oferty:

1. STRATON GROUP Sp. z o.o.
ul. Żeromskiego 40/2,
10-355 Olsztyn,
Cena 876 852,09 zł
Okres gwarancji 60 miesięcy
2. Genner Sp. z o.o.
ul. Grudniowa 44, 26-600 Radom
Cena 540 292,20 zł
Okres gwarancji 60 miesięcy
3. USŁUGI DŹWIGOWE I OGÓLNOBUDOWLANE Dariusz Raubo
Jeziorko 23 , 11-520 RYN
Cena 378 000,00 zł
Okres gwarancji 60 miesięcy
4. REMBUD Ryszard Chodnicki
11-500 Giżycko,
ul. Mickiewicza 11
cena 880 000,01 zł
okres gwarancji 60 miesięcy
5. JUSZKODACH Paweł Juszko
Jędrychowo 30, 11-731 Sorkwity,
cena 400 464,00 zł
okres gwarancji 60 miesięcy

Pozostałe oferty w postepowaniu, tj. oferta STRATON GROUP Sp. z o.o. na kwotę 876 852,09 zł oraz oferta REMBUD Ryszard Chodnicki na kwotę 880 000,01 zł znacznie przewyższają kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z powyższym zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 unieważnia postępowanie, bez wyboru najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.