Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00197357/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów reklamowych z logiem do siedziby Zamawiającego-II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów reklamowych z logiem do siedziby Zamawiającego-II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afd43709-e62d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Materiały reklamowe z logo miasta (gadżety, odzież, słodycze reklamowe, terminarze)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197357/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.67.2022.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13953,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje zakup materiałów reklamowych z nadrukiem oraz dostawę ich do siedziby Zamawiającego:
1) 100 szt. kubków porcelanowych
2) 100 szt. notesów
3) 50 szt. zestawów kredek w etui
4) 200 szt. składanych kubków do picia
5) 4 szt. wstążki z nadrukiem
6) 200 szt. T-shirtów męskich
7) 100 szt. T-shirtów damskich
8) 300 szt. długopisów
9) 200 szt. smyczy
10) 200 szt. pasa sportowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ, w szczególności załącznik nr 1A do formularza oferty – Szczegółowa specyfikacja dostaw wraz z cenami jednostkowymi oraz Projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: https://e-propublico.pl/ stanowiące integralną część SWZ.
3. Zamawiający informuje, iż ze względu na tożsamy zakres przedmiotu zamówienia nr ZP.271.1.55.2022.AP, w mocy pozostają pytania i odpowiedzi udzielone w ww. postępowaniu z dnia 31.05.2022r. oraz 01.06.2022r., które stanowią intagralną część opisu przedmiotu zamówienia i należy je uwzględnić podczas przygotowania oferty (https://e propublico.pl/PostepowaniaZamawiajacego/DokumentyZamowienia?przetargId=4207b26b-ca6c-424a-8d68-3980a4acdc76).
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16835,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16835,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMA MARIUSZ MARKUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650010415
7.3.3) Ulica: Mireckiego
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16835,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu ul. Skarbowa 2 - II POSTĘPOWANIE
- Prace remontowo - konserwatorskie dwóch wież strażniczych i dwóch bram obozowych na terenie byłego niemieckiego podobozu KL Auschwitz III - Blechhammer w Sławięcicach (Kędzierzyn-Koźle)
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej 58 wraz z odwodnieniem i utwardzeniem terenu wokół
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rollup'ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.