eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1765K Radocza - Frydrychowice w m. Radocza w km ok. 1+071,95 - 1+117,95 - kanalizacja deszczowa



Ogłoszenie z dnia 2021-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1765K Radocza – Frydrychowice w m. Radocza
w km ok. 1+071,95 – 1+117,95 – kanalizacja deszczowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 2

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1765K Radocza – Frydrychowice w m. Radocza
w km ok. 1+071,95 – 1+117,95 – kanalizacja deszczowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-375f30cc-2b3c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000892/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg powiatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatwadowicki.pl/ogloszenia-o-przetargach/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej mail: biuro@powiatwadowicki.pl
zamowienia.publiczne@powiatwadowicki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat
Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach jest Pan Paweł Pławny

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.95.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1765K
Radocza – Frydrychowice w m. Radocza w km ok. 1+071,95 – 1+117,95 – kanalizacja
deszczowa, a w tym roboty między innymi:
􀀀 roboty przygotowawcze,
􀀀 roboty rozbiórkowe,
􀀀 roboty ziemne,
􀀀 wykonanie rurociągów z rur z tworzyw sztucznych,
􀀀 studnie rewizyjne z betonu,
􀀀 studnie rewizyjne z tworzyw sztucznych,
􀀀 studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe,
􀀀 przykanaliki z rur z tworzyw sztucznych,
􀀀 wykonanie kanalizacji deszczowej pod nawierzchnią bezwykopowo
􀀀 założenie rur osłonowych na sieciach uzbrojenia terenu,
􀀀 wykonanie kanału technologicznego
􀀀 ubezpieczenie skarp elementami betonowymi

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót drogowych polegających na
budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1765K Radocza – Frydrychowice, między innymi:
􀀀 roboty przygotowawcze,
􀀀 roboty rozbiórkowe,
􀀀 roboty ziemne,
􀀀 wykonanie rurociągów z rur z tworzyw sztucznych,
􀀀 studnie rewizyjne z betonu,
􀀀 studnie rewizyjne z tworzyw sztucznych,
􀀀 studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe,
􀀀 przykanaliki z rur z tworzyw sztucznych,
􀀀 wykonanie kanalizacji deszczowej pod nawierzchnią bezwykopowo
􀀀 założenie rur osłonowych na sieciach uzbrojenia terenu,
􀀀 wykonanie kanału technologicznego
􀀀 ubezpieczenie skarp elementami betonowymi
􀀀 wykonanie podbudowy z kruszywa,
􀀀 wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanej cementem,Warunki na jakich będzie udzielone zamówienie dodatkowe:
􀀀 zamówienie będzie zrealizowane na podstawie przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy przez
Zamawiającego;
􀀀 wartości jednostkowe robót będą przyjęte na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych;
􀀀 Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
􀀀 Wykonawca będzie spełniał warunki udziału dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- zdolności technicznej lub zawodowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryterium
a) Kryterium: Cena
C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)
b) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji na roboty
Przyznane pkt za wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G) = (Gb : Gn) x waga
gdzie:
G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,
Gb – gwarancja na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
Gn – najdłuższa gwarancja na roboty zaoferowana w postępowaniu
waga – 30
Wymagany okres gwarancji na roboty – nie mniejszy niż 36 miesięcy.
Okres gwarancji na roboty udzielony na ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany.
W przypadku zaoferowania wymaganego okresu gwarancji tj (36 miesięcy), zamawiający przyznaje w
tym kryterium 0 pkt nie stosując wyżej wskazanego wzoru.
c) Kryterium Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Przyznane pkt za skrócenie terminu realizacji (T) = (Tsb : Tsn) x waga
gdzie:
Tsb – skrócenie terminu realizacji zamówienia badanej oferty
Tsn – najdłuższe skrócenie terminu realizacji zamówienia
waga – 10
Uwaga!: W przypadku skrócenia przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia o więcej niż 5 dni
roboczych, punkty będą liczone jak dla skrócenia 5 – cio dniowego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
􀀀 wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym
okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj.
polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie lub odbudowie chodnika dla pieszych - wraz z
podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te
zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone w formie załączonego do oferty -
wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ), przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
􀀀 wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do
wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w
szczególności osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej oraz przedstawić
informację o podstawie do dysponowania tymi osobami w formie załączonego do oferty - wykazu
(załącznik nr 6 do SWZ). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art.
12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe
zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym oświadczeniu, o którym
mowa w art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108
ust 1 ustawy Pzp wskazanych przez zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty – potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale VIII. pkt
2. d);
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o
podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w
rozdziale VIII. pkt 2. d);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia(np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika
określając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec zamawiającego. W odniesieniu
do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu
Stron w formie pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takich zmian.
2. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zmiana umowy, w zakresie terminu wykonania, może być dokonana w przypadku zaistnienia
okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
1) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem
umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót,
2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są
konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem
szkody w znacznych rozmiarach, to jest m. in. klęski żywiołowej (huragany, powodzie, trzęsienie
ziemi, epidemie),
4) wystąpieniu nadzwyczajnych warunków pogodowych, które nie pozwalają na realizację robót
zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót np.
długotrwałe i intensywne opady deszczu, niskie temperatury itp.
4. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty w stosunku do osób realizujących
zamówienie na zasadach określonych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zmiana wartości umowy może być dokonana w przypadku zmiany obowiązującej stawki
podatku VAT.
6. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na
należyte wykonanie umowy, Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może dokonać jej
zmiany zgodnie z art. 15r ust. 4 ustawy wymienionej w §17 ust. 2

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.