Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00177006/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie Gminy Kruszwica – wykaszanie traw i chwastów w pasie drogowym dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie Gminy Kruszwica – wykaszanie traw i chwastów w pasie drogowym dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3516bb5-dc20-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177006/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53586,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawników
CPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
CPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastów
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wykaszania terenów zielonych w zakresie wykaszania traw i chwastów w pasie drogowym dróg gminnych na terenie Gminy Kruszwica.
Zamówienie obejmuje koszenie traw, chwastów i odrostów krzewów na powierzchni koszonej w pasie drogowym. Przez powierzchnię koszoną w pasie drogowym rozumie się pobocze, rów, skarpę, przeciwskarpę w odległości 1,5 m od krawędzi jezdni bitumicznej lub powierzchniowo utrwalonej i linii utwardzenia dla drogi gruntowej.
Zamawiający zakłada wykonanie dwukrotnego wykaszania traw i chwastów w pasie drogowym dróg gminnych.
II. Wytyczne dla wykonawcy:
a) Wykonawca będzie realizował usługi w pasie drogowym w sposób nie utrudniający ruchu pojazdów i nie zagrażający bezpieczeństwu użytkowników dróg.
b) Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi nie powodując uszkodzenia istniejącej infrastruktury drogowej.
c) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania odcinka drogi na długości wykonywania prac znakami A 14 „roboty na drodze”. Środki transportowe i inny sprzęt kołowy wykorzystywany do realizacji zamówienia musi być obowiązkowo wyposażony w lampy ostrzegawcze oraz znaki A 14 „roboty na drodze” i C 10 „nakaz jazdy z lewej strony znaku”.
d) Zamówienie realizowane będzie na podstawie pisemnych zleceń wykonania, ze wskazaniem
zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji przekazanych Wykonawcy przy użyciu środków komunikacji elektronicznej rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020 r. poz. 344 z późn. zm.). Przy określaniu terminu realizacji Zamawiający przyjmuje zasadę, że Wykonawca winien w ciągu 1 dnia kalendarzowego wykonać usługi objęte przedmiotem zamówienia na odcinku minimum 5 km drogi. Wykaszanie będzie obejmować stroną prawą i lewą drogi. Wskazana długość dotyczy pikietaża drogi. Długość terminu zostanie dostosowana proporcjonalnie do ilości zleconych w danym poleceniu kilometrów drogi.
e) Zamówienie realizowane będzie na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Kruszwica. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg gminnych i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów.
f) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
g) Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni sprzęt techniczny. Sprzęt niżej wymieniony musi być w pełnej sprawności, gotowy do przedstawienia komisji przetargowej:
- ciągnik z kosiarką doczepną bijakową do koszenia poboczy lub sprzęt równoważny 2 szt.
- kosa spalinowa żyłkowa lub z trójzębem lub sprzęt równoważny: 3 szt.
h) Zamawiający wymaga żeby usługa była realizowana w minimum dwóch lokalizacjach jednocześnie. Zmniejszenie zaangażowania sprzętowego może się odbyć jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego w przypadku zmniejszenia zakresu prac do wykonania.
i) W ciągu drogi gminnej nr 150833C w miejscowości Kobylniki, cena usługi zawiera ręczne koszenie poboczy pomiędzy krawędzią jezdni i chodnikiem, chodnikiem a ogrodzeniami oraz pomiędzy krawędzią jezdni a ogrodzeniami w miejscu gdzie nie występuje chodnik na odcinku długości 840 mb. Ściętą trawę należy zgrabić oraz wywieźć.
III. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
1) pracownicy fizyczni / operatorzy sprzętu koszącego,
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały przedstawione w §9 projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53288,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65674,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57285,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółka Wodna w Kruszwicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561172882
7.3.3) Ulica: ul. Goplańska 2
7.3.4) Miejscowość: Kruszwica
7.3.5) Kod pocztowy: 88-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁKA WODNA W KRUSZWICY
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁKA WODNA W KRUSZWICY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57285,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni - koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu ząbkowickiego.
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Utrzymanie zieleni - koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Ząbkowickiego.
- Koszenie ścieżek przyrodniczych i spacerowych oraz otoczenia obiektów turystycznych, edukacyjnych i historycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2024 r.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.