eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 15

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminakoscian.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakoscian

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a54e7f7-b2b3-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025230/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedsięwzięcia dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach: Osi Priorytetowej 3 „Energia” Działania 3.2.. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałania 3.2.1. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu. Obiekt składa się z budynku klasowego (segment „A”), łącznika z zapleczem sportowym (segment „B”) oraz sali gimnastycznej (segment „C”). Łączna kubatura segmentów A i B, które podlegają termomodernizacji wynosi 3670,0 m3, w segmencie C przewidziano wyłącznie montaż nagrzewnic.

1/ Część 1 obejmuje roboty branży budowlanej (wewnętrzne i zewnętrzne) oraz branży sanitarnej polegające na: termomodernizacji ścian fundamentowych i cokołu, ścian zewnętrznych, dachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, robotach remontowych zewnętrznych, remoncie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych i kotłowni, robotach odtworzeniowych wewnętrznych, remoncie instalacji c.o. i kotłowni wraz z modernizacją instalacji c.w.u., modernizacji instalacji wodociągowej i hydrantowej, kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy zakres prac do wykonania w Części 1:
• Wykonanie wzmocnień istniejących spoin ścian fundamentowych;
• Wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych;
• Montaż systemowych doświetlaczy piwnicznych po rozbiórce istniejących;
• Rozbiórka komina murowanego i zastąpienie go systemowym kominem;
• Zamurowanie otworów wentylacyjnych zewnętrznych stropodachu;
• Czyszczenie i udrożnienie kominów wentylacyjnych oraz wymiana rurowych wywiewek;
• Docieplenie w strefie cokołu i ścian fundamentowych styropianem XPS o gr. 14cm wraz z położeniem tynku mineralnego i malowaniem;
• Docieplenie w strefie ścian przyziemia i piętra styropianem EPS grafitowym o gr. 16cm wraz z położeniem tynku silikatowego i malowaniem;
• Docieplenie stropodachu jako niewentylowanego styropianem EPS gr. 20 cm;
• Docieplenie attyk, kominów wentylacyjnych murowanych;
• Wykonanie hydroizolacji i paroizolacji dachów jako niewentylowanych;
• Wymiana poszycia na płyty PIR gr. 16cm;
• Wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz opierzeń kominów;
• Wymiana i wykonanie nowych rynien i rur spustowych wraz z podłączeniem do istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji deszcz.;
• Wymiana okien na nowe z PVC, z nawiewnikami;
• Wymiana drzwi na nowe z PVC;
• Demontaż krat stalowych;
• Wymiana parapetów zewnętrznych na nowe;
• Wykonanie opaski żwirowej wokół części budynku oraz odtworzenie chodników w wyniku odsłonięcia ścian fundamentowych;
• Montaż stalowych drabin zewnętrznych z koszem;
• Montaż liter przestrzennych z nazwą szkoły na elewacji;
• Demontaż istniejącej i wykonanie nowej zabezpieczającej barierki;
• Remont schodów zewnętrznych przed wejściem głównym i zejściem do piwnicy;
• Wykonanie nowej attyki i warstw dachu nad wejściem głównym;
• Demontaż istniejących i montaż nowych daszków nadwejściowych;
• Demontaż istniejącej konstrukcji zadaszenia przed wejściem tylnym i wykonanie nowego zadaszenia;
• Zastosowanie zbrojenia zszywającego prętami spiralnymi;
• Wykonanie sufitów podwieszanych modułowych kasetonowych;
• Remont wybranych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych;
• Remont instalacji c.o. i kotłowni (budowa nowej instalacji grzewczej z rurami izolowanymi, nowymi grzejnikami płytowymi, i głowicami termostatycznymi, modernizacja instalacji kotłowni i wymiana starych kotłów gazowych na nowe);
• Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej;
• Montaż nagrzewnic w sali gimnastycznej;
• Modernizacja instalacji zimnej wody użytkowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 2255885,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu. Obiekt składa się z budynku klasowego (segment „A”), łącznika z zapleczem sportowym (segment „B”) oraz sali gimnastycznej (segment „C”). Łączna kubatura segmentów A i B, które podlegają termomodernizacji wynosi 3670,0 m3.

Część 2 obejmuje roboty branży elektrycznej.
Szczegółowy zakres prac do wykonania w Części 2:
• Rozbudowa istniejącej rozdzielnicy głównej,
• Budowa nowej instalacji oświetleniowej z wymianą opraw na LED,
• Budowa instalacji zasilania projektowanych urządzeń sanitarnych,
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy <6,5kWp,
• Budowa instalacji odgromowej,
• Budowa instalacji połączeń wyrównawczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 298818,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2794560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3915103,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2794560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHB "Tyliński" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972142742

7.3.3) Ulica: 1 Maja 10

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji sanitarnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2794560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257334,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428481,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Roman Skrobała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981202159

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.