Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00106275/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
- 2023/BZP 00133175/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 15
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminakoscian.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakoscian1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a54e7f7-b2b3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025230/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcia dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach: Osi Priorytetowej 3 „Energia” Działania 3.2.. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałania 3.2.1. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu. Obiekt składa się z budynku klasowego (segment „A”), łącznika z zapleczem sportowym (segment „B”) oraz sali gimnastycznej (segment „C”). Łączna kubatura segmentów A i B, które podlegają termomodernizacji wynosi 3670,0 m3, w segmencie C przewidziano wyłącznie montaż nagrzewnic.1/ Część 1 obejmuje roboty branży budowlanej (wewnętrzne i zewnętrzne) oraz branży sanitarnej polegające na: termomodernizacji ścian fundamentowych i cokołu, ścian zewnętrznych, dachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, robotach remontowych zewnętrznych, remoncie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych i kotłowni, robotach odtworzeniowych wewnętrznych, remoncie instalacji c.o. i kotłowni wraz z modernizacją instalacji c.w.u., modernizacji instalacji wodociągowej i hydrantowej, kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy zakres prac do wykonania w Części 1:
• Wykonanie wzmocnień istniejących spoin ścian fundamentowych;
• Wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych;
• Montaż systemowych doświetlaczy piwnicznych po rozbiórce istniejących;
• Rozbiórka komina murowanego i zastąpienie go systemowym kominem;
• Zamurowanie otworów wentylacyjnych zewnętrznych stropodachu;
• Czyszczenie i udrożnienie kominów wentylacyjnych oraz wymiana rurowych wywiewek;
• Docieplenie w strefie cokołu i ścian fundamentowych styropianem XPS o gr. 14cm wraz z położeniem tynku mineralnego i malowaniem;
• Docieplenie w strefie ścian przyziemia i piętra styropianem EPS grafitowym o gr. 16cm wraz z położeniem tynku silikatowego i malowaniem;
• Docieplenie stropodachu jako niewentylowanego styropianem EPS gr. 20 cm;
• Docieplenie attyk, kominów wentylacyjnych murowanych;
• Wykonanie hydroizolacji i paroizolacji dachów jako niewentylowanych;
• Wymiana poszycia na płyty PIR gr. 16cm;
• Wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz opierzeń kominów;
• Wymiana i wykonanie nowych rynien i rur spustowych wraz z podłączeniem do istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji deszcz.;
• Wymiana okien na nowe z PVC, z nawiewnikami;
• Wymiana drzwi na nowe z PVC;
• Demontaż krat stalowych;
• Wymiana parapetów zewnętrznych na nowe;
• Wykonanie opaski żwirowej wokół części budynku oraz odtworzenie chodników w wyniku odsłonięcia ścian fundamentowych;
• Montaż stalowych drabin zewnętrznych z koszem;
• Montaż liter przestrzennych z nazwą szkoły na elewacji;
• Demontaż istniejącej i wykonanie nowej zabezpieczającej barierki;
• Remont schodów zewnętrznych przed wejściem głównym i zejściem do piwnicy;
• Wykonanie nowej attyki i warstw dachu nad wejściem głównym;
• Demontaż istniejących i montaż nowych daszków nadwejściowych;
• Demontaż istniejącej konstrukcji zadaszenia przed wejściem tylnym i wykonanie nowego zadaszenia;
• Zastosowanie zbrojenia zszywającego prętami spiralnymi;
• Wykonanie sufitów podwieszanych modułowych kasetonowych;
• Remont wybranych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych;
• Remont instalacji c.o. i kotłowni (budowa nowej instalacji grzewczej z rurami izolowanymi, nowymi grzejnikami płytowymi, i głowicami termostatycznymi, modernizacja instalacji kotłowni i wymiana starych kotłów gazowych na nowe);
• Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej;
• Montaż nagrzewnic w sali gimnastycznej;
• Modernizacja instalacji zimnej wody użytkowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45232460-4 - Roboty sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.5.) Wartość części: 2255885,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu. Obiekt składa się z budynku klasowego (segment „A”), łącznika z zapleczem sportowym (segment „B”) oraz sali gimnastycznej (segment „C”). Łączna kubatura segmentów A i B, które podlegają termomodernizacji wynosi 3670,0 m3.Część 2 obejmuje roboty branży elektrycznej.
Szczegółowy zakres prac do wykonania w Części 2:
• Rozbudowa istniejącej rozdzielnicy głównej,
• Budowa nowej instalacji oświetleniowej z wymianą opraw na LED,
• Budowa instalacji zasilania projektowanych urządzeń sanitarnych,
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy <6,5kWp,
• Budowa instalacji odgromowej,
• Budowa instalacji połączeń wyrównawczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 298818,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2794560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3915103,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2794560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHB "Tyliński" Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972142742
7.3.3) Ulica: 1 Maja 10
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji sanitarnych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2794560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257334,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428481,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Roman Skrobała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981202159
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Skrobała
jakie przetargi wygrała firma
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Skrobała
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- Przeglądy konserwacyjne, naprawy i utrzymanie techniczne instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie drogi podziemnej ul. Hasa oraz w tunelu Trasy W-Z w Łodzi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.