eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kliniska Wielkie › "Wykonywanie us³ug z zakresu gospodarki ³owieckiej na terenie OHZ LP Nadle¶nictwa Kliniska w sezonie ³owieckim 2023/2024"



Og³oszenie z dnia 2023-05-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Wykonywanie us³ug z zakresu gospodarki ³owieckiej na terenie OHZ LP Nadle¶nictwa Kliniska w sezonie ³owieckim 2023/2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: NADLE¦NICTWO KLINISKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pucko 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kliniska Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-123

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kliniska@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: kliniska.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Gospodarka le¶na

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonywanie us³ug z zakresu gospodarki ³owieckiej na terenie OHZ LP Nadle¶nictwa Kliniska w sezonie ³owieckim 2023/2024”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5576506d-f881-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00226593

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00086711/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 "Wykonywanie us³ug z zakresu gospodarki ³owieckiej na terenie OHZ LP Nadle¶nictwa Kliniska, w sezonie ³owieckim 2023/2024"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokliniska

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
platformy Portalu e-Us³ug SMARTPZP. Adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokliniska

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy Portalu e-Us³ug SMARTPZP (dalej – „Platforma”). Sposób z³o¿enia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z platformy Portalu e-Us³ug SMARTPZP Wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w zak³adce „Korespondencja”. W celu skorzystania z Platformy konieczna
jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokliniska po klikniêciu na przycisk „Za³ó¿ konto”.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce korzystania z Platformy:
a) przesy³ane dokumenty powinny byæ za³±czone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
b) wymagania sprzêtowe dla Wykonawcy:
- przegl±darka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze,
Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11
- lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji
przegl±darek,
- system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze,
- zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
- w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest
Nadle¶niczy Nadle¶nictwa Kliniska. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym w sprawach
dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem
rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12.
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których
mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania
takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci 5. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Pozosta³e informacje opisano w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 509895,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug z zakresu gospodarki ³owieckiej na terenie O¶rodka Hodowli Zwierzyny Lasów Pañstwowych Nadle¶nictwa Kliniska, w sezonie ³owieckim 2023/2024. 2) Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania dla Czê¶ci nr 1 obejmuje m.in.:
a) kompleksow± obs³ugê polowania zbiorowego dla my¶liwych zagranicznych (m.in.: naganianie zwierzyny, transport naganiaczy i psów, patroszenie pozyskanej zwierzy i jej transport, zapewnienie rozprowadzaj±cego my¶liwych oraz kierownika naganki, u³o¿enie zwierzyny na pokocie, preparacjê trofeów),
b) kompleksow± obs³ugê my¶liwych indywidualnych (m.in.: podprowadzanie my¶liwego, wypatroszenie i transport pozyskanej zwierzyny, preparacjê trofeów).
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci nr 1 okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 1.1 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 177900,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77600000-6 - Us³ugi my¶liwskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1) bêd± polega³y na powtórzeniu us³ug zgodnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1) objête bêd± prace z zakresu obs³ugi polowañ, ochrony pól oraz zagospodarowania obwodu ³owieckiego nr 162 obejmuj±ce czynno¶ci wskazane rodzajowo w za³±czniku nr 1.1 i/lub 1.2 do SWZ, które sta³y siê konieczne do wykonania w nastêpstwie lub w zwi±zku ze zdarzeniami przyrodniczymi, klimatycznymi lub atmosferycznymi.
3) Zakres rzeczowy us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1) nie przekroczy 50% warto¶ci niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1) bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1) bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych b±d¼ atmosferycznych lub powierzenia Zamawiaj±cemu nowych zadañ gospodarczych lub publicznych, jak równie¿ w sytuacji braku mo¿liwo¶ci wy³onienia z przyczyn obiektywnych wykonawców us³ug w ramach podstawowych trybów udzielania zamówieñ, celem zabezpieczenia niezbêdnego wykonawstwa prac.
6) Miejscem realizacji zamówieñ, o których mowa w pkt 1) bêdzie obszar administracyjny O¶rodka Hodowli Zwierzyny Lasów Pañstwowych Nadle¶nictwa Kliniska, obwód ³owiecki nr 162.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (czê¶ci) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug z zakresu gospodarki ³owieckiej na terenie O¶rodka Hodowli Zwierzyny Lasów Pañstwowych Nadle¶nictwa Kliniska, w sezonie ³owieckim 2023/2024.
2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania dla Czê¶ci nr 2 obejmuje m.in.:
a) budowê ogrodzeñ wraz z bramami chroni±cych grunty rolne przed szkodami od zwierzyny,
b) budowê prze³azów przez ogrodzenia chroni±ce uprawy rolne przed szkodami od zwierzyny,
c) demonta¿ istniej±cych ogrodzeñ chroni±cych uprawy rolne,
d) demonta¿ pastuchów,
e) wykaszanie ro¶linno¶ci pod pastuchami,
f) wymianê/uzupe³nianie s³upków i siatki w ogrodzeniach chroni±cych pola,
g) budowê/remont/likwidacjê ambon,
h) budowê zwy¿ek,
i) budowê lizawek,
j) dokarmianie zwierzyny,
k) zagospodarowanie poletek ³owieckich: nawo¿enie, siew, sadzenie.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla Czê¶ci nr 2 okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 1.2 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 331995,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77600000-6 - Us³ugi my¶liwskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1) bêd± polega³y na powtórzeniu us³ug zgodnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1) objête bêd± prace z zakresu obs³ugi polowañ, ochrony pól oraz zagospodarowania obwodu ³owieckiego nr 162 obejmuj±ce czynno¶ci wskazane rodzajowo w za³±czniku nr 1.1 i/lub 1.2 do SWZ, które sta³y siê konieczne do wykonania w nastêpstwie lub w zwi±zku ze zdarzeniami przyrodniczymi, klimatycznymi lub atmosferycznymi.
3) Zakres rzeczowy us³ug stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt 1) nie przekroczy 50% warto¶ci niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1) bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1) bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych b±d¼ atmosferycznych lub powierzenia Zamawiaj±cemu nowych zadañ gospodarczych lub publicznych, jak równie¿ w sytuacji braku mo¿liwo¶ci wy³onienia z przyczyn obiektywnych wykonawców us³ug w ramach podstawowych trybów udzielania zamówieñ, celem zabezpieczenia niezbêdnego wykonawstwa prac.
6) Miejscem realizacji zamówieñ, o których mowa w pkt 1) bêdzie obszar administracyjny O¶rodka Hodowli Zwierzyny Lasów Pañstwowych Nadle¶nictwa Kliniska

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (czê¶ci) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
2. Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêdzie uwzglêdniana warto¶æ zrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy):
I) dla Czê¶ci nr 1:
- co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± swoim zakresem obs³ugê polowañ indywidualnych tj. doprowadzanie my¶liwego do zwierzyny oraz wypatroszenie pozyskanej zwierzyny, o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30.000,00 z³. brutto.
II) dla Czê¶ci nr 2:
- co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± swoim zakresem ochronê pól polegaj±c± na obkaszaniu pastuchów, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30.000,00 z³ brutto.
Wykonawca mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku us³ug o mniejszym zakresie (realizowanych w ramach oddzielnych zamówieñ/umów) dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych.
- co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± swoim zakresem obs³ugê polowañ indywidualnych tj. doprowadzanie my¶liwego do zwierzyny oraz wypatroszenie pozyskanej zwierzyny, o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30.000,00 z³. brutto.
Wykonawca mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku us³ug o mniejszym zakresie (realizowanych w ramach oddzielnych zamówieñ/umów) dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 7.1 do SWZ dla Czê¶ci nr 1 oraz za³±cznik nr 7.2 do SWZ dla Czê¶ci nr 2),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
(a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
(c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
(d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
(e) art. 109 ust. 8 i 10 PZP
- (wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 9.1 do SWZ dla Czê¶ci nr 1 oraz za³±cznik nr 9.2 do SWZ dla Czê¶ci nr 2).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia (w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
I. dla Czê¶ci nr 1:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu (rodzaju wykonanych us³ug), dat wykonania (dat dziennych rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji us³ug) i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (wzór wykazu wykonanych us³ug stanowi za³±cznik nr 8.1 do SWZ dla Czê¶ci nr 1).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wy¿ej dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
b) dowodów okre¶laj±cych, czy wskazane przez Wykonawcê w wykazie us³ugi na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert).
II. dla Czê¶ci nr 2:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu (rodzaju wykonanych us³ug), dat wykonania (dat dziennych rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji us³ug) i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (wzór wykazu wykonanych us³ug stanowi za³±cznik nr 8.2 do SWZ dla Czê¶ci nr 2 ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wy¿ej dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
b) dowodów okre¶laj±cych, czy wskazane przez Wykonawcê w wykazie us³ugi na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4.1A lub 4.2A do SWZ) oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4.1B lub 4.2B do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa wy¿ej powinny zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
8) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym na podstawie postanowieñ zawartych w art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi
wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego o¶wiadczenia zosta³ zawarty w formularzu Oferty (stanowi±cym za³±cznik nr 2.1 do SWZ dla Czê¶ci nr 1 oraz za³±cznik nr 2.2 do SWZ dla Czê¶ci nr 2) i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie w³a¶nie w tym formularzu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lono we wzorach umów stanowi±cych za³±czniki do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-30 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy Portalu e-Us³ug SMARTPZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1
pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych
ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835).
2. Warto¶æ czê¶ci, o których mowa w pkt. 4.2.5) uwzglêdnia warto¶æ zamówienia podstawowego oraz warto¶æ zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) PZP.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.