eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Budowa parkingu za budynkiem Urzędu Miasta w Kudowie-Zdroju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu za budynkiem Urzędu Miasta w Kudowie-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu za budynkiem Urzędu Miasta w Kudowie-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc4b22e1-d51c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065426/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa parkingu przy Urzędzie Miasta w Kudowie-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 792397,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu za budynkiem Urzędu Miasta wraz z przebudową drogi dojazdowej oraz budową oświetlenia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową pn.: „Budowa parkingu przy Urzędzie Miasta w Kudowie-Zdroju”.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) budowę drogi dojazdowej do parkingu o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 4-5 m,
2) budowę 38 miejsc postojowych (w tym 3 dla osób niepełnosprawnych) o nawierzchni z kostki betonowej,
3) budowę dróg manewrowych o nawierzchni z kostki betonowej,
4) budowę fragmentu chodnika z kostki betonowej,
5) wykonanie opaski żwirowej wzdłuż budynku,
6) transfer istniejącej infrastruktury archeologicznej,
7) budowę kanalizacji deszczowej,
8) budowę oświetlenia ulicznego,
9) nasadzenia drzew,
10) wykonanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
11) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (Wykonawca na podstawie projektu stałej organizacji ruchu zakupi i zamontuje oznakowanie pionowe oraz wykona oznakowanie poziome).
12) W nawiązaniu komunikacyjnym do DW 387 – odtworzenie fragmentu chodnika, ścieżki rowerowej i budowa zjazdu z kostki betonowej.

UWAGA!
1. Ilekroć jest mowa w dokumentacji projektowej o ścieżce rowerowej z asfaltu należy w zamian zastosować kostkę betonową czerwoną.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wycinki drzew objętych dokumentacją projektową.

Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP, opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzją nr 1495/2022 Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków z dnia 22.02.2023 r. Decyzją nr ZP/0240/I497/2022 z dnia 04.08.2022 r. wydaną przez Zarząd Województwa Dolnośląskiego, uzgodnieniami, opiniami oraz warunkami zawartej umowy.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
1) zał. nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP., Nazwa pliku „Zał. nr 1 do SWZ – dokumentacja projektowa”
2) zał. nr 2 do SWZ- STWIORB. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. nr 2 do SWZ – STWIORB”,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy). Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF.

ZALECENIA I WYMOGI DLA OFERENTA dotyczące całości przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią podstawy określenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z Zaproszeniem w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji: na oprawy minimum 10 lat (120 miesięcy) Gwarancja na oprawy ma być niezależna od udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na roboty budowalne.
3. Wykonawca będzie realizował Przedmiot Umowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo–finansowym. Pierwszy harmonogram wykonawca zobowiązany jest opracować i przekazać zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia Umowy.
4. Harmonogram ma być sporządzony w układzie miesięcznym i będzie zawierał realizowane roboty budowlane w poszczególnych miesiącach wraz harmonogramem płatności jako sumę należności za wszystkie asortymenty robót realizowanych w danym miesiącu rozliczeniowym.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy.
6. Wykonawca przy realizacji zamówienia ma obowiązek zapewnienia bieżącej, pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, łącznie z okazaniem granic działki drogowej w przypadku problemów związanych z lokalizacją robót objętych projektem oraz wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej robót wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót.
7. Na działkach objętych projektem budowlanym występują urządzenia obce typu: energetyczne i sieć kanalizacji sanitarnej w związku z powyższym należy prowadzić prace budowlane ze szczególną ostrożnością.
8. Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, decyzji administracyjnych i innych dokumentów, opracowań i itd., które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.
9. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i dokumentacji projektowej.
10. W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, opis przedmiotu zamówienia (dokumentację projektową) sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.
11. Szczegółowe obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy zawarte są w istotnych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 783600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENATA KRĘŻEL Firma Ogólnobudowlana „KRĘŻEL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769

7.3.3) Ulica: Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia

7.3.5) Kod pocztowy: 57-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.