eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › "Przebudowa ulicy Słone w Kudowie-Zdroju - etap II."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Słone w Kudowie-Zdroju – etap II.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulicy Słone w Kudowie-Zdroju – etap II.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82d7fb33-d2cb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065426/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa ulicy Słone w Kudowie-Zdroju – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163500

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3231597,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Słone wraz z modernizacją oświetlenia zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: „Przebudowa fragmentu ul. Słone oraz fragmentu ul. Nad Potokiem, obręb Słone, Gmina Kudowa-Zdrój, Etap 2”.

Zadanie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przebudowę istniejącej jezdni na jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 5,0 m z lokalnymi poszerzeniami,
2) wykonanie jednostronnego chodnika z kostki betonowej (po stronie północnej) o szerokości zmiennej (od 1,25 do 2,00 m), dostosowany do istniejących warunków terenowych,
3) oddzielenie jezdni od chodnika krawężnikiem betonowym 15x30 cm,
4) wykonanie obrzeża betonowego 8x30 cm za chodnikiem,
5) wykonanie skrzyżowań i zjazdów na drogi wewnętrzne o nawierzchni z betonu asfaltowego z wyokrągleniem krawędzi łukami kołowymi,
6) wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji z kostki betonowej odróżniającej się kolorystycznie od chodników,
7) krawędzie zjazdów ograniczone obrzeżem betonowym 8x30 cm, a od strony jezdni – krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm,
8) sposób odwodnienie nie ulegnie zmianie, tzn. jezdnia odwadniana będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych kierujących wody opadowe do przyległych terenów zielonych oraz istniejących wpustów,
9) budowę oświetlenia ulicznego wraz z przyłączeniem do sieci,
10) montaż 38 opraw typu LED wyposażonych w przekaźniki dwukierunkowe w gnieździe NEMA, pracujące w DALI lub 1-10V zapewniających komunikację dwukierunkową oraz integrację z interoperacyjnym systemem zarządzania TIK, przy zachowaniu wszystkich paramentów dotyczących opraw określonych w dokumentacji.
11) Oprawy powinny być kompatybilne z istniejącym oświetleniem wykonanym w ramach etapu I.
12) do czasu uruchomienia systemu wymagane zaopatrzenie 38 sztuk opraw w łącznik umożliwiający pracę bez przekaźnika,
13) zabezpieczenie oraz przebudowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia (usunięcie kolizji NN),
14) budowa nowych wpustów kanalizacji deszczowej oraz udrożnienie elementów istniejącej kanalizacji,
15) przestawienie skrzynki naziemnej teletechnicznej firmy Vectra,
16) zabezpieczenie sieci teletechnicznej,
17) wyniesienie 2 przejść dla pieszych,
18) regulacja wysokościowa studni kanalizacji deszczowej, teletechnicznych oraz zaworów wodociągowych.
19) wycinka oraz zabezpieczenie zieleni,
20) wykonanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
21) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (Wykonawca na podstawie projektu stałej organizacji ruchu zakupi i zamontuje oznakowanie pionowe oraz wykona oznakowanie poziome).
UWAGA!
Ilekroć mowa w dokumentacji o słupach oświetlenia drogowego malowanych proszkowo na kolor grafitowy, Zamawiający wymaga, aby słupy oświetlenia drogowego były tylko ocynkowane ogniowo. Pozostałe parametry słupów oświetlenia drogowego pozostają bez zmian.
Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
Załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie są podstawą określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3306000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4856444,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3306000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENATA KRĘŻEL Firma Ogólnobudowlana „KRĘŻEL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia

7.3.5) Kod pocztowy: 57-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3306000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.