Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149845/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00171445/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00182214/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NIDZICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896252313
1.5.8.) Numer faksu: 896254129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdnidzica@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.powiatnidzicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2db8d007-d020-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18130962,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Remont drogi powiatowej nr 1932N Janowo – Ryki Borkowo (gr. woj.)CPV - 45233140-2 Roboty drogowe
Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Dla części nr 1 – roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia, roboty wykończeniowe, oznakowanie,
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, dokumentacji technicznej, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 3199815,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Remont drogi powiatowej nr 1264N na odc. Łyna – MoczyskoCPV - 45233140-2 Roboty drogowe
Zakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 2 – roboty rozbiórkowe, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnia, roboty wykończeniowe, oznakowanie
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, dokumentacji technicznej, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 10836986,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Remont drogi powiatowej Nr 1550N na odc. Szymany – KanigowoCPV - 45233140-2 Roboty drogowe
Zakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 3 – roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia, roboty wykończeniowe, elementy ulic, oznakowanie, most
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, dokumentacji technicznej, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 5064281,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1550N Kozłowo – Zaborowo – KanigowoCPV - 45233140-2 Roboty drogowe
Zakres robót obejmuje w szczególności:
d) Dla części nr 4 – roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty odwadniające, podbudowa, nawierzchnia, pobocza i skarpy, roboty towarzyszące
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, projekcie budowlanym, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 3199999,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części” Zamawiający zamierzał przeznaczyć środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95%, a pozostałe 5% miał stanowić wkład własny powiatu. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy Powiatem Nidzickim, a samorządami gminnymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Nidzickiego wkład własny ponoszony jest według następującej proporcji: 50% Powiat i 50% Gmina.
Powiat Nidzicki pismem z dnia 06.06.2022r. informował samorządy gminne o przeprowadzonym postępowaniu pt. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części.”, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz o wysokości środków finansowych jakie dany samorząd winien zabezpieczyć, aby w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mogło zakończyć się podpisaniem umów.
Pismem Nr TI.7021.56.2022 z dnia 21.06.2022r. Gmina Nidzica poinformowała Powiat Nidzicki, że nie jest w stanie udzielić pomocy finansowej na realizację zadań określonych w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego brak jest zabezpieczenia 100 % finansowania na realizację przedmiotowej inwestycji, co w konkluzji doprowadziło do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o unieważnieniu niniejszego postępowania na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jak wskazuje się w przywołanym przepisie Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części” Zamawiający zamierzał przeznaczyć środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95%, a pozostałe 5% miał stanowić wkład własny powiatu. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy Powiatem Nidzickim, a samorządami gminnymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Nidzickiego wkład własny ponoszony jest według następującej proporcji: 50% Powiat i 50% Gmina.
Powiat Nidzicki pismem z dnia 06.06.2022r. informował samorządy gminne o przeprowadzonym postępowaniu pt. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części.”, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz o wysokości środków finansowych jakie dany samorząd winien zabezpieczyć, aby w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mogło zakończyć się podpisaniem umów.
Pismem Nr TI.7021.56.2022 z dnia 21.06.2022r. Gmina Nidzica poinformowała Powiat Nidzicki, że nie jest w stanie udzielić pomocy finansowej na realizację zadań określonych w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego brak jest zabezpieczenia 100 % finansowania na realizację przedmiotowej inwestycji, co w konkluzji doprowadziło do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o unieważnieniu niniejszego postępowania na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jak wskazuje się w przywołanym przepisie Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części” Zamawiający zamierzał przeznaczyć środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95%, a pozostałe 5% miał stanowić wkład własny powiatu. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy Powiatem Nidzickim, a samorządami gminnymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Nidzickiego wkład własny ponoszony jest według następującej proporcji: 50% Powiat i 50% Gmina.
Powiat Nidzicki pismem z dnia 06.06.2022r. informował samorządy gminne o przeprowadzonym postępowaniu pt. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części.”, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz o wysokości środków finansowych jakie dany samorząd winien zabezpieczyć, aby w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mogło zakończyć się podpisaniem umów.
Pismem Nr TI.7021.56.2022 z dnia 21.06.2022r. Gmina Nidzica poinformowała Powiat Nidzicki, że nie jest w stanie udzielić pomocy finansowej na realizację zadań określonych w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego brak jest zabezpieczenia 100 % finansowania na realizację przedmiotowej inwestycji, co w konkluzji doprowadziło do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o unieważnieniu niniejszego postępowania na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jak wskazuje się w przywołanym przepisie Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części” Zamawiający zamierzał przeznaczyć środki z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95%, a pozostałe 5% miał stanowić wkład własny powiatu. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy Powiatem Nidzickim, a samorządami gminnymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Nidzickiego wkład własny ponoszony jest według następującej proporcji: 50% Powiat i 50% Gmina.
Powiat Nidzicki pismem z dnia 06.06.2022r. informował samorządy gminne o przeprowadzonym postępowaniu pt. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 4 części.”, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz o wysokości środków finansowych jakie dany samorząd winien zabezpieczyć, aby w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mogło zakończyć się podpisaniem umów.
Pismem Nr TI.7021.56.2022 z dnia 21.06.2022r. Gmina Nidzica poinformowała Powiat Nidzicki, że nie jest w stanie udzielić pomocy finansowej na realizację zadań określonych w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wobec powyższego brak jest zabezpieczenia 100 % finansowania na realizację przedmiotowej inwestycji, co w konkluzji doprowadziło do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o unieważnieniu niniejszego postępowania na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jak wskazuje się w przywołanym przepisie Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice - część 5
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.