eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Zakup i dostawa sprzętu komput. i elektron. w ramach projektu "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śl.- drugi etap"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komput. i elektron. w ramach projektu „Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śl.– drugi etap”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_sprzet_projekt@um.siemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komput. i elektron. w ramach projektu „Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śl.– drugi etap”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ac19e7-aaa3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007218/38/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu komput. i elektron. w ramach projektu pn."Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śl.-etap drugi"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych – drugi etap” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097379/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.271.4.2022; ZP.rp.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - zakup i dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu „Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich – drugi etap” do Zespołu Szkół Cogito w Siemianowicach Śląskich.
2.1.1 Zamówienie obejmuje zakup: 16 laptopów, oprogramowania Adobre Creative Cloud lub innego równoważnego (na 36 m-scy / 25 stanowisk), oprogramowania CorelDRAW Graphics Suite 2020 PL lub innego równoważnego (licencja wieczysta na 16 stanowisk), 1 urządzenia wielofunkcyjnego, 8 monitorów do zastosowań graficznych z kablem, 1 monitora interaktywnego z uchwytem, 15 tabletów graficznych.
2.1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 został zawarty w Dodatku nr 3a do SWZ.
2.1.3 W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć z ofertą „Opis oferowanego sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania”, według Dodatku nr 4a do SWZ.
2.1.4 Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 5 do SWZ).
2.1.5 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności określonymi w Dodatku nr 3a do SWZ. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Wykonawca składając „Opis oferowanego sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania”, według Dodatku nr 4a do SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają określone przez Zamawiającego kryteria stosowane w celu oceny równoważności określone w Dodatku nr 3a do SWZ.
2.1.6 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
2.1.7 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
2.1.8 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 115224,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część 2 - zakup i dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu „Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich – drugi etap” do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących „Meritum” w Siemianowicach Śląskich.
2.1.1 Zamówienie obejmuje zakup: 18 laptopów, oprogramowania Microsoft Office 2019 dla szkół lub innego równoważnego (17 stanowisk), 2 projektorów multimedialnych, 1 urządzenia wielofunkcyjnego, 2 drukarek, 1 tablicy suchościeralnej, 16 zestawów komputerowych, 16 monitorów, 1 szafy dystrybucyjnej, 7 routerów, 1 zasilacza awaryjnego UPS, 1 przełącznika zarządzalnego.
2.1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 został zawarty w Dodatku nr 3b do SWZ.
2.1.3 W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć z ofertą „Opis oferowanego sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania”, według Dodatku nr 4b do SWZ.
2.1.4 Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 5 do SWZ).
2.1.5 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności określonymi w Dodatku nr 3b do SWZ. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Wykonawca składając „Opis oferowanego sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania”, według Dodatku nr 4b do SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają określone przez Zamawiającego kryteria stosowane w celu oceny równoważności określone w Dodatku nr 3b do SWZ.
2.1.6 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
2.1.7 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
2.1.8 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 187375,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Część 3 - zakup i dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu „Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich – drugi etap” do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Siemianowicach Śląskich.
2.1.1 Zamówienie obejmuje zakup: 15 zestawów komputerowych, 15 monitorów, oprogramowania Microsoft Office 2019 dla szkół lub innego równoważnego (15 stanowisk), 3 urządzeń wielofunkcyjnych, 3 projektorów multimedialnych, 2 ekranów projekcyjnych, 12 laptopów, oprogramowania CAD - 13 stanowisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 został zawarty w Dodatku nr 3c do SWZ.
2.1.2 W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć z ofertą „ Opis oferowanego sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania”, według Dodatku nr 4c do SWZ.
2.1.3 Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 5 do SWZ).
2.1.4 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności określonymi w Dodatku nr 3c do SWZ. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Wykonawca składając „Opis oferowanego sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania”, według Dodatku nr 4c do SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają określone przez Zamawiającego kryteria stosowane w celu oceny równoważności określone w Dodatku nr 3c do SWZ.
2.1.5 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
2.1.6 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
2.1.7 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 187795,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139393,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313058,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139393,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 23

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139393,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136874,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178860,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136874,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243

7.3.3) Ulica: Reymonta 23

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136874,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odniesieniu do Części 3 postępowania zostały złożone dwie oferty: Oferta nr 1 Wykonawcy: 13p Sp. z o. o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław oraz Oferta nr 4 Wykonawcy: ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA, ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno.
Pismem z dnia 28.04.2022 r. Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Ofertę nr 1 złożoną w odniesieniu do Części 3 przez Wykonawcę: 13p Sp. z o. o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław, ponieważ została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.
Natomiast w wyniku ponownego badania i oceny oferty zamawiający, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, odrzucił również Ofertę nr 4 złożoną w odniesieniu do Części 3 przez Wykonawcę ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA, ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Mając na uwadze powyższe Zamawiający na podstawie zapisów art. 255 pkt 2) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie w odniesieniu do Części 3, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.