Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 77 IM. T. RÓŻEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367745709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚW. JERZEGO 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-518
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@ludwiklegal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp77.wroc.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011d96a5-cbfb-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w trybie z wolnej ręki ponieważ zachowanie terminów przewidzianych w ustawie na udzielenie zamówienia jest niemożliwe z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego. Zamówienie udzielane jest na czas przeprowadzenia postępowania w trybach przewidzianych w ustawie.
Uzasadnienie:
Zamawiający ogłosił w dniu 04.01.2024 postępowanie na usługi społeczne. W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę najkorzystniejszej. Wykonawca w dniu 12.02.2024 r. nie stawił się na wezwanie do podpisania umowy.
Zamawiający w dniu 15.02.2024 r. unieważnił przedmiotowe postępowanie (14.02.2024 r., na skutek wadliwego działania platformy nie mógł zamieścić zawiadomienia o unieważnieniu).
Udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki, na czas prowadzonego postępowania, jest niezbędne celem zachowania ciągłości żywienia dzieci
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fc115ec3-aa7b-11ee-a681-52fe4aa7189e
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP 77/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1573407,39 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242062,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –załącznik nr 8 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikami
Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej został podzielony na zamówienie podstawowe oraz prawo opcji, zgodnie z zakresem wskazanym poniżej.
a) Wykonanie zamówienia podstawowego obejmuje usługi restauracyjne na rzecz uczniów w okresie od terminu zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.03.2024 r. do 31.03.2024 r., w dniach zajęć szkolnych.
b) Prawo opcji obejmuje: usługi restauracyjne na rzecz uczniów w okresie od 01.04.2024 r. do 30.04.2024 r., w dniach zajęć szkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Halina" Joanna Siewierska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991254868
7.3.3) Ulica: św, Jerzego 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-518
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188697,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Świętego Brata Alberta w Czechówce w roku szkolnym 2024/2025
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ DZIECI ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 9 WE WROCŁAWIU
- SP 77/5/2024 Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.