Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00566083/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
- 2024/BZP 00032639/01 - Wynik z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b5b9997-9f25-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122567/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/RZ.D-3.2421.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 311432,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1 Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Przemyślu, Obwód Drogowy
w Żurawicy, ul. Przemyska 3, 37-710 Żurawica,
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 96000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 2 Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Rzeszowie, Obwód Drogowy
w Kolbuszowej, ul. Handlowa 1, 36-100 Kolbuszowa,
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 76800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 3 Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Lesku, Obwód Drogowy w Starej Birczy, Stara Bircza 76, 37-740 Bircza,
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 84319,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części.Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 4 Monitoring sygnałów alarmowych wraz z dzierżawą urządzeń na terenie obiektów GDDKiA Oddział w Rzeszowie, Rejon w Nisku, ul. Nowa 40, 37-400 Nisko;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 54312,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72028,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72028,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72028,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.O.M.iU.D. Security Office Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813 03 35 364
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Jałowego 29
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-010
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72028,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72028,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72028,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72028,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.O.M.iU.D. Security Office Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813 03 35 364
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Jałowego 29
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-010
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72028,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników programowych obozów letnich (kadra oraz studenci kierunku: Wychowanie Fizyczne) wraz z biletami wstępu do BPN oraz usługą przewodnicką
- Dostawa farb, rozpuszczalników.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 992 na odcinku od km 14+677 do km 15+009 w m. Nowy Żmigród polegająca na budowie miejsca wykonywania kontroli ruchu i transportu drogowego (...)
- 7/TP/24 - DOSTAWY NABIAŁU DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 r. - OWOCE Z GR. I
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Świadczenie usługi ochrony osób, nieruchomości i mienia Muzeum Etnograficznego w Toruniu w okresie 36 miesięcy (od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027).
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Świadczenie usługi ochrony w systemie videonadzoru dla IHAR PIB Radzików - Ogród Botaniczny w Bydgoszczy
- Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.