eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowniki › ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w Gminie Bobrowniki"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w Gminie Bobrowniki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 8

1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-583

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48322877887

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bobrowniki.logintrade.net/zapytania_email,82155,f0f037ca00652ac8d5509652c91f1332.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w Gminie Bobrowniki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dddb8ea-bbb3-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025291/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu w Gminie Bobrowniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122841/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7314578,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na II Etapy w skład których wchodzi 5 części:
1. Część nr I - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bobrownikach ul. Słowackiego”;
2. Część nr II - ,,Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni ulic Sowiej, Kawek i Sikorek w miejscowości Bobrowniki”;
3. Część nr III - ,,Budowa przepompowni ścieków przy ulicy Mickiewicza w Dobieszowicach oraz budowa przepompowni ścieków przy ulicy Słowików w Bobrownikach”;
4. Część nr IV - ,,Budowa sieci kanalizacji w zlewni ul. Leśnej w Wymysłowie”;
5. Część nr V - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni ulic Kościuszki w Siemoni i Wolności w Twardowicach”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. W zakresie Części nr I
Wykonanie Części nr I na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm z odcinkami przyłączy o średnicy 160 mm do posesji wraz ze studzienkami przyłączeniowymi zlokalizowanymi na działkach prywatnych. Ciąg kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur typu PVC jednowarstwowych z wydłużonym kielichem SDR 34 SN8 kl. S litych jednorodnych łączonych na uszczelkę gumową. Łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wynosi ok.: 260,00 mb (ɸ 200) + ok. 160,00 mb (ɸ160);
• odtworzenia nawierzchni dróg gminnych oraz powiatowych zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis Części nr I zawiera:
STWiORB – Załącznik nr 5a
Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 5b
Przedmiar robót – Załącznik nr 5c
2. W zakresie Części nr II
Wykonanie Części nr II na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm z odcinkami przyłączy o średnicy 160 mm do posesji wraz ze studzienkami przyłączeniowymi zlokalizowanymi na działkach prywatnych. Ciąg kanalizacji sanitarnej zaprojektowano z rur typu PVC jednowarstwowych z wydłużonym kielichem SDR 34 SN8 kl. S litych jednorodnych łączonych na uszczelkę gumową. Łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wynosi ok.: 694,00 mb (ɸ 200) + ok. 243,00 mb (ɸ160);
• odtworzenia nawierzchni tymczasowych dróg gminnych zgodnie z dokumentacją projektową;
• sieci kanalizacji tłocznej z rur ciśnieniowych PE 90x5,4 o długości ok. 173,00 mb;
• przepompowni ścieków z wyposażeniem, armaturą i układem sterowania wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączem energetycznym, sterowanie automatyką przepompowni należy włączyć do istniejącego systemu monitoringu dwukierunkowego obsługiwanego przez operatora sieci kanalizacyjnej;
• sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE 110 SDR 11 o długości ok. 986,00 mb;
• przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych PE40 SDR 11 o długości ok. 216,00 mb;

Szczegółowy opis Części nr II zawiera:
STWiORB – Załącznik nr 6a
Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 6b
Przedmiar robót – Załącznik nr 6c
UWAGA:
Część nr I oraz Część nr II stanowią Etap I w rozumieniu Program Inwestycji Strategicznych.

3. W zakresie Części nr III
Wykonanie Części nr III na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego będącej w posiadaniu Zamawiającego. (Część nr III w formule: „Zaprojektuj i wybuduj”)
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej zadania wraz z otrzymaniem prawomocnego postanowienia umożliwiającego rozpoczęcie robót budowlanych;
• wykonanie robót budowlanych w tym: przepompowni ścieków z wyposażeniem, armaturą i układem sterowania wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączem energetycznym, sterowanie automatyką przepompowni należy włączyć do istniejącego systemu monitoringu dwukierunkowego obsługiwanego przez operatora sieci kanalizacyjnej. Przepompownie należy włączyć do eksploatacji w czynnej sieci kanalizacji sanitarnej.

4. W zakresie Części nr IV
Wykonanie Części nr IV na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego będącej w posiadaniu Zamawiającego. (Część nr IV w formule: „Zaprojektuj i wybuduj”)
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej zadania wraz z otrzymaniem prawomocnego postanowienia umożliwiającego rozpoczęcie robót budowlanych;
• wykonanie robót budowlanych na podstawie PFU, orientacyjne długości: łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wynosi ok.: 547,00 mb (ɸ 200) + ok. 221,00 mb (ɸ160); łączna długość sieci kanalizacji tłocznej wynosi ok.: 640,00 mb (ɸ 90) + ok. 387,00 mb (ɸ63) + 1,00 szt. przepompownia sieciowa – sterowanie automatyką przepompowni należy włączyć do istniejącego systemu monitoringu dwukierunkowego obsługiwanego przez operatora sieci kanalizacyjnej, oraz ok. 5,00 szt. przepompowni przydomowych + odtworzenie nawierzchni po robotach kanalizacyjnych.

5. W zakresie Części nr V
Wykonanie Części nr V na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego będącej w posiadaniu Zamawiającego. (Część nr V w formule: „Zaprojektuj i wybuduj”)
Zakres robót obejmuje wykonanie:
• wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej zadania wraz z otrzymaniem prawomocnego postanowienia umożliwiającego rozpoczęcie robót budowlanych;
• wykonanie robót budowlanych na podstawie PFU, orientacyjne długości: łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wynosi ok.: 1523,00 mb (ɸ 200) + ok. 894,00 mb (ɸ160); łączna długość sieci kanalizacji tłocznej wynosi ok.: 701,00 mb (ɸ 90) + 1,00 szt. przepompownia sieciowa, sterowanie automatyką przepompowni należy włączyć do istniejącego systemu monitoringu dwukierunkowego obsługiwanego przez operatora sieci kanalizacyjnej + odtworzenie nawierzchni po robotach kanalizacyjnych.
UWAGA:
Część nr III, Część nr IV oraz Część nr V stanowią Etap II w rozumieniu Program Inwestycji Strategicznych.

UWAGA: Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w kosztach zadania:
• kosztów zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem
i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w PODGiK w Będzinie. Dostarczyć Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z pozytywną weryfikacją wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.
• kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót w drogach gminnych i powiatowych wraz z wykonaniem, uzgodnieniem i wdrożeniem tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania umowy;
• kosztów wynikających z odrębnych decyzji i uzgodnień z zarządcami dróg i gestorami mediów ( dotyczy dokumentacji sporządzanej na podstawie PFU);
• kosztów pracy sprzętu dla utrzymania czystości i porządku na drodze publicznej i terenie budowy;
• poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów;
• w przypadku braku możliwości zapewnienia dojazdu do posesji dla mieszkańców ulic, których dotyczy przedmiot zamówienia, Wykonawca robót ponosi koszty zapewnienia miejsca do parkowania pojazdów oraz nadzoru nad zaparkowanymi pojazdami;
• kosztów uzgodnień oraz uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
• kosztów wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
• uzyskanie w imieniu Inwestora potwierdzenia przyjęcia zakończenia robót/ uzyskania pozwolenia na użytkowanie w PINB Będzin dla każdej z wykonanych części robót;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10487340,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12002056,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10487340,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312271918

7.3.3) Ulica: Nad Bytomką 1

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty projektowe
Częściowe roboty drogowe
Stała i tymczasowa organizacja ruchu
Roboty kanalizacyjne
Roboty wodociągowe
Roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10487340,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.