Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074320/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
- 2022/BZP 00088556/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00094333/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00100827/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00103436/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej (dawna droga powiatowa nr 1911D) wraz z budową chodnika w miejscowości Kępa w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dlugoleka.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej (dawna droga powiatowa nr 1911D) wraz z budową chodnika w miejscowości Kępa w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b337a20-9a38-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej (dawna droga powiatowa nr 1911D) wraz z budową chodnika w m. Kępa, w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej (dawna droga powiatowa nr 1911D) wraz z budową chodnika w miejscowości Kępa w formule zaprojektuj i wybuduj, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie i następnie użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym m.in.
a) wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarów robót, w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1,
b) uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych (np. ZRID, PNB) umożliwiających wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową lub zaświadczeń o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, jeżeli uzyskanie decyzji pozwoleniu na budowę nie jest wymagane wraz z klauzulą ostateczności lub posiadających rygor natychmiastowej wykonalności, a w razie konieczności także: ostatecznych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub ostatecznych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na podstawie odrębnego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego osobie wskazanej przez Wykonawcę,
c) uzyskanie wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień, zgód itp. niezbędnych do realizacji Przedmiotu umowy,
d) dokonanie zawiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych przez Wykonawcę na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa,
e) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, na podstawie dokumentacji wykonanej zgodnie z pkt 1-3 oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym:
a) dokumentacji (Załącznik nr 8 do SWZ), zawierającej:
i) Program Funkcjonalno-Użytkowy
ii) Warunki Wykonania i Odbioru Prac Projektowych
iii) Warunki Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
iv) Koncepcja Programowo-Przestrzenna
v) Uzgodnienia
vi) Errata do PFU
vii) ZZK (Zbiorcze zestawienie kosztów) – dokument poglądowy
oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9655500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18235082,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9655500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BISEK Wojciech Bisek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942669670
7.3.3) Ulica: Kosmonautów
7.3.4) Miejscowość: Krępice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót drogowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9655500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DŁUGOŁĘKA
więcej: przetargi DŁUGOŁĘKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Polanica-Zdrój
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Promna
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.