eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołęka › Przebudowa drogi gminnej (dawna droga powiatowa nr 1911D) wraz z budową chodnika w miejscowości Kępa w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej (dawna droga powiatowa nr 1911D) wraz z budową chodnika w miejscowości Kępa w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.4.2.) Miejscowość: Długołęka

1.4.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094333

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00074320/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej (dawna droga powiatowa nr 1911D) wraz z budową chodnika w miejscowości Kępa w formule zaprojektuj i wybuduj, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie i następnie użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym m.in.
a) wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarów robót, w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1,
b) uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych (np. ZRID, PNB) umożliwiających wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową lub zaświadczeń o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, jeżeli uzyskanie decyzji pozwoleniu na budowę nie jest wymagane wraz z klauzulą ostateczności lub posiadających rygor natychmiastowej wykonalności, a w razie konieczności także: ostatecznych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub ostatecznych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na podstawie odrębnego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego osobie wskazanej przez Wykonawcę,
c) uzyskanie wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień, zgód itp. niezbędnych do realizacji Przedmiotu umowy,
d) dokonanie zawiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych przez Wykonawcę na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa,
e) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, na podstawie dokumentacji wykonanej zgodnie z pkt 1-3 oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym:
a) dokumentacji (Załącznik nr 8 do SWZ), zawierającej:
i) Program Funkcjonalno-Użytkowy
ii) Warunki Wykonania i Odbioru Prac Projektowych
iii) Warunki Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
iv) Koncepcja Programowo-Przestrzenna
v) Uzgodnienia
vi) Errata do PFU
oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej (dawna droga powiatowa nr 1911D) wraz z budową chodnika w miejscowości Kępa w formule zaprojektuj i wybuduj, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie i następnie użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym m.in.
a) wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarów robót, w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1,
b) uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych (np. ZRID, PNB) umożliwiających wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową lub zaświadczeń o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, jeżeli uzyskanie decyzji pozwoleniu na budowę nie jest wymagane wraz z klauzulą ostateczności lub posiadających rygor natychmiastowej wykonalności, a w razie konieczności także: ostatecznych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub ostatecznych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na podstawie odrębnego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego osobie wskazanej przez Wykonawcę,
c) uzyskanie wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień, zgód itp. niezbędnych do realizacji Przedmiotu umowy,
d) dokonanie zawiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych przez Wykonawcę na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa,
e) realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, na podstawie dokumentacji wykonanej zgodnie z pkt 1-3 oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
f) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym:
a) dokumentacji (Załącznik nr 8 do SWZ), zawierającej:
i) Program Funkcjonalno-Użytkowy
ii) Warunki Wykonania i Odbioru Prac Projektowych
iii) Warunki Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
iv) Koncepcja Programowo-Przestrzenna
v) Uzgodnienia
vi) Errata do PFU
vii) ZZK (Zbiorcze zestawienie kosztów) – dokument poglądowy
oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
25

Po zmianie:
28

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-03-23 11:00

Po zmianie:
2022-03-30 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-03-23 12:00

Po zmianie:
2022-03-30 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-04-21

Po zmianie:
2022-04-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.