eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › REMONT ŚRODKOWEJ CZĘŚCI DACHU BUDYNKU CENTRUM SPORTU AKADEMICKIEGO POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ - PO DEMONTAŻU INSTALACJI SOLARNEJ



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ŚRODKOWEJ CZĘŚCI DACHU BUDYNKU CENTRUM SPORTU AKADEMICKIEGO POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ - PO DEMONTAŻU INSTALACJI SOLARNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT ŚRODKOWEJ CZĘŚCI DACHU BUDYNKU CENTRUM SPORTU AKADEMICKIEGO POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ - PO DEMONTAŻU INSTALACJI SOLARNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0654d582-d4fd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159941/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/129/055/R/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 719585,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Centrum Sportu Akademickiego na szerokości dachu pomiędzy osiami A i B, na długości dachu pomiędzy
osiami 1 i 17, oraz fragment dachu przy sali gimnastycznej o powierzchni około 100 m2 wg rys. nr 2 załączonego do dokumentacji postępowania):
Zakres prac obejmuje:
• Rozbiórka istniejących belek i konstrukcji, stabilizującej kratownicy pozostałej po demontażu instalacji solarnej.
• Usunięcie istniejącego pokrycia z papy i geowłókniny z materiałem izolującym, demontaż wszystkich obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, rozebranie podłoża betonowego na remontowanej powierzchni dachu.
• Zabezpieczenie konstrukcji stalowej podtrzymującej napis „Politechnika Gdańska”.
• Wykonanie nowych spadków dachowych w podłożu remontowanego dachu, nowe podłoże betonowe, ułożenie nowego pokrycia z papy wraz z montażem wszystkich obróbek blacharskich
• Odtworzenia i przebudowa istniejącej instalacji odgromowej na remontowanym fragmencie dachu
• Uszczelnienie przepustów

2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia, ponadto do SWZ załączono rysunki – załącznik nr 5 do SWZ, zdjęcia – załącznik nr 6 do SWZ oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7 do SWZ.
3. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 4543000-7 roboty remontowe i renowacyjne
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ

5. Na podstawie art. 121 pzp Zamawiający wymaga, aby kluczowe części zamówienia, w postaci kładzenia papy na zmienionych spadkach dachu - były wykonane osobiście przez Wykonawcę.

6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

7. Na podstawie art. 95 pzp. Zamawiający określa czynności, przy realizacji których Wykonawca lub zgłoszony przez niego Podwykonawca będzie stale zatrudniał osoby na podstawie stosunku pracy w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań. Czynności te obejmują fizyczną realizację:
a) prac ogólnobudowlanych w tym prace dekarskie i obróbki blacharskie,
b) wszelkie prace w zakresie instalacji sanitarnej i elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 880000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACHREM Jan Miotk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881043583

7.3.3) Ulica: Sikorskiego

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 880000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.