eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek Łukowski › Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Zespołu Oświatowego w Starych Kobiałkach na przedszkole wraz z budową dźwigu osobowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Zespołu Oświatowego w Starych Kobiałkach na przedszkole wraz z budową dźwigu osobowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOCZEK ŁUKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pl. T. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Stoczek Łukowski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-450

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 623 97 31

1.5.8.) Numer faksu: 25 623 97 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoczeklukowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Zespołu Oświatowego w Starych Kobiałkach na przedszkole wraz z budową dźwigu osobowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87096dff-d03c-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103114/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa pomieszczeń szkoły w Starych Kobiałkach na przedszkole.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153008/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.2022.SK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1093200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 do SWZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem opracowania jest zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Zespołu Oświatowego na przedszkole wraz z budową dźwigu osobowego. Projektowany budynek jest zlokalizowany na działkach nr ewid. 376, 377, 378/4, 379/5 położonych w miejscowości Stare Kobiałki, gm. Stoczek Łukowski. Teren jest zabudowany, w jego obrębie znajduje się budynek oświaty, budynek gospodarczy oraz boiska i bieżnia. Teren uzbrojony w przyłącza instalacyjne energii elektrycznej, wodociągowe, kanalizacyjne i telekomunikacyjne. Przyłącze wody z gminnej sieci wodociągowej. Odprowadzenie ścieków bytowych do gminnej sieci kanalizacyjnej. Na terenie działki znajduje się naziemny zbiornik gazu płynnego przeznaczony do demontażu wraz z przyłączem gazowym do budynku. Przyłącze energii elektrycznej z sieci energetycznej. Teren jest płaski, brak wysokiej zieleni zagęszczonej. Działka posiada dostęp do krajowej drogi publicznej. Przed budynkiem znajduje się plac utwardzony z miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, miejsca parkingowe dla pojazdów wydzielić na nowo wg projektu zagospodarowania za pomocą namalowanych linii. Wyznaczone jest także utwardzone miejsce gromadzenia odpadów stałych przed budynkiem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie Budowlanym, STWiORB i przedmiarze robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania dźwigu osobowego
z napędem elektrycznym jako rozwiązanie równoważne z zachowaniem parametrów dźwigu wskazanych w Projekcie Budowlanym i STWiORB.

Inne czynności i obowiązki Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania inwestycji w tym, m.in.:
1. Zatrudnienie (skierowanie) osoby z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy i będzie prowadziła dziennik budowy.
2. Zorganizowanie, oznakowanie, zabezpieczenie i utrzymywanie terenu oraz zaplecza budowy;
3. Wytyczenie geodezyjne oraz inwentaryzację geodezyjna powykonawczą;
4. Opracowanie i wdrożenie monitoringu i zabezpieczenia osób i mienia, elementów środowiska, obiektów budowlanych i urządzeń;
5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
6. Utrzymanie czystości i porządku oraz prowadzenie gospodarki odpadami na terenie budowy i jej zaplecza;
7. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

8. Klasyfikacja robót według Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45000000-7
45100000-8
45200000-9
45300000-0
45400000-1

1. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie użyteczności publicznej.
2. W przypadku, gdy w dokumentacji zamówienia, dokumentacji projektowej, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
3. Wykonawca we własnym zakresie zapozna się z przyszłym terenem budowy, miejscami składowania materiałów i utylizacji odpadów.
4. Przedmiot zamówienia winien być objęty minimum 3 letnią gwarancją, w zakresie wykonanych robót, oraz wyposażenia i urządzeń.

Roboty, których szczegółowe warunki wykonania i zastosowania materiałów nie zostały określone w projekcie wykonawczym, dokumentacjach branżowych lub kosztorysie winny być wykonane zgodnie z STWiORB.

1. Rozwiązania równoważne.
1.1 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji projektowej oraz wymienionych poniżej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry równoważności tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, gdzie wbudowane zostały zaproponowane zamienniki,
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do dostarczenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających parametry techniczne zaproponowanych rozwiązań lub równoważnych materiałów i urządzeń,
1.2 Wszystkie parametry rozwiązań technicznych, materiałów lub urządzeń, opisanych dokumentacją techniczną niniejszego zamówienia, wyrażone wartościami liczbowymi zostaną uznane za nie gorsze od wymaganych, pod warunkiem spełnienia wymagania z tolerancją
+/- 3%.
1.3 Wszystkie pozostałe parametry (nie wyrażone wartością liczbową) uznane zostaną za nie gorsze od wymaganych w niniejszym opracowaniu pod warunkiem ich spełnienia.
1.4 Urządzenia i rozwiązania techniczne, których parametry wyrażone wartością liczbową nie spełniają warunku +/- 3% wartości wymaganej lub parametry nie wyrażone wartością liczbową nie spełniające warunku ich spełnienia zostaną uznane za gorsze od wymaganych i ocenione jako wariantowe.
1.5 Zamawiający wyjaśnia, że jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, winni je traktować jako niebyłe.
1.6 Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 99, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
1. Gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych);
2. Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3. Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4. Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność, sprawność, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja);
5. Parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
6. Standardów emisyjnych;
7. Energochłonności.
1.7 Zgodnie z wyjaśnieniami autorów dokumentacji projektowej, w szczególności w części dokumentacji projektowej dotyczącej projektowanej technologii, przyjęcie konkretnych rozwiązań technicznych i urządzeń o danych parametrach technicznych, było niezbędne do wykonania dalszych obliczeń technicznych i doboru parametrów pozostałych elementów projektu składających się na w pełni funkcjonalny obiekt, spełniający zakładane parametry.
1.8 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, a ich zastosowanie wymagałoby zmiany projektu budowlanego, Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania akceptacji autorów dokumentacji technicznej zamówienia dla zaproponowanych rozwiązań oraz do dostarczenia zamiennych projektów budowlanych, a jeżeli będzie to konieczne, do uzyskania zmiany pozwoleń i uzgodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1441292,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1441292,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1441292,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRPOL Ireneusz Przeździak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8251716148

7.3.3) Ulica: Trzaskoniec 34

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1441292,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.