eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zammowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a2ff62e-981a-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.73.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1326000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie Otwocka, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic, polegających na :
1) likwidacji wybojów w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych,
2) a) równaniu ulic o nawierzchniach ziemnych z zagęszczeniem i likwidacją nadmiaru gruntu po skraju równania z nadaniem jezdni przekroju poprzecznego daszkowego lub parabolicznego umożliwiającego powierzchniowe odprowadzenie wody
na pobocza,
b) doziarnianiu wraz z późniejszym wyrównaniem i zagęszczeniem fragmentów
ulic gruntowych i nieulepszonych tłuczniem frakcjonowanym twardym, przy średniej grubości warstwy tłucznia ok. 10 cm,
c) doziarnianiu wraz z późniejszym wyrównaniem i zagęszczeniem fragmentów ulic gruntowych i nieulepszonych kruszywem betonowym, przy średniej grubości warstwy ok. 10 cm
3) remoncie cząstkowym chodników, parkingów, jezdni oraz innych elementów ulic.

B) Opis przedmiotu zamówienia dla robót o których mowa w pkt. 3.1.1):
Zamawiający wymaga, aby podczas wykonywania prac Wykonawca stosował masę asfaltową na gorąco. W zakres prac podczas likwidacji wybojów w jezdniach
o nawierzchniach bitumicznych wchodzi: wycięcie uszkodzonych fragmentów nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, wywóz rumoszu, posmarowanie naprawianego miejsca ogrzanym asfaltem, wypełnienie wyboju lub zagłębienia masą asfaltową z recyklera wraz z zagęszczeniem, uszczelnienie połączenia np. poprzez, posypanie piaskiem.
Za wykonane prace Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowo-ilościowe stanowiące iloczyn ilości wbudowanej masy asfaltowej na gorąco i zaoferowanej stawki za wbudowanie 1 tony masy.
Wynagrodzenie, o którym mowa powyżej, obejmuje wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
w tym koszty oznakowania terenu robót.
Termin przystąpienia do zleconych prac – w ciągu 2 dni roboczych lub 3 dni roboczych, a wybojów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego – nie później niż w ciągu
6 godzin, od czasu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.
Z chwilą powzięcia wiadomości o wyboju zagrażającym bezpieczeństwu ruchu drogowego Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zabezpieczenia miejsca awarii.

C) Opis przedmiotu zamówienia dla robót o których mowa w pkt. 3.1.2):
Doziarnianie, o którym mowa w pkt. 3.1.2) b) i c) następować będzie każdorazowo
w miejscach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Doziarniane będą zarówno fragmenty ulic gruntowych, tłuczniowych jak i miejsca doziarniane w latach ubiegłych. Wykonane prace rozliczane będą na podstawie ilości wbudowanego materiału. Zamawiający wymaga, aby podczas doziarniania Wykonawca stosował tłuczeń
lub kliniec frakcjonowany twardy o uziarnieniu 4 – 31,5 mm (bez miału i frakcji pylastej). Zamawiający wymaga aby podczas doziarniania Wykonawca stosował kruszywo betonowe o frakcji 31,5 - 63 mm lub w uzgodnieniu z Zamawiającym
o frakcji 0 – 63 mm. Średnia grubość warstwy kruszywa wynosić będzie ok. 10 cm,
przy możliwości zmniejszenia jej lub zwiększenia zależnie od potrzeb Zamawiającego.
Za wykonane prace Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowo-ilościowe stanowiące iloczyn powierzchni wyrównanych lub ilości ton wbudowanego tłucznia bądź kruszywa betonowego oraz odpowiednich stawek jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę.
Wynagrodzenie, o którym mowa powyżej, obejmuje wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Termin przystąpienia do zleconych prac – w ciągu 5 dni roboczych a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż w ciągu 6 godzin
od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.

D) Opis przedmiotu zamówienia dla robót o których mowa w pkt. 3.1.3):
Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o katalogi KSNR lub KNR uwzględniając jedynie te pozycje, których prace bezpośrednio dotyczą, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w katalogach, na podstawie rzeczywistych nakładów poniesionych przez Wykonawcę.
Przy rozliczeniu, o którym mowa powyżej przyjmuje się wskaźniki (Rg, Kp, Z) podane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej oraz ceny materiałów (łącznie z kosztami zakupu) i ceny sprzętu nie wyższe niż średnie ceny opublikowane w aktualnym w dniu kosztorysowania wydaniu np. Sekocenbud.
Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy stosować materiały spełniające odpowiednie normy i przepisy. Termin przystąpienia do zleconych prac: w ciągu 5 dni roboczych a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż w ciągu 6 godzin od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829512,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 829512,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 1G

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 829512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.