eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszów Narodowy › "Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Tuszowie Narodowym etap II"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Tuszowie Narodowym etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszów Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuszów Narodowy 225

1.5.2.) Miejscowość: Tuszów Narodowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-332

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48177743720

1.5.8.) Numer faksu: 177743721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuszownarodowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b74c6f78-8d3b-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Tuszowie Narodowym etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b74c6f78-8d3b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008843/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Tuszowie Narodowym etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKP.271.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego
w Tuszowie Narodowym etap II” Część I,
1. 1. Dokończenie przerwanych robót budowlanych związanych z wykonaniem inwestycji pn.”Budowa i przebudowa kompleksu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Tuszowie Narodowym”

Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
Roboty obejmują dokończenie przerwanych robót budowlanych: dot. przebudowy boiska sportowego nr 1 – boisko trawiaste wraz z drenażem oraz dokończenie budowy boiska sportowego nr 2 - boisko trawiaste z drenażem oraz podgrzewaną murawą. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) zestawienie robót i dostaw niezbędnych do zakończenia inwestycji oraz w szczególności dokumentacja przedmiarowa.

UWAGA: Zamówienie nie obejmuje wykonania projektowanego boiska nr 3 - opisanego w dokumentacji techniczno-budowlanej - wyłączono z zakresu zamówienia dotyczącego części I zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

43124100-9 - Drenaże

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

44163121-4 - Grzewcze przewody rurowe

44163120-7 - Rury grzewcze odległościowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2812795,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego
w Tuszowie Narodowym etap II” Część II,
2. 2. Budowa dwóch boisk sportowych piłkarskich na terenach kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Tuszowie Narodowym - etap II
Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
- Budowa boiska sportowego nr 3 - pełnowymiarowego ze sztuczną trawą na terenach kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Tuszowie Narodowym. W ramach zadania projektuje się wykonanie nowego boiska treningowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej. Boisko o wym. 105 mb x 68mb powierzchnia całkowita 7658,7 m2. Projektuje się ułożenie nowej nawierzchni ze sztucznej trawy na odpowiednich warstwach. Nawierzchnia w kolorze zielonym. Planuje się dostawę dwóch bramek do piłki nożnej montowanych na stałe w ławach betonowych wraz z siatkami, oraz dostawa czterech chorągiewek. System nawierzchni z trawy syntetycznej o wys. włók na 60 mm z wypełnieniem w postaci piasku kwarcowego oraz granulatu gumowego EPDM w kolorze jasnoszarym. W ramach zadania projektuje się również zagospodarowanie przylegającego terenu, budowę chodnika oraz ciągu komunikacyjnego.

- Budowa boiska sportowego nr 4 - o nawierzchni trawiastej na terenach kompleksu sportowego-rekreacyjnego w Tuszowie Narodowym. W ramach zadania projektuje się: budowę nowego pełnowymiarowego boiska sportowego trawiastego o wymiarach 105mb x 68mb z instalacją drenażową i nawodnieniową: · Budowę piłkochwytów przy nowo budowanym boisku · Budowę zbiornika na wodę opadową do którego podłączona będzie projektowana instalacja drenażowa. Ponadto w ramach zadania przewidziano, zagospodarowanie przylegającego terenu, odnowienie trawników naturalnych sianych trawą po wykonaniu robót budowlanych. Inwestor zaplanował również kanalizację elektryczną przy budowanym boisku.

Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) oraz dokumentacja przedmiarowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

43124100-9 - Drenaże

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 4932572,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego
w Tuszowie Narodowym etap II” Część III,
3.3. Budowa boiska sportowego typu Orlik wraz z kortami tenisowymi i infrastrukturą towarzyszącą.


Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
- Budowę boiska sportowego typu ORLIK ze sztuczna trawą wraz z piłkochwytami oraz drenażem,
- budowę 2 kortów tenisowych ze sztucznej trawy,
- budowę parku rekreacyjnego,
- zagospodarowanie terenu na park i plac do ćwiczeń,
- budowę parkingu na 100 miejsc postojowych,
- wykonanie ogrodzenia terenu, instalacji sanitarnych oraz drenażowych,
- wykonanie zbiornika na deszczówkę,
- wykonanie instalacji oświetleniowej terenu,
UWAGA: z zakresu zamówienia wyłączono:
- Wykonanie boiska sportowego trawiastego z drenażem i nawodnieniem nr 5 na PZT (oznaczenie nr 12,
- Wykonanie zbiorników gazu, instalacji zew. Gazu, (PZT poz. 18),
- Wykonanie kotłowni gazowej (PZT poz. 17),
- Budowę czterech budynków techniczno-kontenerowych - zakres jest obecnie w realizacji - (PZT poz. 6),

Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja techniczno-budowlana wraz z projektem zagospodarowania ternu (PZT) z włączeniami jw. oraz w szczególności dokumentacja przedmiarowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

43124100-9 - Drenaże

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45236112-8 - Wyrównywanie nawierzchni kortów tenisowych

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 6997079,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4159263,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4159263,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4159263,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dropservice Spółka Jawna Dariusz Dośpiał, Piotr Wypychowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015690177

7.3.3) Ulica: ul. Górna Droga 5/2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4159263,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1)
ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póź. zm.). Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla części 2 nie złożono żadnej oferty .

W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3)
ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póź. zm.). Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla części 3 wpłynęły dwie oferty (2). Zgodnie z informacją z otwarcia ofert opublikowaną na stronie zamawiającego w dniu 31.01.2023r. kwota jaką zamierza on przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. części 1-3 łącznie) wynosi 8 525 100,00 zł brutto. Najniższa cena wskazana w złożonych ofertach na tę część wynosi 9 017 440,32 zł brutto i jest to oferta firmy TORAKOL Sp. z o.o. Zatem znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie całości zamówienia. Zgodnie z informacją przekazaną przed otwarciem ofert, Zamawiający nie dysponuje wystarczającą kwotą i nie ma możliwości jej zwiększenia do ceny tej oferty.

W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9017440,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9434932,14 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.