eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Prace malarskie oraz położenie glazury w pomieszczeniach Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace malarskie oraz położenie glazury w pomieszczeniach Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://dolnoslaska-bip.ohp.pl/public/?id=219162

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją rynku pracy realizującą zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace malarskie oraz położenie glazury w pomieszczeniach Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e88003f-c4a8-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045463/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace malarskie oraz położenie glazury w pomieszczeniach Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134283/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac malarskich oraz położeniu glazury w pomieszczeniach budynku internatu i budynku warsztatów szkoleniowych w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., ul. Cukrownicza 8.
2. Zakres podstawowych prac do wykonania:
a) Korytarz w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.

Zakres podstawowych prac do wykonania:
Położenie tynku mozaikowego (mormolitu) na parterze korytarza budynku warsztatowego (do wysokości lamperii) oraz pomalowanie ścian i sufitów korytarza, a także pomalowanie ścian wiatrołapu.

b) Pokój nr 11 (pracownia gastronomiczna - kuchnia) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.

Zakres podstawowych prac do wykonania:

• Demontaż istniejącej glazury oraz dwóch umywalek i dwóch baterii i dwóch szafek umywalkowych.
• Demontaż 3 szt. grzejników stalowych.
• Położenie na ścianie nowych kafelek do wysokości „lamperii” na trzech ścianach, oraz położenie płytek w formie opaski między blatem a szafką – na czwartej ścianie.
• Malowanie ścian.
• Montaż dwóch baterii umywalkowych oraz dwóch szafek lub jednej szafki z blatem na dwie umywalki.
• Montaż 3 szt. grzejników.
• Sufit kasetonowy nie podlega wymianie.
c) Pokój nr 12 (WC) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
W pomieszczeniu są dwie kabiny. Malowanie ścian i sufitu. Glazura nie podlega wymianie.

d) Pokój nr 13 (świetlica) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
Malowanie ścian i sufitu.

e) Pokój nr 17 (WC na pierwszym piętrze) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
Malowanie ścian i sufitu. Glazura nie podlega wymianie.
f) Pokój nr 20 (pracownia komputerowa na pierwszym piętrze) w budynku warsztatowym – stawka podatku VAT 23%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
Wymiana nawierzchni podłogi z wykładziny PCV na płytki kamionkowe GRES antypoślizgowe. Malowanie ścian i sufitu.

g) Pomieszczenia kuchenne w budynku internatu – stawka podatku VAT 8%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
• Malowanie sufitu w korytarzu pomieszczeń kuchennych na długości od drzwi wejściowych zewnętrznych do stołówki, aż do drzwi wejściowych wewnętrznych do stołówki.
• Malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu obieralni jarzyn. Sufit bardzo spękany. Odstająca farba z warstwą tynku.
• Wymiana pożółkłych kątowników między sufitem a ścianami na całym obwodzie w pomieszczeniu kuchennym.
• Usunięcie przyczyny wycieku wody z rury wyciągowej – wentylacyjnej, przy suficie. Prawdopodobnie uszczelnienie kominu wentylacyjnego.

h) Pokój nr 312, 201, 211, 212, 213 i 214 w budynku internatu – stawka podatku VAT 8%.
Zakres podstawowych prac do wykonania:
Malowanie ścian i sufitów we wszystkich pokojach. Bardzo spękany sufit w pokoju 312.

3. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej uproszczonej – zał. nr 1A do SWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 1B do SWZ i przedmiarze robót – osobnym dla budynku warsztatowego – zał. nr 1C do SWZ i budynku internatowego – zał. nr 1D do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45431100-8 - Kładzenie terakoty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56544,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83519,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83519,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Kulikowski Usługi Ogólnobudowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871530834

7.3.3) Ulica: ul. Jeżynowa 32

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śl.

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83519,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa nr 37/2022 z dnia 07.06.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.