Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00063152/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
TP-3/24 Przegląd i kalibracja systemu do radioterapii śródoperacyjnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48914251409
1.5.8.) Numer faksu: +48914251406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffcde3b7-b43a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP-3/24 Przegląd i kalibracja systemu do radioterapii śródoperacyjnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffcde3b7-b43a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044456/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja aparatu do radioterapii śródoperacyjnej Intrabeam PRS 500 (przez okres 3 lat).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-3/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd, kalibracja i inne czynności serwisowe dotyczące systemu do radioterapii śródoperacyjnej składającego się z:
1) aparatu do radioterapii śródoperacyjnej IORT Intrabeam, producent ZEISS (nr fabr. 6402100907, typ: PRS500), zawierającego źródło XRS 50 kV X-Ray,
2) komory jonizacyjnej,
3) dozymetru,
użytkowanego na Bloku Operacyjnym Oddziału Chirurgii Onkologicznej
w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie.
2. Wykonywane prace w ramach przedmiotu zamówienia polegają na utrzymaniu w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej systemu, z zachowaniem ciągłości jego pracy i obejmują w szczególności:
1) okresowe kalibracje i przeglądy techniczne wraz z jego elementami zgodnie z wymogami producenta, w szczególności:
a) przegląd i kalibracja źródła XRS 50 kV X-Ray – jeden raz w ciągu 12 m-cy, łącznie trzy razy w okresie trwania umowy,
b) przegląd i kalibracja komory jonizacyjnej – jeden raz w ciągu 24 m-cy (drugi rok trwania umowy), jeden raz w okresie trwania umowy,
c) przegląd i kalibracja dozymetru – jeden raz w ciągu 24 m-cy, (drugi rok trwania umowy), jeden raz w okresie trwania umowy,
2) przygotowanie i uruchomienie do pracy klinicznej:
a) po przeprowadzeniu okresowych przeglądów technicznych i kalibracjach,
b) po zgłoszonych przez ZAMAWIAJĄCEGO awariach,
udokumentowane Kartą Pracy wystawioną przez inżyniera serwisu,
3) wizyty inżyniera serwisowego w celu potwierdzenia nieprawidłowości działania systemu w przypadku zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO jego awarii – przez cały okres obowiązywania umowy,
4) konsultacje telefoniczne inżyniera serwisowego WYKONAWCY dotyczące funkcjonowania systemu – przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Ustala się następujące etapy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) etap I – kalibracja źródła XRS: do 6 tygodni od zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO, przegląd systemu i dopuszczenie go do pracy na podstawie Karty Pracy wystawionej przez inżyniera serwisu (dalej: etap I),
2) etap II – kalibracja źródła XRS, komory jonizacyjnej i dozymetru:
do 6 tygodni od zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO, nie później niż 12 miesięcy od zakończenia etapu I, przegląd systemu i dopuszczenie go do pracy na podstawie Karty Pracy wystawionej przez inżyniera serwisu (dalej: etap II),
3) etap III – kalibracja źródła XRS, do 6 tygodni od zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO, nie później niż 12 miesięcy od zakończenia etapu II, przegląd systemu i dopuszczenie go do pracy na podstawie Karty Pracy wystawionej przez inżyniera serwisu (dalej: etap III).
Podane powyżej terminy są terminami maksymalnymi, wymaganymi przez ZAMAWIAJĄCEGO.
Termin realizacji każdego etapu, w części odnoszącej się do dnia zgłoszenia dokonanego przez ZAMAWIAJĄCEGO, stanowi kryterium nr 2 w ocenie ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Synektik S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015164655
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piusa Dziekońskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w Obiekcie Sportowym Szczeciński Dom Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024. Część 2.
- Dostawa wyposażenia dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- Prace remontowe z dociepleniem budynku mieszkalnego położonego przy ul. Konopnickiej 45 w Szczecinie
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Wykonywanie prac remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej w lokalach i budynku mieszkalnym
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
- 25/2024 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 8/2024)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.