eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Umowa na konserwację systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Umowa na konserwację systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.co.kprp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Umowa na konserwację systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ac4f08e-a5c7-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099684/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.CO-4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 580714,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, Warszawa

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym sposobem zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie „urządzeniami przeciwpożarowymi”) takich jak:
a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego),
b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO),
c) stałe urządzenia gaśnicze,
d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające),
e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych,
f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe,
g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych,
h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 206251,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II -
1) Zespół Rezydencji Belweder-Klonowa (zwanych dalej ZRB-Klonowa) ul. Flory 2, ul. Baciarellego 4, Warszawa.
2) Biuro Bezpieczeństwa Narodowego ul. Karowa 10, Warszawa.
3) Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 4/6, Warszawa.
4) Zespół obiektów KlarysewRezydencjai Prezydenta RP w Klarysew,ewie ul. Saneczkowa 14, 21/23, 05-510, ul. Sadowa 3, Konstancin-Jeziorna.

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym sposobem zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie „urządzeniami przeciwpożarowymi”) takich jak:
a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego),
b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO),
c) stałe urządzenia gaśnicze,
d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające),
e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych,
f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe,
g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych,
h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 150696,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Rezydencja Prezydenta RP Promnik w Rudzie Tarnowskiej, 08-470 Wilga.

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym sposobem zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie „urządzeniami przeciwpożarowymi”) takich jak:
a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego),
b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO),
c) stałe urządzenia gaśnicze,
d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające),
e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych,
f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe,
g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych,
h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 23184,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Dworek Prezydenta RP – Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny Ciechocinek, ul. Leśna 1, Ciechocinek.

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym sposobem zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie „urządzeniami przeciwpożarowymi”) takich jak:
a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego),
b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO),
c) stałe urządzenia gaśnicze,
d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające),
e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych,
f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe,
g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych,
h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 27048,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel.

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym sposobem zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie „urządzeniami przeciwpożarowymi”) takich jak:
a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego),
b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO),
c) stałe urządzenia gaśnicze,
d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające),
e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych,
f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe,
g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych,
h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 105570,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Rezydencja Prezydenta RP „Zamek” w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła.

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym sposobem zapewnienie bezpieczeństwa pożarowego obiektów Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych (zwanych dalej łącznie „urządzeniami przeciwpożarowymi”) takich jak:
a) system sygnalizacji pożaru (system alarmu pożarowego),
b) dźwiękowe systemy ostrzegania (DSO),
c) stałe urządzenia gaśnicze,
d) systemy oddymiania (w tym także zapobiegające zadymieniu oraz napowietrzające),
e) klapy przeciwpożarowe wchodzące w skład układów wentylacji mechanicznych,
f) kurtyny dymowe i przeciwpożarowe,
g) chwytaki elektromagnetyczne, tzw. „elektrotrzymacze” drzwi pożarowych,
h) systemy wizualizacji systemów przeciwpożarowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 67965,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAJ International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010529260

7.3.3) Ulica: ul. Wał Miedzeszyński 552B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-994

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185356,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185356,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185356,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470595182

7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 20

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ITO PLUS Sp. z o.o. ul. Żwirki i Wigury 35a
85-310 Bydgoszcz - Konserwacja CSS-ITO/EN stałych urządzeń gaśniczych na gaz FM-200 (SUG)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185356,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27580,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27580,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27580,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470595182

7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 20

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27580,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33269,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33269,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33269,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470595182

7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 20

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MERCOR S.A. ul. Grzegorza z Sanoka 2, 80-408 Gdańsk - Konserwacja systemu oddymiania Mercor


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33269,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90144,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112095,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90144,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Supon Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291181295

7.3.3) Ulica: ul. Sandomierska 105

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-324

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90144,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80763,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80763,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80763,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470595182

7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 20

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80763,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.