Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216543/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00234063/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00285249/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00281925/01 - Wynik z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Budowa kompleksu otwartych basenów w Świeradowie-Zdroju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 11 Listopada 35
1.4.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219211
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00216543
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Wykonawca po zawarciu umowy uprawniony jest do uzyskania zaliczki na poczet realizacji zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość procentowa wynagrodzenia odpowiadająca określonemu w Regulaminie procentowi udziału własnego w planowanej wartości inwestycji (ok. 10,1% wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 1.1 załącznika nr 1 do SWZ „Formularz oferty”.
2. Zaliczka udzielona będzie na pisemny wniosek Wykonawcy.
3. Zapłata zaliczki przez Zamawiającego nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę z czternastodniowym (14) terminem płatności.
4. Zamawiający w przypadku udzielenia zaliczki żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki, w wysokości 100% udzielonej zaliczki, w jednej lub kilku następujących formach:
a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
e) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
f) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego,
g) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2017)
5. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść 100% zabezpieczenia zaliczki wraz z wystawieniem faktury zaliczkowej.
6. Rozliczenie zaliczki nastąpi w oparciu o fakturę końcową i stanowić będzie ostateczne rozliczenie za właściwie wykonany i odebrany zgodnie z harmonogramem przedmiot zamówienia.
7. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem
o rezygnację lub zmianę zaliczkowanego przedmiotu umowy. Wniosek powinien być złożony
na minimum 7 dni przed terminem realizacji wskazanym we wniosku o udzielenie zaliczki.
Rezygnacja z zaliczkowanego przedmiotu umowy lub jego zmiana wymaga zgody
Zamawiającego. Brak wniesienia przez Zamawiającego pisemnych uwag w terminie do 7 dni
od przedłożenia powyższego wniosku oznacza akceptację wniosku.
8. W przypadku rezygnacji z zaliczkowanego przedmiotu umowy Wykonawca zwróci całą lub część pobranej zaliczki w terminie 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wniosku o którym mowa w pkt 7. Za zgodą Zamawiającego rozliczenie zwrotu w/w kwoty zaliczki może nastąpić poprzez potrącenie z wynagrodzeń należnych Wykonawcy”.
9. W przypadku odstąpienia od umowy lub jej niewykonania z jakichkolwiek przyczyny, jak również w przypadku stwierdzenia wykorzystania zaliczki niezgodnie z jej przeznaczeniem Wykonawca na wezwanie Zamawiającego niezwłocznie zwróci w całości lub w niewykorzystanej części udzieloną zaliczkę”.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.