eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Przebudowa drogi w miejscowości Ryszewo wraz z infrastrukturą drogową

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w miejscowości Ryszewo wraz z infrastrukturą drogową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310

1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi w miejscowości Ryszewo wraz z infrastrukturą drogową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3316ec-c66d-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032264/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi w m. Ryszewo na dz. nr 104 i 142 obręb Ryszewo wraz z infrastrukturą drogową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiID.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi w miejscowości Ryszewo wraz z infrastrukturą drogową” .
Droga zlokalizowana jest na terenie działek ewidencyjnych nr 161, 142, 104 obręb Ryszewo, Gmina Pyrzyce.

2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych:
1) Przebudowa drogi obejmuje wykonie dwóch odcinków, które zostały oznaczone jako:
A – D oraz B – C:
a) Odcinek A – D o długości 250,00 m. Nawierzchnia jezdni wykonana z betonu asfaltowego o szerokości 3,5 m; 4,0 m; 5,0 m; 6,0 m. Wzdłuż odcinka wykonane zostaną chodniki z kostki brukowej betonowej.
b) Długość odcinka C – D o długości 22,93 m. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego o szerokości będzie wynosić 4,0 m.

2) Nawierzchnia jezdni w momencie przylegania do niej chodnika, obramowana za pomocą krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Nawierzchnię chodników od strony pasów zieleni należy zabezpieczyć za pomocą obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.

3) W ramach przebudowy drogi gminnej wykonać zjazdy – zwykłe do posesji z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm oraz betonu asfaltowego zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Przecięcie krawędzi jezdni oraz zjazdu zostanie wykonane skosem o proporcji n : m, gdzie n = m = 1,5 lub za pomocą łuku kołowego o promieniu R=3m lub R=5m. Do obramowania zjazdów z kostki brukowej betonowej przy krawędzi jezdni drogi gminnej należy zastosować krawężnik najazdowy 15x22 cm ustawiony na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 wyniesiony h=+3cm powyżej krawędzi jezdni. Na pozostałych krawędziach od strony zieleni, posesji, chodnika należy zastosować opornik betonowy 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.

4) Pasy zieleni przewidziano do humusowania warstwą ziemi urodzajnej gr. 10 cm z
obsianiem trawą niską.
5) W ramach przebudowy drogi wykonanych zostanie 6 punktów oświetleniowych – lamp ulicznych. Zasilanie lamp nastąpi z projektowanej szafki zgodnie z warunkami przyłączeniowymi wydanymi przez ENEA OPERATOR Sp. z o.o.

6) Odwodnienie drogi wykonać powierzchniowo poprzez spływ wód opadowych lub roztopowych w przyległe do jezdni przepuszczalne podłoże gruntowe oraz pasy zieleni znajdujące się w pasie drogowym.

7) Kanał technologiczny - Obowiązek wykonania kanału technologicznego nałożony jest w myśl art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych (Dz.U. 2023 poz. 645). Zarządca drogi jest zobowiązany zlokalizować kanał technologiczny w pasie drogowym drogi, która posiada status drogi publicznej. Na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1783) Zarządca drogi nie musi lokalizować kanału technologicznego:
- W przypadku budowy lub przebudowy drogi, jeżeli w pasie drogowym zostały już lokalizowane kanalizacja kablowa lub kanał technologiczny (art. 39 ust. 6ba pkt 1).
Z informacji od operator sieci Orange S.A. wynika, iż na obszarze planowanej inwestycji znajduje się kanalizacja kablowa.

8) Wycinka drzew i nasadzenia kompensacyjne - drzewa przeznaczone do usunięcia w ilości 9 drzew oraz 7 karpin. Nasadzenia kompensacyjne w ilości 8 sztuk drzew (Wiśnia osobliwa -Umbraculifera).

9) Wykonanie stałej organizacji ruchu po realizacji inwestycji.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe oraz standard wykonania, zostały określone w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, przedmiarze stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępniony przez Zamawiającego zakres robót (załącznik nr 7, przedmiar ) nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.

Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koszt zabezpieczenia budowy, utrzymania zaplecza budowy, obsługi geodezyjnej,
2) ustanowienie kierownika robót budowlanych,
3) dokumentację powykonawczą,
4) koszt energii elektrycznej i wody oraz innych mediów niezbędnych do realizacji zadania.,
5) koszty zajęcia pasów drogowych,
6) wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach , na czas wykonywania robót budowlanych,
7) wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż prowadzonych robót,
8) utrzymanie ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz zapewnić ciągły dojazd do zabudowanych posesji,
9) informowanie wyprzedzająco użytkowników dróg o kolejnych utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
10) inne koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca, działający z najwyższą starannością, właściwą profesjonaliście powinien był je przewidzieć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na powyższe postępowanie zostało złożonych 5 ofert, które przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1290030,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1796399,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.