eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Prace związane z sadzeniem i pielęgnacją roślin na terenie miasta Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR "Pszczelnik".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace związane z sadzeniem i pielęgnacją roślin na terenie miasta Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR „Pszczelnik”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI PSZCZELNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273028610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Pszczelnik 3

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zielen@mosir.siemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.siemianowice.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.mosir.siemianowice.pl/bip/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport, rekreacja kultura, utrzymanie terenów gminnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace związane z sadzeniem i pielęgnacją roślin na terenie miasta Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR „Pszczelnik”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0d9255b-d04b-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020857/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Prace związane z sadzeniem i pielęgnacją roślin na terenie miasta Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR „Pszczelnik”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157943/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3210.4/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149990,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zamówienie: Prace związane z sadzeniem i pielęgnacją roślin na terenie miasta Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR „Pszczelnik”:

1.1.1 Przedmiotem Zamówienia jest upiększanie miasta kwiatami, obejmujące w szczególności:
- sadzenie kwiatów na kwietnikach, w donicach i konstrukcjach kwietnikowych wraz z ich pielęgnacją,
- montaż donic na słupach oświetleniowych,
- montaż konstrukcji kwietnikowej,
- podlewanie, plewienie (usuwanie uschniętych i przekwitłych części roślin),
- nawożenie według potrzeb, wykonywanie oprysków ochronnych (ochrona przed szkodnikami i chorobami),
- prace demontażowe dot. donic i konstrukcji kwietnikowych,
- zagospodarowanie odpadów pozostałych z wykonywanych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

1.1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Formularz cenowy – Dodatek nr 3 do SWZ,
b) Opis planowanych prac – Dodatek nr 4 do SWZ,
c) Projektowane postanowienia umowy – Dodatek nr 5 do SWZ,
- zwane dalej łącznie jako Dokumentacja.

1.1.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Dokumentacji, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Dodatek 5 do SWZ.

1.2.4 Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o który mowa w pkt 1.1.2 powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.

1.1.5 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

1.1.6 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.

1.1.7 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.

1.1.8 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 23.05.2022 r. o godz. 10:30 odbyło się otwarcie oferty złożonej w postępowaniu pn.:
„Prace związane z sadzeniem i pielęgnacją roślin na terenie miasta Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR „Pszczelnik”.
W w/w postępowaniu do upływu terminu na składanie ofert został przesłany jeden (1) plik, który został uznany za niezłożony na podstawie art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego oraz ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Art. 255 pkt 1) Pzp stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Art. 61 § 2 Kodeksu cywilnego mówi, iż do złożenia innej osobie oświadczenia woli w postaci elektronicznej dochodzi dopiero wtedy, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią.

Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ jak wykazano powyżej nie mógł zaznajomić się z przesłanym plikiem oferty,
a co za tym idzie nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.