eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobuczyna › Usługa nasadzenia drzew/krzewów wraz z pielęgnacją na terenach należących do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nasadzenia drzew/krzewów wraz z pielęgnacją na terenach należących do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CZĘSTOCHOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150370893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konwaliowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobuczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-263

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 327 53 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czpk.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czpk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa nasadzenia drzew/krzewów wraz z pielęgnacją na terenach należących do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8ba1401-aeda-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, sadzenie materiału roślinnego (1920 szt. drzew/krzewów) oraz pielęgnacje (utrzymanie nasadzeń) w okresie gwarancji i rękojmi (4 lata).
II. Zamawiający wymaga dostarczenia drzew w następujących gatunkach:
a) 640 szt. z 8 wskazanych poniżej gatunków w ilościach:
1. Metasekwoja – 80 szt.;
2. Brzoza – 80 szt.;
3. Jesion – 80 szt.;
4. Złotokap – 80 szt.;
5. Choina Kanadyjska – 80 szt.;
6. Migdałek – 80 szt.;
7. Jałowiec – 80 szt.;
8. Dąb – 80 szt.
b) 1280 szt. drzew/krzewów z 8 wskazanych poniżej gatunków w ilościach:
1. Wiąz – 160 szt.;
2. Grab – 160 szt.;
3. Buk – 160 szt.;
4. Ostrokrzew – 160 szt.;
5. Tuja zachodnia – 160 szt.;
6. Tuja olbrzymia – 160 szt.;
7. Olcha czarna – 160 szt.;
8. Czeremcha – 160 szt.
Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy w/w ilości, posadzi je we wskazanych miejscach i będzie prowadził pielęgnacje przez okres 4 lat.
III. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia został określony w pkt 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

03452000-3 - Drzewa

03451300-9 - Krzewy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159872,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1529280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159872,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASKA - WYCINKI Maciej Skadłubowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412290045

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159872,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dodatkowe informacje do Sekcji VIII pkt 8.3.) Ogłoszenia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów – od 01.03.2024r. do 30.04.2024r.
2. Kompleksowa pielęgnacja posadzonego materiału roślinnego – liczone 48 miesięcy od dnia odbioru końcowego nasadzeń
drzew i krzewów (pkt 1 powyżej).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.