eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cielądz › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sierzchowach wraz z jego dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami i wymiana oświetlenia wewnętrznego



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sierzchowach wraz z jego dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami i wymiana oświetlenia wewnętrznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIELĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 59

1.5.2.) Miejscowość: Cielądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-214

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 815 24 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@cieladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8536c58b-bccd-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sierzchowach wraz z jego dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami i wymiana oświetlenia wewnętrznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8536c58b-bccd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053536/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sierzchowach wraz z jego dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami i wymiana oświetlenia wewnętrnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131061

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.SO.2714.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1520453,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sierzchowach wraz z jego dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami i wymiana oświetlenia wewnętrznego. Adres: Sierzchowy 59, 96-214 Cielądz, dz. nr geod. 313, obr. Sierzchowy Kolonia.

Inwestycja obejmuje w szczególności:
1). Ocieplenie przegród zewnętrznych styropianem grubości 15 cm metodą lekką mokrą lub wełną mineralną (w przypadku potrzeby zastosowania systemu niepalnego), ocieplenie części stropu wełną mineralną oraz roboty towarzyszące tj. wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana orynnowania i instalacji odgromowej.
2). Wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej wraz z odtworzeniem opaski wokół budynku.
3). Wymiana starych okien (na okna na higrosterowane) oraz drzwi zewnętrznych.   
Charakterystykę powyższych prac zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy    - załącznik nr 7 oraz Audyt Energetyczny budynku – załącznik nr 6. Na powyższy zakres prac należy opracować dokumentację i wykonać zgłoszenie robót budowlanych organowi administracji architektoniczno-budowlanej - jeśli przepisy prawa tego wymagają. Zamawiający wymaga wcześniejszego uzgodnienia przedmiotowej dokumentacji.

UWAGA: Postępowanie przetargowe nie obejmuje zakresu prac opisanych w PFU dotyczących: wykonania nowej instalacji grzewczej, montażu nowego źródła ciepła (pompy ciepła), oraz montażu generatora fotowoltaicznego.   

4). Przebudowa elewacji frontowej budynku Szkoły Podstawowej wraz z przebudową wejścia głównego oraz budową pochylni dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac przewiduje wykonanie nowych schodów z kostki brukowej wraz z budową pochylni dla niepełnosprawnych, oraz wymianą części okien wraz ze zmniejszeniem otworów. Na powyższy zakres prac zamawiający posiada dokumentację techniczną i wystąpił o pozwolenia na budowę do właściwego organu architektoniczno-budowlanej. Powyższa dokumentacja techniczna zawiera szczegółowy opis i przedmiar robót (załączniki nr 7a, 7b, 7c)   

5). Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Sierzchowach do wymogów osób ze szczególnymi potrzebami. Zakres prac przewiduje między innymi: przebudowę sanitariatów, wyznaczenie ciągów na korytarzach przebudowę i wymianę drzwi wewnętrznych, wymiana oświetlenia wraz z montażem oświetlenia awaryjnego, przebudowę i budowę instalacji sanitarnych oraz elektrycznych. Prace muszą być wykonane zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną (załączniki nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e, 8f).

2. Całość prac będzie nadzorowana przez inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres robót określa załączony do niniejszej SWZ:
1. Program funkcjonalno-użytkowy - Załącznik Nr 6a
2. Audyt energetyczny - Załącznik Nr 6b
3. Projekt zagospodarowania działki – przebudowa elewacji frontowej - Architektura Zał. Nr 7a
4. Projekt Techniczny- przebudowa elewacji frontowej - Konstrukcja Zał. nr 7b
5. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – przebudowa elewacji frontowej – Budowlana – Zał. nr 7c
6. Projekt Budowlany branża budowlana – Projekt dostosowania budynku – zał. nr 8a
7. Projekt Budowlany – instalacje sanitarne – projekt dostosowania budynku – zał. nr 8b
8. Projekt budowlany branża elektryczna – projekt dostosowania budynku – zał. nr 8c
9. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacje elektryczne – projekt dostosowania budynku – zał. nr 8d
10. Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych branża budowlana – dostosowanie budynku – zał. nr 8e
11. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Wykonanie instalacji sanitarnych – zał. nr 8f
12. Przedmiar robót -    Przebudowa elewacji frontowej – załącznik nr 9a
13. Przedmiar robót – Dostosowanie budynku – załącznik nr 9b
14. Przedmiar robót – Wykonanie instalacji – załącznik nr 9c
15. Przedmiar robót – Projekt dostosowania budynku – załącznik nr 9d

4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę z którym podpisze umowę na realizacje zamówienia do ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej – OC z tytułu realizacji robót z sumą ubezpieczenia w wysokości 50% wartości Wynagrodzenia oraz ubezpieczenia z tytułu wszystkich ryzyk budowlano- montażowych (CAR) z sumą ubezpieczenia w wysokości 100% wartości wynagrodzenia.

5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do złożonej oferty załączył kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót (zał. 9a, 9b, 9c, 9d) oraz PFU i Audytu energetycznego (Zał. 6a, 6b).

6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić wszystkie prace (roboty) w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego i zabezpieczenia terenu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1870157,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1987953,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1870157,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PROJEKTOWE I BUDOWLANE ARBUD PAWEŁ KRZEŚLAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590325647

7.3.3) Ulica: 97-300

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1870157,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zawarta do 13 miesięcy, jednak nie później niż do 30.05.2023r.

Inwestycja dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.