eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ¦wiadczenie us³ug hotelarskich i restauracyjnych w ramach 5- dniowego turnusu terapeutycznego dla rodzin zastêpczych z terenu Ma³opolski

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-05-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug hotelarskich i restauracyjnych w ramach 5- dniowego turnusu terapeutycznego dla rodzin zastêpczych z terenu Ma³opolski

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: (0-12) 422-06-36 wew. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

polityka spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug hotelarskich i restauracyjnych w ramach 5- dniowego turnusu terapeutycznego dla rodzin zastêpczych z terenu Ma³opolski

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9857206f-f316-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00217220

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00061142/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleñ dla rodziców zastêpczych oraz prowadzenie zajêæ animatorskich i rehabilitacyjnych dla dzieci

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9857206f-f316-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularz do komunikacji”) na platformie https://ezamowienia.gov.pl/
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Szczegó³owe informacje dot. ¶rodków komunikacji zawarto w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) i po¶wiadczania za zgodno¶æ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej: rozporz±dzenie w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych) .
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, których wykaz dla przedmiotowego postêpowania jest podany w rozdziale VI i IX SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) dalej zwanym rozporz±dzeniem KRI , z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki do formularza do komunikacji. (...)
Szczegó³owa informacja dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduje siê w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz art. 19 ustawy Pzp, Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@rops.krakow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku podmiotów, z którymi zostanie zawarta umowa dodatkowo w celu przygotowania, zawarcia i wykonania umowy, ustalania, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami zwi±zanymi z zawart± umow± oraz spe³nienia przez Administratora obowi±zków prawnych wynikaj±cych z prawa Unii Europejskiej lub prawa polskiego zwi±zanych z archiwizowaniem dokumentów (art. 6 ust. 1 lit. c RODO: przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze).
4. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± podmioty, których uprawnienie do dostêpu do danych wynika z obowi±zuj±cych przepisów, organy sprawuj±ce funkcje nadzoru i kontroli nad realizacj± zadañ przez Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Krakowie, a tak¿e podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie zawartych umów (w tym podmioty dostarczaj±ce i utrzymuj±ce oprogramowanie wykorzystywane przy dzia³aniach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi prawnicze oraz us³ugi pocztowe lub kurierskie).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane we wszystkich przypadkach przez okres wynikaj±cy z obowi±zuj±cych Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Krakowie regulacji z zakresu postêpowania z materia³ami archiwalnymi i inn± dokumentacj±.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych. (...)

Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej znajduje siê w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez Pani±/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. Wyst±pienie przez Pani±/Pana z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
(tj. z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-9/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug hotelarskich i restauracyjnych, wynajêcie sal szkoleniowo-dydaktycznych, zapewnienie dostêpu do basenu, a tak¿e organizacja wieczorków integracyjnych w ramach turnusu terapeutycznego dla rodzin zastêpczych z terenu Ma³opolski

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55100000-1 - Us³ugi hotelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków

70220000-9 - Us³ugi wynajmu lub leasingu nieruchomo¶ci innych ni¿ mieszkalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: okre¶lono szczegó³owo w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wskazania ostatecznej liczby uczestników

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust dla dzieci poni¿ej 12 roku ¿ycia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w formularzu oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z tre¶ci± art. 117 Ustawy Pzp.
3. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. IX SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli Zamawiaj±cy je okre¶li³) w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem, i¿ zmiana wskazanych w Umowie danych adresowych, numerów telefonów, adresów e-mail do kontaktów, osób odpowiedzialny za realizacjê Umowy wskazanych w § 6 Umowy lub w innych przypadkach wyra¼nie w Umowie wskazanych, nie stanowi zmiany Umowy i mo¿e byæ dokonywana przez Stronê, której dotyczy i staje siê skuteczna wobec drugiej Strony po jej pisemnym zawiadomieniu. W przypadku niepoinformowania na pi¶mie o zmianie adresu, dorêczenie na poprzedni adres wynikaj±cy z umowy, uwa¿ane jest za skuteczne.
2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych poni¿ej oraz zmian okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4) oraz ust. 2 ustawy:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy oraz czê¶ci zamówienia wykonywanej przez podwykonawcê w danej Czê¶ci zamówienia, wskazanych w § 9 ust. 1 Umowy, ka¿dorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcê na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcê zgodnie z § 9 ust. 6 Umowy, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 4 ust. 1 Umowy;
2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany podwykonawcy wskazanego w postanowieniu § 9 ust. 2 Umowy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcê z podwykonawcy oraz pod warunkiem, ¿e zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 4 ust. 1 Umowy, a Wykonawca wyka¿e, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki, o których mowa w art. 112 ustawy w stopniu nie mniejszym, ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku rozstrzygniêcia którego zawarto niniejsz± umowê, poprzez przekazanie stosownych dokumentów, o których przekazanie zwróci siê do Wykonawcy Zamawiaj±cy;
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nowego podwykonawcy w okresie obowi±zywania Umowy, przy spe³nieniu wymogów okre¶lonych w § 9 ust. 7 Umowy, pod warunkiem, ¿e zmiana w tym zakresie nie powoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa odpowiednio w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmiany terminu realizacji dostawy oraz zmiany zakresu przedmiotowego dostawy oraz zmiany w sposobie realizacji Umowy;
4) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa dotycz±cych wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug lub innych podatków i op³at maj±cych bezpo¶rednie zastosowanie do ceny zaoferowanej przez Wykonawcê w odniesieniu do danej Czê¶ci zamówienia, pod warunkiem, i¿ zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji Umowy, a zakres zmian wynikaæ bêdzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na platformie https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-24 09:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji us³ugi 5 nastêpuj±cych po sobie dni w okresie czerwiec - wrzesieñ 2023 r.
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, który nie wykaza³ braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 835).
3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. W przypadku gdy wykonawca nie wyodrêbni i nie zabezpieczy w ten sposób poufno¶ci informacji, Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za ewentualne ujawnienie ich tre¶ci razem z informacjami jawnymi.
4. Szczegó³owe informacje dot. prowadzonego postêpowania w tym wszystkie wymagania wobec wykonawcy zawarte s± w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania tj. https://ezamowienia.gov.pl

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.