eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Budowa drogi gminnej NR 141508N, ulicy Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS) wraz z budową drogi gminnej na dz. o nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej NR 141508N, ulicy Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS) wraz z budową drogi gminnej na dz. o nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.olecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umolecko.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej NR 141508N, ulicy Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS) wraz z budową drogi gminnej na dz. o nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bb78947-b1ef-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056037/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi gminnej NR 141508N, ulicy Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS) wraz z budową drogi gminnej na dz. o nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych pn.: „Budowa drogi gminnej NR 141508N, ulicy Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS) wraz z budową drogi gminnej na dz. o nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002”.
w zakresie:
1) „Budowa drogi gminnej nr 141508N ul. Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS)”:
– budowa nawierzchni jezdni, chodnika, zjazdów, miejsc postojowych, zatoki autobusowej;
– przebudowa skrzyżowania drogi gminnej Nr 141508N z drogą wojewódzką Nr 655;
– budowa sieci kanalizacji deszczowej;
– budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej nN 0,4kV;
– budowa kanału technologicznego;
– wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego;
– montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
– wycinka i podcinka sanitarna drzew;
– montaż wiat przystankowych i elementów małej architektury,
– wykonanie i zainstalowanie tablic informacyjnych o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu zgodnie z wzorami dostępnymi na stronie internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/. Zamawiający zastrzega, że treść tablic informacyjnych w trakcie realizacji zadania może ulec zmianie, co będzie skutkowało koniecznością aktualizacji treści tablicy przez Wykonawcę.
2) „Budowa drogi gminnej na dz. Nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002 w formule projektuj i buduj”:
a) opracowanie dokumentacji projektowej z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm), ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) oraz Zarządzeniem Burmistrza Olecka z dnia 15 czerwca 2022 r. w sprawie wprowadzenia standardów dostępności na terenie Gminy Olecko, w zakresie:
– uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych niezbędnej do opracowania dokumentacji projektowej,
– sporządzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż. Projekt budowlany sporządzony powinien być na podstawie załączonego do niniejszej SWZ Programu Funkcjonalno-Użytkowego – w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego,
– sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane – w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
– sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
– sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
– sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót dla poszczególnych etapów robót:
– roboty przygotowawcze,
– roboty ziemne,
– odwodnienie,
– podbudowa,
– nawierzchnia,
– roboty sanitarne,
– roboty elektryczne,
– roboty teletechniczne,
– oznakowanie dróg,
– elementy ulic,
– kanały technologiczne;
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID)/o pozwoleniu na budowę (między innymi: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji wodnoprawnych);
c) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu;
d) opracowanie dokumentacji geologicznej podłoża na odcinkach projektowanej drogi
e) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane;
f) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót w poszczególnych etapach oraz oznakowanie robót wg tych projektów;
g) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowych opracowanych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz ostatecznych decyzji ZRID/o pozwoleniu na budowę w zakresie:
– roboty przygotowawcze,
– roboty ziemne,
– korytowanie pod nawierzchnie,
– profilowanie i zagęszczenie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
– wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
h) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowych będących w posiadaniu przez Zamawiającego (projekt budowlany sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej) oraz ostatecznych decyzji ZRID/o pozwoleniu na budowę, w zakresie:
– budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje dostosowanie projektu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej będącej w posiadaniu Zamawiającego do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji technicznej branży drogowej wykonanej przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostosowaniem tego projektu.
i) wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;
j) wykonanie i zainstalowanie tablic informacyjnych o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu zgodnie z wzorami dostępnymi na stronie internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/. Zamawiający zastrzega, że treść tablic informacyjnych w trakcie realizacji zadania może ulec zmianie, co będzie skutkowało koniecznością aktualizacji treści tablicy przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5735372,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5791539,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5735372,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5735372,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.