eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 52 942

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d0d5d50-e4fd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0d5d50-e4fd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007630/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych, aluminiowych, foliowanych, wykonanych zgodnie z wymogami określonymi:
a) ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY 1 z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1885 z późn. zm.),
b) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych w następujących ilościach:
Lp. Rodzaj tablic rejestracyjnych Jednostka miary Ilość

1. zwyczajne samochodowe jednorzędowe komplet 11000
2. zwyczajne samochodowe dwurzędowe komplet 180
3. zwyczajne motocyklowe/ciągnikowe pojedyncza 1800
4. zwyczajne motorowerowe pojedyncza 360
5. zwyczajne do przyczep jednorzędowe pojedyncza 800
6. zwyczajne do przyczep dwurzędowe pojedyncza 10
7. zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone komplet 100
8. zwyczajne samochodowe jednorzędowe dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 50
9. zwyczajne samochodowe dwurzędowe dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem komplet 10
10. zwyczajne motocyklowe dwurzędowe dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem pojedyncza 30
11. zwyczajne motorowerowe dwurzędowe dla pojazdów elektrycznych albo pojazdu napędzanego wodorem pojedyncza 50
12. indywidualne samochodowe jednorzędowa komplety 50
13. indywidualne samochodowe dwurzędowa komplety 10
14. indywidualne motocyklowe/ciągnikowe pojedyncza 10
15. zabytkowe samochodowe jednorzędowe komplety 40
16. zabytkowe samochodowe dwurzędowe komplety 10
17. zabytkowe motocyklowe/ciągnikowe pojedyncze 30
18. zabytkowe motorowerowe pojedyncze 10
19. tymczasowe samochodowe jednorzędowe komplety 25
20. tymczasowe motocyklowe/ciągnikowe pojedyncze 25
21. tymczasowe motorowerowe pojedyncze 10
22. tymczasowe samochodowe zmniejszone komplety 10
23. profesjonalne samochodowe jednorzędowe komplety 20
24. profesjonalne samochodowe dwurzędowe komplety 10
25. Profesjonalne motocyklowe pojedyncze 10
26. dodatkowe samochodowe jednorzędowe komplety 150
27. dodatkowe samochodowe dwurzędowe komplety 10
28. dodatkowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone komplety 10
29. dodatkowe samochodowe indywidualne komplety 10
30. wtórnik- samochodowe jednorzędowe pojedyncze 200
31. wtórnik- samochodowe dwurzędowe pojedyncze 20
32. wtórnik- motocyklowe/ciągnikowe pojedyncze 40
33. wtórnik- motorowerowe pojedyncze 20
34. wtórnik- zwyczajne do przyczep jednorzędowe pojedyncze 10
35. wtórnik- zwyczajne do przyczep dwurzędowe pojedyncze 10
36. Tablice samochodowe jednorzędowe do ciągnika rolniczego pojedyncze 20
Cenę tablic należy podać z uwzględnieniem kosztu opakowania, dowozu wraz z rozładunkiem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo transportu, oraz kosztami związanymi z odbiorem i złomowaniem tablic. Wykonane tablice Wykonawca dostarczy własnym transportem i rozładuje we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego. Miejscem dostarczenia tablic będzie Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1. Wykonawca dostarczy wykonane tablice w partiach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem, w terminie do 5 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. Przy każdorazowej dostawie tablic Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania (protokolarnego) a następnie złomowania starych tablic rejestracyjnych na swój koszt. Zamawiający przewiduje tzw. interwencyjne tablic, polegające na wytworzeniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku zgłoszenia przez właściciela pojazdu utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub naprawy gwarancyjnej. Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2021 i 2022 oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego, co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928470-3 - Elementy oznakowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

14721000-1 - Glin

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powiat Sanocki na realizację zamówienia przeznaczył 230 000,00 zł a najkorzystniejsza oferta opiewała na kwotę 527 868,50 zł.
W związku z tym, że cena najkorzystniejszych oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Powiat Sanocki na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527868,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538442,75 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.