eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziechowy › Termomodernizacja Budynku Przedszkola Małego Księcia przy ul. Figurów 596 w miejscowości Wieprz



Ogłoszenie z dnia 2024-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Budynku Przedszkola Małego Księcia przy ul. Figurów 596 w miejscowości Wieprz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieprz 700

1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-040c3fb5-b122-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Budynku Przedszkola Małego Księcia przy ul. Figurów 596 w miejscowości Wieprz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-040c3fb5-b122-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030826/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja Budynku Przedszkola Małego Księcia przy ul. Figurów 596 w miejscowości Wieprz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033383

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja Budynku Przedszkola Małego Księcia przy ul. Figurów 596 w miejscowości Wieprz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty termomodernizacyjne , w tym w szczególności:
o Montaż rusztowań;
o Zabezpieczenie okien i drzwi folią;
o Demontaż obróbek blacharskich, w tym parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych,
o Demontaż elementów zabudowanych na elewacjach budynku (tablice, lampy, kanały wentylacyjne itp.),
o Demontaż instalacji odgromowej i jej odtworzenie po wykonanych robotach (w obrębie stropodachu oraz ścian zewnętrznych poprzez montaż pod styropianem w rurkach wraz z złączami pomiarowymi w puszkach, a także dodatkowo poprzez wymianę otoków-bednarek w ziemi w wykopach wokół budynku podczas ocieplania ścian fundamentowych wraz z pomiarami ochronnymi instalacji odgromowej zakończonymi stosownym protokołem)
o Regulacja przyłącza światłowodowego i telekomunikacyjnego na elewacji bocznej płn-wsch budynku.
o Roboty dociepleniowe i remontowe:
• docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku
• docieplenie cokołu i ścian
• docieplenie gzymsów ścian zewnętrznych nadziemnych
• docieplenie szpalet okiennych i drzwiowych ścian zewnętrznych nadziemnych
o docieplenie dla stropodachu nad ostatnią kondygnacją budynku
o Wykonanie opasek malowanych farbą silikonową wokół okien i drzwi
o Przebudowa podejść kanalizacji deszczowej
o Montaż nowych obróbek blacharskich (nowy materiał
o Remont dwóch kominów z cegły
o Rozbiórka istniejącego komina dymowego systemowego
o Montaż elementów zdemontowanych z elewacji budynku,
o Wykonanie opaski i chodników w tym schodów terenowych z kostki betonowej
o Wywóz i utylizacja gruzu;
o Roboty dodatkowe zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa.

Podstawowe parametry charakterystyczne dla przedmiotowego obiektu:
• Powierzchnia zabudowy: 87,0 m2
• Powierzchnia użytkowa (bez kl. schod.): 160,20 m2
• Powierzchnia części ogrzewanej: 180,20 m2
• Kubatura części ogrzewanej: 457,20 m3
• Liczba kondygnacji nadziemnych: 2
• Liczba kondygnacji przyziemnych: 1
• Wysokość obiektu: 7,37 – 8,54 m (wg wytycznych WT)
Prace wewnątrz budynku należy prowadzić w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień) – z uwagi na charakter placówki i konieczność funkcjonowania przedszkola.
Prace powodujące nadmierny/uciążliwy hałas muszą być uzgodnione z Dyrektorem Przedszkola.
Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: DOKUMENTACJA PROJEKTOWA, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
3.4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581967,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581967,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368941275

7.3.3) Ulica: Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Docieplenie ścian zewnętrznych. Nazwa podwykonawcy nieznana na dzień złożenia oferty.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581967,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.