eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Termomodernizacja obiektów z podziałem na 2 zadania: zad. 1) Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi nr 7 (dawne SOSW), dz. Północ (...) zad. 2) Przedszkole nr 1, dz. Śródmieście - (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów z podziałem na 2 zadania:
zad. 1) Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi nr 7 (dawne SOSW), dz. Północ (...)
zad. 2) Przedszkole nr 1, dz. Śródmieście - (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów z podziałem na 2 zadania:
zad. 1) Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi nr 7 (dawne SOSW), dz. Północ (...)
zad. 2) Przedszkole nr 1, dz. Śródmieście - (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0c9f15a-ba51-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Szkoła Podstawowa Specjalna z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7 (dawne SOSW), dz. Północ; termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi

1.1.35 Przedszkole nr 1, dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku wraz z modernizacją węzła cieplnego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123285/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14478935,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2059842,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w dzielnicy Północ przy ulicy Piastów 35 wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania.
Ogólny zakres robót:
Roboty ogólnobudowlane
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych z systemowej elastycznej hydroizolacji, modyfikowanej polimerami, grubowarstwowej masy uszczelniającej,
- docieplenie ścian budynku poniżej terenu polistyrenem ekstrudowanym XPS gr. 14 cm,  = 0,035 W/m*K) do poziomu 1m poniżej terenu, natomiast w przypadku ogrzewanych pomieszczeniach piwnicy docieplenie do poziomu posadzki, izolacja XPS do wysokości min. 30cm ponad poziomem terenu (klejona masą uszczelniającą użytą do wykonania hydroizolacji),
- docieplenie ścian nadziemnych budynku segmentów D, E, F, G w systemie bezspionowym, styropian EPS70-033 gr. 16 cm,  = 0,033 W/(m*K) wraz z wykonaniem wypraw z tynku cienkowarstwowego (tynk polikrzemianowy, barwiony),
- docieplenie dachów segmentów D, E, F, G styropapą gr. 22 cm,  = 0,035 W/(m*K) wraz z wykonaniem powłok izolacyjnych z papy termozgrzewalnej gr. 5,2 mm,
- remont studzienek przy oknach piwnicznych od strony zewnętrznej oraz wewn.,
- wymiana stolarki okiennej w piwnicy oraz stolarki drzwiowej wg zestawienia,
- wymiana parapetów zewnętrznych dostosowanych do ocieplonej ściany,
- wymiana wszystkich obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi,
- remont daszków nad wejściami bocznymi do budynków oraz wymiana daszku przy wejściu technicznym segmentu G,
- wykonanie opaski szer. 50cm z kostki betonowej wraz z ułożeniem obrzeży chodnikowych,
- wykonanie podmurowań wszystkich ścianek attykowych,
- montaż nawietrzaków higrosterowanych w istniejących oknach,
- przebudowa podejść kanalizacji deszczowej,
- demontaż i ponowny montaż tablic informacyjnych, elementów systemu alarmowego, anteny wi-fi itp.,
- demontaż istniejących rolet okiennych, ocieplenie ściany za roletami (z dołożeniem min 10cm na każdą stronę) materiałem izolacyjnym grubości max 10 mm o wartości oporu cieplnego R = 5,7 m2K/W, pokrytego obustronnie wysokoefektywną refleksyjną folią aluminiową, a następnie ponowny montaż rolet.
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1685866,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 oraz modernizacja węzła cieplnego zlokalizowanego w budynku Przedszkola.
Zakres robót dotyczący termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 przy ulicy T. Kościuszki 12 w Rybniku, dz. Śródmieście:
Roboty ogólnobudowlane
- docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku za pomocą styropianu EPS NRO o współczynniku przewodzenia ciepła  = 0,033 W/(m*K), gr. 15cm wraz z dociepleniem ościeży styropianem gr. 3 cm; położenie tynku cienkowarstwowego o fakturze baranek o granulacji 1,5 mm,
- docieplenie ścian zewnętrznych podziemnych budynku (z wykonaniem hydroizolacji) wraz z cokołem do wysokości wskazanej w części rysunkowej dokumentacji polistyrenem ekstrudowanym XPS o współczynniku przewodzenia ciepła  = 0,035 W/(m*K), gr. 10 cm; położenie tynku mozaikowego gr. 1,6 mm na warstwie zbrojącej z siatki z włókna szklanego zatopionej w warstwie kleju,
- docieplenie stropodachu budynku styropapą jednostronnie laminowaną, gr. 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła  = 0,035 W/(m*K) mocowaną mechanicznie do podłoża za pomocą łączników teleskopowych wraz z wykonaniem powłok izolacyjnych z papy termozgrzewalnej podkładowej oraz wierzchniego krycia gr. 2 x 5,2 mm,
- wymiana istniejącej stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową o współczynniku przewodzenia ciepła  ≤ 1,3 W/(m*K) wg zestawienia,
- wymiana parapetów zewnętrznych dostosowanych do ocieplonej ściany z blachy ocynkowanej, powlekanej gr. 0,7 mm,
- montaż obróbek blacharskich związanych z ociepleniem elewacji,
- demontaż, wykonanie odsadzki i ponowny montaż komina wentylacyjnego,
- odtworzenie izolacji termicznej na dwóch kominach wentylacyjnych poprowadzonych po elewacji budynku,
- wykonanie właściwej wentylacji w pomieszczeniach poprzez montaż nawiewników higrosterowanych montowanych w istniejących oknach,
- rozebranie istniejącego pokrycia z papy (dwie warstwy) wraz z utylizacją,
- wymiana poszycia dachu z desek (założono 40% do wymiany),
- naprawa kominów i otworów wentylacyjnych, roboty tynkarsko-malarskie kominów celem dostosowania ich wyglądu do elewacji,
- przebudowa podejść kanalizacji deszczowej w związku z odsadzeniem rur spustowych od elewacji,
- wymiana rynien oraz rur spustowych (materiał: tytan-cynk),
- odnowienie daszków nad wejściami,
- remont schodów zewnętrznych, odnowienie balustrad,
- czyszczenie i odmalowanie krat okiennych,
- roboty remontowe w zakresie tarasu,
- wykonanie wokół budynku opaski szer. 50 cm z kostki betonowej.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 373975,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1929517,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2370499,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1929517,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DGW Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Stolarski i Remontowo Budowlany "TOMAN" Daniel Toman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470515845

7.3.3) Ulica: Kościuszki 61B

7.3.4) Miejscowość: Turza Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 44-351

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1929517,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443353,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640556,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443353,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana BUDMARK Romuald Małek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421859645

7.3.3) Ulica: Energetyków 109E

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443353,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.