Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00500175/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
- 2023/BZP 00007357/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu zgodnie z zakresem merytorycznym projektów...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.nowak@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu zgodnie z zakresem merytorycznym projektów...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ebf5c7-7c6e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040653/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Szkolenia zawodowe dla studentów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na rzecz Innowacyjnej Wielkopolski”. „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2537/AZ/262/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 331270,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Szkolenie „AUTOCAD w zastosowaniach inżynierskich”Celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika wiedzy na temat obsługi programu AutoCAD. Po zakończeniu każdy uczestnik będzie mógł samodzielnie pracować w programie AutoCAD wykorzystując poznane funkcjonalności programu. Szkolenie zakończone jest wydaniem certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Minimalny zakres tematyki szkolenia:
• środowisko,
• menu programu,
• zarządzanie nowymi rysunkami,
• układy współrzędnych,
• wprowadzenie do rysowania,
• polecenie rysunkowe,
• warstwy i właściwości obiektu,
• polecenia ekranowe,
• tryb lokalizacji,
• polecenia modyfikacji,
• opisy do rysunku,
• wymiarowanie,
• drukowanie.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił bezpłatnie pełną wersję programów umożliwiających przeprowadzenie szkoleń dla każdego/ej z uczestników/czek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 26533,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Szkolenie „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”Celem szkolenia jest uzupełnienie wiedzy teoretycznej, przygotowuje absolwentów do wspomagania procesów zarządzania danymi w przedsiębiorstwach. Szkolenie zakończone jest wydaniem certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Minimalny zakres tematyki szkolenia:
• Podstawy prawne ochrony danych osobowych na poziomie europejskim i krajowym,
• Prawo cywilne w zakresie dotyczącym danych osobowych,
• Definicje w zakresie ochrony danych osobowych,
• Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16250 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Szkolenie Programowanie PythonCelem szkolenia jest wprowadzenie uczestników w zagadnienia związane z podstawami programowania z użyciem języka Python oraz przygotowanie uczestników do pisania prostych programów opartych na podstawowych strukturach języka Python. Szkolenie zakończone jest wydaniem certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Minimalny zakres tematyki szkolenia:
• Wstęp do programowania w języku Python,
• Język Python,
• Typy danych w języku Python,
• Struktury danych – ich charakterystyka i metody,
• Instrukcje Sterujące,
• Zasady tworzenia dokumentacji w języku Python,
• Wybrane aspekty użycia funkcji,
• Wyjątki,
• obsługa błędów.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił bezpłatnie pełną wersję programów umożliwiających przeprowadzenie szkoleń dla każdego/ej z uczestników/czek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29570 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Szkolenie „Specjalista d/s kadrowo-płacowych”Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników Projektu z kompleksowymi zagadnieniami z zakresu prawa cywilnego, prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, naliczania i ewidencji wynagrodzeń niezbędnych do pracy na samodzielnym stanowisku w dziale kadrowo płacowym. Szkolenie zakończone jest wydaniem certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Minimalny zakres tematyki szkolenia:
• prawo pracy,
• płace,
• ubezpieczenia społeczne,
• świadczenia z ubezpieczenia społecznego,
• podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie opodatkowania wynagrodzeń.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32700 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Szkolenie „System Zarządzania Jakością”Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pełnienia funkcji auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001, ISO 45001 systemu zarządzania bhp i systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z ISO 14001 we wszelkiego rodzaju organizacjach, według normy 22000, IFS, BRC. Szkolenie zakończone jest wydaniem certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Minimalny zakres tematyki szkolenia:
• wprowadzenie do jakości,
• zmiany w normie ISO 9001,
• szczegółowe omówienie normy ISO 9001:2015,
• kontekst organizacji,
• przywództwo,
• planowanie,
• wsparcie,
• działania operacyjne,
• ocena efektów działalności,
• doskonalenie,
• certyfikacja systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24686,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: „Szkolenie z pilotażu UAV VLOS do 25KG – NSTS-02”Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności pilotażu drona. Pilot drona zyskuje uprawnienia NSTS-02 do komercyjnego użytkowania bezzałogowego statku latającego w zasięgu wzroku operatora. Szkolenie zakończone jest egzaminem po którym uczestnicy projektu uzyskają licencje pilota bezzałogowych statków powietrznych.
Minimalny zakres tematyki szkolenia:
• prawo lotnicze – aspekty dot. pilotażu bezzałogowych statków powietrznych,
• ogólna wiedza na temat bezzałogowych statków powietrznych,
• techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko w powietrzu i na ziemi
• meteorologia, procedury operacyjne, ograniczenia możliwości człowieka,
• szkolenie praktyczne naziemne i w locie
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat, zajęcia praktyczne.
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
Zajęcia teoretyczne zaplanowane są na 12h, a zajęcia praktyczne na 8h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 59300 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Szkolenie „Przedstawiciel handlowy”Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych przygotowujących do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego. Szkolenie zakończone jest wydaniem certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Minimalny zakres tematyki szkolenia:
• Zasady prawa handlowego,
• Przedstawiciel handlowy – charakterystyka zawodu,
• Organizacja pracy,
• Sporządzanie i rodzaje umów handlowych,
• Techniki i etapy sprzedaży,
• Skuteczne prezentacje handlowe,
• Psychologia kontaktów z klientem,
• Negocjacje handlowe
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat, zajęcia praktyczne.
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 37830 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII: Szkolenie „Kurs inseminacji bydła”Celem szkolenia jest poznanie podstaw hodowli bydła, anatomii i fizjologii układu rozrodczego krowy i lochy, technologii produkcji, przechowywania i transportu nasienia buhaja i knura oraz wszystkie zagadnienia związane z przeprowadzaniem zabiegu unasieniania u bydła i trzody chlewnej. Szkolenie zakończone jest wydaniem certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia.
Minimalny zakres tematyki szkolenia:
• budowa narządów rozrodczych bydła/trzody chlewnej i wykonywanie ćwiczeń na wypreparowanych narządach rozrodczych;
• fizjologia rozrodu u krowy/lochy;
• techniki zabiegu unasieniania i terminu unasieniania;
• uwarunkowania prawne (inseminacja w świetle obowiązujących przepisów polskich i UE);
• zasady pracy hodowlanej, selekcji i doboru zwierząt do kojarzeń;
• dokumentacja hodowlana i programy hodowlane;
• bhp podczas pracy ze zwierzętami i ciekłym azotem, przygotowanie nasienia do wykonania zabiegu inseminacji;
• wykonywanie zabiegów sztucznego unasienniania, wypełnianie dokumentacji związanej z unasiennianiem.
Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat, zajęcia praktyczne.
Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 104400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5989,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33456 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5989,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDiKOM Komputerowe Wspomaganie Projektowania Jacek Rogoziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830031364
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK ROGOZIŃSKI BUDIKOM - KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE PROJEKTOWANIA
jakie przetargi wygrała firma
JACEK ROGOZIŃSKI BUDIKOM - KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE PROJEKTOWANIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5989,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Żarecka Szkolenia Doradztwo Rodo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342261250
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA ŻARECKA SZKOLENIA DORADZTWO RODO
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA ŻARECKA SZKOLENIA DORADZTWO RODO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19776 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49324,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19776 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TestArmy Group S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992754194
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19776 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleń i Innowacji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123325938
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLEŃ I INNOWACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLEŃ I INNOWACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23184 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Brzyska-Mazur Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661577930
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Izabela Brzyska-Mazur Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
jakie przetargi wygrała firma
Izabela Brzyska-Mazur Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRONSKY Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773350390
7.3.4) Miejscowość: Buk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRONSKY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
IRONSKY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52489,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleń i Innowacji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123325938
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLEŃ I INNOWACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLEŃ I INNOWACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części VIII, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wkłady do wstrzykiwaczy MR i TK dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych.
- Pełnienie funkcji usługi Inspektora nadzoru nad kompleksową modernizacją mediów Wielopolskiego Centrum Specjalistycznego (gazy medyczne, instalacje elektroenergetyczne, instalacje wodno-kanalizacyjna)
- Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obszarze POSUM przy ul. Solidarności 36 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego w przedmiocie Centrów Usług Społecznych wraz organizacją...
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 4 osób bezrobotnych w zakresie "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC)" z egzaminem czeladniczym.
- Realizacja programu reintegracji społecznej i zawodowej w Klubie Integracji Społecznej dla uczestników projektu pn.: "Integracja - Aktywizacja w Gminie Tryńcza"
- PODN.ZP.321.5.2024 Przeprowadzenie sesji coachingowych dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.