eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń teoretycznych, szkoleń praktycznych, egzaminów certyfikacyjnych i dostarczenie materiałów szkoleniowych w związku z planowaną realizacją kursów w ramach projektu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń teoretycznych, szkoleń praktycznych, egzaminów certyfikacyjnych i dostarczenie materiałów szkoleniowych w związku z planowaną realizacją kursów w ramach projektu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY W STRZELCACH KRAJEŃSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081044939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stefana Wyszyńskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty.pzea@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27614df6-e33a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń teoretycznych, szkoleń praktycznych, egzaminów certyfikacyjnych i dostarczenie materiałów szkoleniowych w związku z planowaną realizacją kursów w ramach projektu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27614df6-e33a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103793/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/8.4.1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 organizacja i przeprowadzenie szkolenia Mikrotik MTCNA w wymiarze 24 godzin, szkolenia Mikrotik MTCRE w wymiarze 24 godzin oraz szkolenia Mikrotik MTCWE w wymiarze 16 godzin dla dwóch nauczycieli.
1.1.01 Wykonawca zobowiązany jest posiadać kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia z min. rocznym doświadczeniem zawodowym – co potwierdzone zostanie Oświadczeniem załączonym do oferty.
1.1.02 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szkolenia i kursy zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 2095 ze zmianami) oraz warunkami prawnymi wynikającymi z aktualnie obowiązujących rozporządzeń Rady Ministrów ustanawiającymi określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii/zagrożenia epidemicznego.
1.1.03 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia wg programu zawierającego co najmniej:
a) szkolenie Mikrotik MTCNA:
• Wprowadzenie do systemu MikroTik RouterOS
• Protokół DHCP
• Bridge
• Routing
• Sieci bezprzewodowe 802.11
• MikroTik Firewall (Filter, NAT)
• Quality of Service
• Tunele i VPN
• Zaawansowane narzędzia
b) szkolenie Mikrotik MTCRE:
• Routing statyczny
• Adresacja Punkt-Punkt
• Sieci VPN
• Protokół OSPF
c) Szkolenie Mikrotik MTCWE:
• Teoria działania sieci bezprzewodowych
• Elementy sprzętowe sieci bezprzewodowych
• Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
• Sieci złożone z wielu access point (WDS)
• Przesyłanie warstwy 2 pomiędzy punktami dostępowymi
• Protokoły: Nstreme i Nv2
1.1.04 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia do wygranej oferty ewentualnych uwag/poprawek do programu nauczania.
1.1.05 Wykonawca sfinansuje koszty niezbędnych badań lekarskich dla kursu i ewentualnych dla egzaminu.
1.1.06 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję harmonogramu kursu/szkolenia obejmującego maksymalnie pięć dni zajęć w tygodniu oraz maksymalnie sześć godzin zajęć jednego dnia. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach popołudniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia poprawek. Harmonogram zajęć musi zostać zaakceptowany przez koordynatora szkoleń.
1.1.07 Wykonawca przeprowadzi weryfikację kompetencji zawodowych nabytych przez uczestników podczas kursu/szkolenia (ankieta ex-ante oraz ankieta ex-post). Z przeprowadzonego badania Wykonawca przygotuje pisemny Raport, zawierający w szczególności opisowe podsumowanie przeprowadzonych ankiet i ich wyników wraz z tymi ankietami, informację o wynikach egzaminu wewnętrznego wraz z podsumowaniem, a także inne istotne informacje i rekomendacje.
1.1.08 Wykonawca ponosi koszty jednego egzaminu dla uczestnika związanego z uzyskiwaniem ostatecznych uprawnień objętych kursem/szkoleniem oraz koszty wydania zaświadczeń, certyfikatów i innych dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji.
1.1.09 Wykonawca sfinansuje wszelkie inne koszty, zapewni materiały i wyposażenie niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia kursu/szkolenia w tym np. odzież ochronną i materiały BHP, materiały i środki, na bazie których prowadzone będą zajęcia praktyczne, wynajmu urządzeń i sprzętu, itd. W związku z tym, cena określona w ofercie zawiera wszelkie koszty przeprowadzenia kursu i podejścia do egzaminu. Zarówno Zamawiający jak i uczestnik kursu/szkolenia nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, kaucji itp. związanych z realizacją kursu/szkolenia.
1.1.10 Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 18.06.2023.
1.1.11 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia.
1.1.12 Miejsce realizacji zadań: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie.
2. Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego wyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagania o którym mowa w zdaniu pierwszym określa wzór umowy.
W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w pkt. 18 chyba, że przedłoży oświadczenie iż na miejsce osoby z którą został rozwiązany stosunek pracy nie zatrudni innej osoby zarówno na podstawie umowy o pracę jak i umowy cywilno-prawnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 organizacja i przeprowadzenie szkolenia kurs prawo jazdy kat. E do B w wymiarze 15 godzin dla 10 uczniów
1.1.01 Wykonawca zobowiązany jest posiadać kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia z min. rocznym doświadczeniem zawodowym – co potwierdzone zostanie Oświadczeniem załączonym do oferty.
1.1.02 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szkolenia i kursy zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 2095 ze zmianami) oraz warunkami prawnymi wynikającymi z aktualnie obowiązujących rozporządzeń Rady Ministrów ustanawiającymi określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii/zagrożenia epidemicznego.
1.1.03 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia wg programu zawierającego co najmniej:
• 15 godzin zajęć praktycznych
1.1.04 Wykonawca sfinansuje koszty niezbędnych badań lekarskich dla kursu i dla egzaminu.
1.1.05 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję harmonogramu kursu/szkolenia obejmującego maksymalnie pięć dni zajęć w tygodniu oraz maksymalnie sześć godzin zajęć jednego dnia. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach popołudniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia poprawek. Harmonogram zajęć musi zostać zaakceptowany przez koordynatora szkoleń.
1.1.06 Wykonawca przeprowadzi weryfikację kompetencji zawodowych nabytych przez uczestników podczas kursu/szkolenia (ankieta ex-ante oraz ankieta ex-post). Z przeprowadzonego badania Wykonawca przygotuje pisemny Raport, zawierający w szczególności opisowe podsumowanie przeprowadzonych ankiet i ich wyników wraz z tymi ankietami, informację o wynikach egzaminu wewnętrznego wraz z podsumowaniem, a także inne istotne informacje i rekomendacje.
1.1.07 Wykonawca ponosi koszty jednego egzaminu dla uczestnika związanego z uzyskiwaniem ostatecznych uprawnień objętych kursem/szkoleniem oraz koszty wydania zaświadczeń, certyfikatów i innych dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji.
1.1.08 Wykonawca sfinansuje wszelkie inne koszty, zapewni materiały i wyposażenie niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia kursu/szkolenia w tym np. odzież ochronną i materiały BHP, materiały i środki, na bazie których prowadzone będą zajęcia praktyczne, wynajmu urządzeń i sprzętu, itd. W związku z tym, cena określona w ofercie zawiera wszelkie koszty przeprowadzenia kursu i podejścia do egzaminu. Zarówno Zamawiający jak i uczestnik kursu/szkolenia nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, kaucji itp. związanych z realizacją kursu/szkolenia.
1.1.09 Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 18.06.2023.
1.1.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia.
1.1.11 Miejsce realizacji zadań: Strzelce Krajeńskie
2. Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego wyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagania o którym mowa w zdaniu pierwszym określa wzór umowy.
W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w pkt. 18 chyba, że przedłoży oświadczenie iż na miejsce osoby z którą został rozwiązany stosunek pracy nie zatrudni innej osoby zarówno na podstawie umowy o pracę jak i umowy cywilno-prawnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Operacje bazodanowe” w wymiarze 60 godzin/grupa dla 30 uczniów (3 grupy po 10 osób)
1.1.01 Wykonawca zobowiązany jest posiadać kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia z min. rocznym doświadczeniem zawodowym – co potwierdzone zostanie Oświadczeniem załączonym do oferty.
1.1.02 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szkolenia i kursy zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 2095 ze zmianami) oraz warunkami prawnymi wynikającymi z aktualnie obowiązujących rozporządzeń Rady Ministrów ustanawiającymi określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii/zagrożenia epidemicznego.
1.1.03 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia wg programu zawierającego co najmniej:
• Wybrane funkcje arytmetyczne, logiczne, statystyczne, daty i czasu oraz finansowe i baz danych wbudowanych w aplikację arkusza kalkulacyjnego.
• Zaawansowane formy prezentacji informacji: formatowanie danych numerycznych, tekstu, grafiki, wykresów itp.
• Narzędzia analityczne i bazodanowe dostępne z poziomu aplikacji arkusza kalkulacyjnego.
• Metody zabezpieczania danych.
1.1.04 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia do wygranej oferty ewentualnych uwag/poprawek do programu nauczania.
1.1.05 Wykonawca sfinansuje koszty niezbędnych badań lekarskich dla kursu i ewentualnych dla egzaminu.
1.1.06 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję harmonogramu kursu/szkolenia obejmującego maksymalnie pięć dni zajęć w tygodniu oraz maksymalnie sześć godzin zajęć jednego dnia. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach popołudniowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia poprawek. Harmonogram zajęć musi zostać zaakceptowany przez koordynatora szkoleń.
1.1.07 Wykonawca przeprowadzi weryfikację kompetencji zawodowych nabytych przez uczestników podczas kursu/szkolenia (ankieta ex-ante oraz ankieta ex-post). Z przeprowadzonego badania Wykonawca przygotuje pisemny Raport, zawierający w szczególności opisowe podsumowanie przeprowadzonych ankiet i ich wyników wraz z tymi ankietami, informację o wynikach egzaminu wewnętrznego wraz z podsumowaniem, a także inne istotne informacje i rekomendacje.
1.1.08 Wykonawca ponosi koszty jednego egzaminu dla uczestnika związanego z uzyskiwaniem ostatecznych uprawnień objętych kursem/szkoleniem (o ile egzamin jest wymagany) oraz koszty wydania zaświadczeń, certyfikatów i innych dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji.
1.1.09 Wykonawca sfinansuje wszelkie inne koszty, zapewni materiały i wyposażenie niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia kursu/szkolenia w tym np. odzież ochronną i materiały BHP, materiały i środki, na bazie których prowadzone będą zajęcia praktyczne, wynajmu urządzeń i sprzętu, itd. W związku z tym, cena określona w ofercie zawiera wszelkie koszty przeprowadzenia kursu i podejścia do egzaminu. Zarówno Zamawiający jak i uczestnik kursu/szkolenia nie ponosi żadnych dodatkowych opłat, kaucji itp. związanych z realizacją kursu/szkolenia.
1.1.10 Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 18.06.2023.
1.1.11 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia.
1.1.12 Miejsce realizacji zadań: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie
2. Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego wyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagania o którym mowa w zdaniu pierwszym określa wzór umowy.
W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w pkt. 18 chyba, że przedłoży oświadczenie iż na miejsce osoby z którą został rozwiązany stosunek pracy nie zatrudni innej osoby zarówno na podstawie umowy o pracę jak i umowy cywilno-prawnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 90200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35988,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35988,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35988,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CS EDU IDET Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520668221

7.3.3) Ulica: ul. Marszałkowska 16/24

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-215

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35988,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców „SKUPIŃSKI” Sylwia Skupińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081002361

7.3.3) Ulica: ul. Grodziska 9D

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIBYLANDIA Agnieszka Cwojdzińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080283197

7.3.3) Ulica: ul. Folwarczna 10

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.