eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ozorkow.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94a3c4d0-b667-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019678/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132096/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WE.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj”
Jako zakres robót należy rozumieć wszelkie prace budowlano – montażowe niezbędne do wykonania robót zgodnie z polskim prawem, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną.
W ramach inwestycji zaplanowano do realizacji n/w roboty budowlane:
1. Wymianę tablic rozdzielczych w kuchni.
2. Wymianę wszystkich przewodów zasilających urządzenia w kuchni.
3. Wymianę pozostałej instalacji aluminiowej na miedzianą w pomieszczeniach w kuchni.
4. Wymianę lamp oświetleniowych na oprawy typu LED i gniazd wtykowych w kuchni - miejsce instalowanych gniazd oraz ich obciążenie należy określić według niżej podanego wykazu urządzeń.
5. Naprawę tynków, glazury i terakoty po robotach elektrycznych w miejscach prowadzonych prac.
6. Uzupełnienie lub naprawę posadzek po robotach elektrycznych.
7. Malowanie ścian po robotach elektrycznych – wszystkie pomieszczenia przynależne do kuchni należy pomalować w całości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 146156,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj”
- wymianę istniejących podłóg w pomieszczeniach sal lekcyjnych i ciągach komunikacyjnych na wykładzinę PCV z roli spawaną (nie rozprzestrzeniającą ognia) z wywinięciem 10 cm na ściany zgodnie z n/w zakresem, określonym w wykazie pomieszczeń - załączniku nr 11 do SWZ:
• Piwnica – ok. 2129 m²
• Sala gimnastyczna – ok. 230 m²
• Parter – ok. 974 m²
• I Piętro – ok. 2117 m²
• II Piętro – ok. 2157 m²
- wymianę podłogi z płytek PCV na korytarzu znajdującym się na parterze budynku na płytki podłogowe ceramiczne antypoślizgowe w kolorze i rozmiarze płytek wcześniej wymienionych, wg zakresu:
• Parter – ok. 193 m²
- demontaż istniejącej glazury i terakoty, istniejących wykładzin, frezowanie istniejącego kleju, uzupełnienie lub naprawę posadzek, wykonanie wylewek samopoziomujących oraz wszystkie nie wymienione prace towarzyszące niezbędne do realizacji podstawowego zakresu prac.
- utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1023093,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193110 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193110 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BLANKO Damian Tyburski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193110 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.