Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114357/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00135893/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00211254/01 - Wynik z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ozorkow.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94a3c4d0-b667-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019678/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozorkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114357/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WE.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj”Jako zakres robót należy rozumieć wszelkie prace budowlano – montażowe niezbędne do wykonania robót zgodnie z polskim prawem, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną.
W ramach inwestycji zaplanowano do realizacji n/w roboty budowlane:
1. Wymianę tablic rozdzielczych w kuchni.
2. Wymianę wszystkich przewodów zasilających urządzenia w kuchni.
3. Wymianę pozostałej instalacji aluminiowej na miedzianą w pomieszczeniach w kuchni.
4. Wymianę lamp oświetleniowych na oprawy typu LED i gniazd wtykowych w kuchni - miejsce instalowanych gniazd oraz ich obciążenie należy określić według niżej podanego wykazu urządzeń.
5. Naprawę tynków, glazury i terakoty po robotach elektrycznych w miejscach prowadzonych prac.
6. Uzupełnienie lub naprawę posadzek po robotach elektrycznych.
7. Malowanie ścian po robotach elektrycznych – wszystkie pomieszczenia przynależne do kuchni należy pomalować w całości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 146156,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj”- wymianę istniejących podłóg w pomieszczeniach sal lekcyjnych i ciągach komunikacyjnych na wykładzinę PCV z roli spawaną (nie rozprzestrzeniającą ognia) z wywinięciem 10 cm na ściany zgodnie z n/w zakresem, określonym w wykazie pomieszczeń - załączniku nr 11 do SWZ:
• Piwnica – ok. 2129 m²
• Sala gimnastyczna – ok. 230 m²
• Parter – ok. 974 m²
• I Piętro – ok. 2117 m²
• II Piętro – ok. 2157 m²
- wymianę podłogi z płytek PCV na korytarzu znajdującym się na parterze budynku na płytki podłogowe ceramiczne antypoślizgowe w kolorze i rozmiarze płytek wcześniej wymienionych, wg zakresu:
• Parter – ok. 193 m²
- demontaż istniejącej glazury i terakoty, istniejących wykładzin, frezowanie istniejącego kleju, uzupełnienie lub naprawę posadzek, wykonanie wylewek samopoziomujących oraz wszystkie nie wymienione prace towarzyszące niezbędne do realizacji podstawowego zakresu prac.
- utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1023093,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie Części 2 do dnia 22/04/2022 r.
do godziny 10.00 tj. terminu składania ofert, złożone zostały 2 ważne oferty nie podlegające odrzuceniu, których ceny znacznie przewyższały kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację tego zamówienia do wysokości najkorzystniejszej z tych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2090000,01 PLN
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.