eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek › Przebudowa drogi nr 430030 na działce nr 190/, obręb Lądek



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi nr 430030 na działce nr 190/, obręb Lądek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W LĄDKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Lądek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-406

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632763512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaladek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi nr 430030 na działce nr 190/, obręb Lądek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b524b192-adda-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045574/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi nr 430030 na działce nr 190/, obręb Lądek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5643602,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi nr 430030 na działce nr 190/, obręb Lądek
3. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w całości na terenie województwa
wielkopolskiego, w powiecie słupeckim, w gminie Lądek, na terenie miejscowości Lądek.
4. Podstawowy zakres inwestycji.
Niniejsza inwestycja obejmuje swoim zakresem następujące prace:
− odhumusowanie terenu i roboty ziemne,
− roboty rozbiórkowe,
− wycinka drzew wraz z karczowaniem pni,
− zabezpieczenie rurami dwudzielnymi istniejących sieci,
− usunięcie kolizji z siecią teletechniczną,
− budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej,
− budowa sieci oświetlenia ulicznego,
− ułożenie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
− wykonanie ścieków przykrawężnikowych,
− wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi, zjazdów, chodników oraz
ścieżki rowerowej,
− przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową na skrzyżowanie typu „rondo”
− regulacja wysokościowa istniejących obudów sieci podziemnych,
-wykonanie poboczy,
− wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
− wykonanie humusowania przyległego terenu,
− wykonanie nasadzeń zastępczych
5. W otoczeniu inwestycji znajduje się zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna
i zagrodowa, a także pola uprawne, las oraz nieużytki rolne. W otoczeniu inwestycji
znajduje się także budynek dyskoteki, stadion sportowy oraz budynek Zakładu
Gospodarki Komunalnej w Lądku.
6. W stanie istniejącym droga gminna posiada nawierzchnię o szerokości około
4,0 m. Nawierzchnia wykazuje duży poziom zużycia z licznymi wybojami i zastoiskami
wody po opadach. Ruch pieszy odbywa się poboczem. Wody opadowe i roztopowe
odprowadzane są na teren nieutwardzony w obrębie pasa drogowego. Odcinek od
KM 0+000 do KM 0+235 posiada sieć oświetlenia ulicznego. Skrzyżowanie z drogą
powiatową jest skrzyżowaniem zwykłym wyposażonym w chodnik oraz kanalizację deszczową.
Zaprojektowano przebudowę istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową na
skrzyżowanie typu „rondo”. Przyjęto średnicę wyspy centralnej równą 8,0 m oraz
szerokość jezdni na obwiedni ronda równą 6,0 m. Przewidziano także przebudowę
kanalizacji deszczowej na tym skrzyżowaniu.
Na ul. Polnej przewidziano wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu
asfaltowego o szerokości 5,5 m. Na odcinku drogi gminnej po lewej stronie
zaprojektowano ścieżkę rowerową o szerokości 2,0 m, natomiast po stronie prawej na
odcinku od KM 0+000,00 do KM 0+825,00 po lewej stronie jezdni zaprojektowano
chodnik o szerokości 2,0 m. Należy wykonać nowe nawierzchnie wszystkich
istniejących zjazdów. Tereny nieutwardzone w obrębie pasa drogowego należy
zahumusować i obsiać mieszanką traw. W miejscach gdzie odległość pomiędzy
obrzeżem a istniejącym ogrodzeniem jest mniejsza niż 0,5 m, należy w tym miejscu
wykonać opaskę z kruszywa naturalnego na geowłókninie. Na odcinku od KM 0+000
do KM 0+810 przewidziano budowę kanalizacji deszczowej z wylotem do
przebudowywanego wg. odrębnej dokumentacji projektowej przepustu. Na odcinku od
KM 0+275 do KM 0+836 zaprojektowano sieć oświetlenia ulicznego. Inwestycja
wymaga także odcinkowej przebudowy istniejącej sieci teletechnicznej.
8. Zestawienie powierzchni części zagospodarowania terenu
− nawierzchnia jezdni około 7890 m2
− nawierzchnia chodników około 1630 m2
− nawierzchnia ścieżki rowerowej około 2520 m2
− nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej około 320 m2
− nawierzchnia zjazdów bitumicznych około 140 m2
− nawierzchnia poboczy około 450 m2
− nawierzchnia wyspy ronda około 50 m2
− pozostałe nawierzchnie nieutwardzone około 2000 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5667386,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7052016,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5667386,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Budowlano – Usługowa ,,EKO-BUD” s.c. Elżbieta, Jacek Majdeccy

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Budowlano – Usługowa ,,EKO-BUD” s.c. Elżbieta, Jacek Majdeccy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 789-15-23-802

7.3.4) Miejscowość: Lisewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5667386,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.