eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku D-17 na terenie AGH w Krakowie KC-zp.272-687/23



Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku D-17 na terenie AGH w Krakowie KC-zp.272-687/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dzp.agh.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku D-17 na terenie AGH w Krakowie KC-zp.272-687/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f44eb4e9-7fb9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00317183/43/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.39 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku D-17 na terenia AGH w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KC-zp.272-687/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje m. in:

• Demontaż istniejącego pokrycia dachowego w miejscu przeznaczonym do montażu instalacji fotowoltaicznej wraz z wpustami dachowymi, obróbkami blacharskimi i innymi elementami wyposażenia techniczno – instalacyjnego,
• Montaż warstwy docieplającej i usztywniającej połać dachową w miejscu montażu paneli w postaci polistylenu ekstrudowanego XPS o grubości 10 cm,
• Montaż nowego pokrycia dachowego z membrany EPDM na zdemontowanym wcześniej fragmencie dachu, wraz z doszczelnieniem wszystkich przejść dachowych, wpustów i założeniem nowych obróbek blacharskich na attykach,
• Wykonanie konstrukcji wsporczej instalacji fotowoltaicznej, zaprojektowanej na fragmencie dachu budynku D-17,
• Zapewnienie przestrzeni bezpiecznej podczas serwisowania instalacji tj. wykonanie zabezpieczeń dachu (wybranych fragmentów na drodze planowego serwisowania), zabezpieczenie klatek schodowych (przed wypadnięciem podczas serwisowania), montaż i dostawa gumowych mat zabezpieczających pokrycie dachu, wykonanie i montaż przejść przez attykę dachową zgodnie z PT, oznakowanie drogi bezpiecznego serwisowania instalacji fotowoltaicznej,
• Wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 38,50 kWp., zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową, obejmującej w szczególności:
 doprowadzenie linii zasilającej do rozdzielni i inwerterów,
 wykonanie zmian w instalacji odgromowej, usuniecie kolizji z projektowaną instalacją PV.
 montaż konstrukcji i modułów fotowoltaicznych,
 montaż konstrukcji wsporczej wraz z zadaszeniem do montażu rozłącznika p-poż, rozdzielnic D i AC oraz falownika
 ułożenie przewodów łączących moduły fotowoltaiczne,
 ułożenie przewodów łączących moduły fotowoltaiczne z inwerterem,
 montaż inwertera i zabezpieczeń strony DC i AC,
 połączenie modułów z inwerterem,
 sprawdzenie pracy układu,
• Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych,
• Wykonanie instruktażu z obsługi instalacji fotowoltaicznej oraz procedur wymaganych w przypadkach nieprawidłowej pracy instalacji - dla wskazanych przez Zamawiającego osób,
• Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji użytkowania instalacji oraz wykazu czynności eksploatacyjnych wymaganych do utrzymania wszystkich elementów instalacji w należytym stanie technicznym,
• Przekazanie Zamawiającemu oprogramowania (w tym licencji) do wizualizacji oraz zdalnego nadzorowania pracy instalacji PV,
• Wykonanie, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia wykonanej instalacji PV do Państwowej Straży Pożarnej,
• Przekazanie Zamawiającemu uproszczonej instrukcji i schematów instalacji dla celów bezpieczeństwa – do umieszczenia w widocznym miejscu budynku wraz instrukcją bezpieczeństwa pożarowego.

UWAGA :
Wszystkie elementy systemu (m. in. falownik, moduły PV, optymalizatory, rozdzielnice AC/DC) powinny współpracować ze sobą stanowiąc kompletny system).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680407 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Symetrium Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762549147

7.3.3) Ulica: Krakowska

7.3.4) Miejscowość: Zabierzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-080

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie pokrycia dachowego - F.H.U Hector Grzegorz Stawowy
Wykonanie montażu paneli fotowoltaicznych - Adviser Solutions Polska Sp.zo.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.