eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysoka › "Zakup oleju opałowego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup oleju opałowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001016032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wysoka 16

1.5.2.) Miejscowość: Wysoka

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-502

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 052 5592353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.wysoka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip30.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e08db80-d45d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup oleju opałowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e08db80-d45d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167533

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.KG.261.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego zwanego dalej „olejem” w ilości szacunkowej 20 000 litrów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej.
2. Ilość oleju ma charakter szacunkowy i Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości oleju. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie wynikające z niewykorzystania szacowanej ilości oleju.
3. Standardy jakościowe
Olej opałowy musi spełniać warunki jakościowe określone Polską Normą
PN-C-96024:2011 lub równoważnej:
 gęstość w tem. 15 o C - max. 860 kg/m3,
 wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg,
 temperatura zapłonu - min 56 o C,
 lepkość kinetyczna w temp. 20oC - max 6,00 mm2/s,
 skład frakcyjny:
do temp. 250o C, destyluje -max 65% (V/V),
do temp. 350o C, destyluje - min 85% (V/V),
 temperatura płynięcia - max -20 o C,
 pozostałość po koksowaniu
w 10% pozostałości destylacyjnej - max 0,3% (m/m),
 zawartość siarki - max 0,1 % (m/m),
 zawartość wody - max 200 mg/kg,
 zawartość zanieczyszczeń stałych - max 24 mg /kg,
 pozostałość po spopieleniu - max 0,01% (m/m),
 barwa - czerwona.
4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, a ilość zamawianego oleju określona będzie każdorazowym zamówieniem telefonicznym lub e-mailem.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju w terminie 48 godzin od złożonego zamówienia, w dni robocze w godz. 7:30 do 14:30.
6. Jednorazowo zamawiana ilość oleju wynosić będzie ok 5 tys. litrów.
7. Przy każdorazowej dostawie oleju Wykonawca obowiązany jest przedłożyć certyfikat zgodności oleju z obowiązującymi normami.
8. Wykonawca dostarczy olej własnym transportem do tego przystosowanym na własny koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą autocysterną wyposażoną w legalizowane urządzenie umożliwiające pomiar ilości oleju bez konieczności ingerencji obsługi.
9. Dostawy oleju dokonywane będą do kotłowni zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego tj.:
Dom Pomocy Społecznej
Wysoka 16
89-502 Raciąż
10. Magazyn oleju opałowego Zamawiającego stanowią trzy zbiorniki o pojemności 2.000 litrów każdy. Usytuowany jest on w wydzielonej części kotłowni na parterze budynku. Wlew oleju znajduje się na zewnętrznej ścianie kotłowni na wysokości ok. 2,5 m.
11. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy własne, ich pochodzenie oraz normy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć produkty o parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane produkty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAFTPOL HURT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542921070

7.3.4) Miejscowość: Stopka 7

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.