eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Budowa drogi leśnej nr DR/0161, 105/1, 105/2, 105/3 wg DSD na terenie Leśnictwa Chańcza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi leśnej nr DR/0161, 105/1, 105/2, 105/3 wg DSD na terenie Leśnictwa Chańcza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łagów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wola Łagowska

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lagow@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lagow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lagow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi leśnej nr DR/0161, 105/1, 105/2, 105/3 wg DSD na terenie Leśnictwa Chańcza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9537e1eb-a553-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00456329/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa drogi leśnej nr DR/0161, 105/1, 105/2, 105/3 wg DSD na terenie leśnictwa Chańcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575222

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.128.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest generalne wykonawstwo w zakresie kompleksowej realizacji zadania pn. „Budowa drogi leśnej nr DR/0161, 105/1, 105/2, 105/3 wg DSD na terenie leśnictwa Chańcza”.
2. Szczegółowy zakres robót, standard jakości wykonania oraz właściwości wyrobów budowlanych przedstawia dokumentacja projektowa sporządzona dla zadania pn. „Budowa drogi leśnej nr DR/0161, 105/1, 105/2, 105/3 wg DSD na terenie leśnictwa Chańcza” przez Wojciecha Marcińca projektującego dla firmy pn. Piotr Konka, Obsługa Inwestycji Budowlanych, pl. Wolnica 4/32, 31-060 Kraków , która stanowi załącznik nr 2 do SWZ i obejmuje m. in.:
1) projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym,
2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót,
4) opinię geotechniczną,
5) operat wodno-prawny,
6) wewnętrzną ocenę oddziaływania na środowisko,
7) Decyzję Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Kielcach z dnia 19.07.2023, znak: WPN-I.6400.1.6.2023.SK.
3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, poza wykonaniem robót budowlanych, zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m. in. wytyczenie obiektów w terenie, rozliczenie powierzchni realizacji robót budowlanych, przygotowanie materiałów niezbędnych do odbioru robót, złożenie do zasobów Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy z podziałem na następujące etapy realizacji:
a) etap I - wykonanie robót budowlanych przewidzianych w harmonogramie prac o wartości co najmniej 70 % wynagrodzenia umownego,
b) etap II - wykonanie wszystkich robót budowlanych przewidzianych w niniejszej umowie,
c) etap III - wykonanie wszystkich prac objętych niniejszą umową oraz dokonanie odbioru końcowego przedmiotu umowy.
5. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie: do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
a) etap I - do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
b) etap II - do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
c) etap III- do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
7. Wykonawca obowiązany jest zapewnić udział w wykonywaniu prac osób o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie.
8. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności na stanowiskach robotniczych lub pokrewnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) („Obowiązek Zatrudnienia”). Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) na zasadach określonych w SWZ.
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
11. Zamówienia, o których mowa w pkt. 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt. 1 będą prace z zakresu:
− Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,
− Roboty w zakresie usuwania gleby,
− Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych,
− Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa,
a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt. 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.
12. Zamówienia, o których mowa w pkt. 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
13. Zamówienia, o których mowa w pkt. 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia, jak również w przypadku braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych Wykonawców robót budowlanych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia lub podobnym będącym w posiadaniu Zamawiającego.
14. Zamówienie o którym mowa w pkt. 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
15. Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt. 1, będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łagów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1374438,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1690918,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1374438,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana „KDBUD” Krzysztof Dychała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6611782495

7.3.4) Miejscowość: Raków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1374438,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.