Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137003/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00143554/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi porządkowo – czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 w terminie do 31.12.2023r”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ŁAZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240791613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 670 97 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kala@parkwodnyjura.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osirlazy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d494427f-c31c-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łazach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi porządkowo – czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 w terminie do 31.12.2023r”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d494427f-c31c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektu krytej pływalni przy wykorzystaniu własnych środków do sprzątania(czyszczących, myjących i dezynfekcyjnych) niezbędnych do wykonania usługi. Zamawiający wymaga, aby środki używane do sprzątania posiadały wszelkie wymagane przepisami atesty, oraz nie zmieniały struktury wody basenowej. Zamawiający wymaga aby firma realizująca usługę zapewniła stały dozór pracownika firmy w godzinach otwarcia pływalni, tj. od godz. 09: 00 do 21:00. Pozostałe prace porządkowo czystościowe powinny być wykonane po zamknięciu obiektu.
2.1. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy (przewidywany termin realizacji : od dnia podpisania umowy. do dnia 31 grudnia 2023r.) na 270 dni wykonywania usługi porządkowo – czystościowej. Liczba dni wykonywania usługi jest wartością szacunkową która służy do określenia oferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej i do porównania ofert i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości dni faktycznie wykonanej usługi w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227488,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308753,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227488,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEMAG H. GUZIAK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351621807
7.3.3) Ulica: KONECZNEGO 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-216
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227488,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Usługa utrzymania czystości terenu przynależnego do Wydziału Mechatroniki PW wraz z usługą ogrodniczą oraz usługą odśnieżania
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.