eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach obejmujących budynki komunalne zarządzane przez TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach obejmujących budynki komunalne zarządzane przez TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b7228c7-a23e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach obejmujących budynki komunalne zarządzane przez TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b7228c7-a23e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TBS.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach obejmujących budynki komunalne oraz tereny zewnętrzne wchodzące w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Pruszków z zarządzane przez TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o.
1) Usługi sprzątania w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, stanowiących własność Zamawiającego, polegające na stałym utrzymywaniu czystości i porządku w częściach budynków mieszkalnych, przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców, garażach podziemnych i na terenach zewnętrznych przyległych
do tych budynków,

2) Usługi w budynkach mieszkalnych w zakresie:
a) wywieszania flag narodowych na budynkach mieszkalnych z okazji świąt państwowych i uroczystości lokalnych oraz zdejmowanie flag, w terminach wskazanych przez Zamawiającego,
b) doręczania najemcom lokali pism i innej korespondencji od Zamawiającego,
c) wywieszania obwieszczeń i zawiadomień w budynkach mieszkalnych oraz zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień po
upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń wywieszonych bez zgody Zamawiającego.

3) Utrzymanie czystości i usuwanie skutków zimy na terenie nieruchomości i przyległym do nieruchomości w zakresie wynikającym z nałożenia na właścicieli/zarządców nieruchomości przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o lokalnym utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r poz. 888).
4) Odśnieżanie chodników, schodów, podestów, pochylni, przejść, dojść do wiat śmietnikowych, wjazdów do garaży oraz wejść do klatek;
5) Posypywanie w okresie zimowym mieszanką piaskowo-solną chodników, schodów, podestów, pochylni, przejść, dojść do wiat śmietnikowych; wejść do klatek, wjazdów do garaży. Usuwanie sopli lodu
z daszków nad klatkami, wejściami do budynków, garażami oraz wejściami do wiat śmietnikowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590282,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590282,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590282,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANITOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342643962

7.3.3) Ulica: Helenowska

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kamil Rybiński - Usługi Greni


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590282,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.