eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Busko-Zdrój -etap I: miejscowość Kawczyce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Busko-Zdrój -etap I: miejscowość Kawczyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a675b59-b67c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Busko-Zdrój -etap I: miejscowość Kawczyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a675b59-b67c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Busko-Zdrój - etap I: miejscowości Kawczyce, Olganów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym wraz z sieciową pompownią ścieków w miejscowości Kawczyce w południowej części Gminy Busko-Zdrój.
Ze względu na to, iż kolektor sanitarny będzie prowadzony drogą, która stanowi granicę trzech obrębów geodezyjnych tj.: Kawczyc, Radzanowa i Zbludowic, do kolektora kanalizacji sanitarnej dodatkowo będą wpięci zlokalizowani na jego trasie mieszkańcy miejscowości Radzanów
i Zbludowice.
Zaprojektowana kanalizacja sanitarna uporządkuje gospodarkę wodno-ściekową na tym terenie, ścieki sanitarne będą prowadzone wybudowanymi odcinkami sieci kanalizacji sanitarnej i docelowo trafiać będą do oczyszczalni ścieków w Siesławicach.
Niniejszy opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa wraz z erratą, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót szczegółowo określają zadanie objęte zamówieniem, w szczególności w zakresie warunków wykonania, wymaganych metod i technik budowy, zastosowania materiałów i ich cech, warunków testowania, kontroli, odbioru obiektu budowlanego oraz wszelkich pozostałych warunków technicznych.

Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje:
a) budowę kanałów sanitarnych wraz z przykanalikami:
- Kanały sanitarne grawitacyjne Dz 200 lite klasy S. SN8 SDR34 o łącznej długości 2855 m
- Rurociągi tłoczne Dz 90 mm PE100 SDR26 PN10: o łącznej długości 540 m
- Przykanaliki kanalizacyjne Dz160 lite klasy S. SN8 SDR34 o łącznej długości 145 m
- Rurociągi ciśnieniowe Dz 50 mm PE100 SDR11 PN10 o łącznej długości 146 m
b) sieciową pompownię ścieków -1 szt.
c) pompownie przydomowe – 3 szt.
d) studzienki kanalizacyjne – 73 szt.

UWAGA!
1. Zamawiający informuje, że w zakresie wykonania odcinków projektowanej grawitacyjnej sieć kanalizacji sanitarnej PCV200 w Kawczycach – Cześć 6 i 7 (Rysunek „Zagospodarowanie terenu Kawczyce Część 6 i 7”) - przekaże Wykonawcy robót wymagane prawem decyzje/potwierdzenia zgłoszenia robót na w/w zakres, po ich uzyskaniu.
2. Opisany w pkt. 1 zakres robót, Wykonawca winien uwzględnić w harmonogramie rzeczowo- finansowym do wykonanie w końcowej fazie realizacji zadania.

Wymagania:
1) Wykonawca umieści w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicę informacyjną o źródłach współfinansowania zadania, wykonaną zgodnie z wytycznymi dot. materiałów promocyjnych Rządowego Funduszu Polski Ład dla woj. świętokrzyskiego: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610.
2) Odtworzenie dróg
Trasa kanałów sanitarnych prowadzona jest częściowo w pasie drogowym dróg gminnych, dróg wewnętrznych oraz dróg powiatowych. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie jednostkowej wszystkie koszty niezbędne do wykonania całego zakresu robót, również opłaty za zajęcie pasa drogowego i umieszczenie urządzeń do czasu odbioru zadania przez Zamawiającego.
Drogi powiatowe - Kanalizację sanitarną w pasie drogowym drogi powiatowej należy wykonać z zachowaniem warunków określonych przez administratora drogi zgodnie z wydaną w tej sprawie decyzją Zarządu Dróg Powiatowych w Busku – Zdroju.
Drogi gminne - Kanalizację sanitarną w pasie drogowym dróg gminnych należy wykonać z zachowaniem warunków określonych przez administratora dróg zgodnie z wydaną w tej sprawie decyzją Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój.
3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jego uzgodnieniem, który będzie dostosowany do jego harmonogramu realizacji i organizacji robót.
4) Do realizacji przedmiotu umowy należy wykorzystać pojazdy o odpowiedniej nośności tak, aby istniejąca infrastruktura drogowa nie uległa uszkodzeniu. W przypadku zniszczenia infrastruktury drogowej, po której poruszają się pojazdy budowy należy przywrócić ją do stanu pierwotnego. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie na terenie budowy oraz na drogach dojazdowych należytego porządku, czystości. Wykonawca jest zobowiązany do systematycznego i bieżącego usuwania powstałych zanieczyszczeń np. błota, ziemi, gruzu itp.
5) Wykonawca wykona prace towarzyszące i roboty tymczasowe oraz inne usługi, które należy uwzględnić w cenie ofertowej, w tym m.in.:
a) wykonanie Programu BiOZ,
b) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu celem prowadzenia robót wraz z właściwym i czytelnym zabezpieczeniem placu budowy,
c) zorganizowanie zaplecza budowy i jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich,
d) wykonanie inwentaryzacji fotograficznej stanu technicznego dróg, budynków oraz budowli przyległych do terenu budowy lub będących w strefie oddziaływania budowy przed realizacją zadania wraz z ewentualnym podpisaniem dwustronnych protokołów z ich właścicielami. Zdjęcia winny być wykonane w sposób jednoznacznie określający lokalizację terenu fotografowanego. Po zakończenie robót Wykonawca wykona analogiczne zdjęcia terenów odtworzonych do stanu pierwotnego, które jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu na jego żądanie,
e) obsługa geodezyjna budowy tj.: wykonanie pomiarów na każdym etapie prac, pomiarów przed odbiorami poszczególnych etapów robót oraz obecności geodety na budowie na żądanie Zamawiającego i Inspektor Nadzoru,
f) wznowienie geodezyjne znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzenia robót,
g) odtworzenie na swój koszt terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkiej infrastruktury podziemnej tj. drenów, niezinwentaryzowanych kanałów deszczowych itp.,
h) zapewnienie poboru wody i energii elektrycznej do celów budowy,
i) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. W oparciu o państwową osnowę geodezyjną i osnowę realizacyjną należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą sieci uzbrojenia terenu i wszystkich obiektów wraz z naniesieniem zmian na mapę zasadniczą uzyskując potwierdzenie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach kompletną dokumentację powykonawczą (odbiorową) wraz z mapą geodezyjną powykonawczą i potwierdzeniem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej o jej zgłoszeniu celem wpisania do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnej i kartograficznego. Wykonawca dostarczy także Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą w wersji elektronicznej jako pliki dwg lub dxf.
j) przeprowadzenie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej,
k) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla wszystkich prowadzonych robót, w szczególności robót zanikających,
l) wszelkie koszty nadzorów, opinii i sporządnia dokumentacji wymaganych przez właścicieli sieci lub urządzeń, nadzory właścicieli infrastruktury nadziemnej i podziemnej przy prowadzeniu robót i usuwaniu kolizji,
m) dokonanie ewentualnych uzgodnień terenu w związku z prowadzeniem robót w pasie drogowym i pasie działek prywatnych po terenie których przebiega zaprojektowana sieć, łącznie z opłata za zajęcia terenu,
n) opłaty za zajęcie pasa drogowego,
o) wszelkie innych dodatkowe koszty poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione.
6) Pracownicy wykonujący prace budowlane związane z przedmiotem zmówienia powinni posiadać ubranie umożliwiające ich poprawną identyfikację na placu budowy.
7) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiednio wcześniejszego poinformowania mieszkańców i inwestora o wszelkich zmianach w organizacji ruchu, czasowych zamknięciach odcinków drogi, wyznaczonych objazdach oraz przygotowaniu w czytelny i właściwy i zamontowaniu stosownego oznakowania każdą zmianę organizacji ruchu itp.
8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi. W szczególności Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody będące następstwem nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich przebywających na terenie budowy oraz za szkody polegające na zniszczeniu lub uszkodzeniu mienia.
9) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w radach budowy oraz innych spotkaniach związanych z realizacją inwestycji.
10) Wykonawca w ramach zamówienia wystąpi na swój koszt o prolongatę/aktualizację warunków i decyzji, które utraciły ważność.
11) Wszystkie elementy i materiały pochodzące z rozbiórek które nie nadają się do ponownego wmontowania stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy w sposób i w terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót. Koszt związany z rozbiórką, transportem, zwałką (utylizacją) ww. materiałów Wykonawca winien zawrzeć w cenie ofertowej, w odpowiednich pozycjach kosztorysowych. Przyjmuje się. że wszelkie koszty jak i pożytki dla Wykonawcy z tytułu w/w czynności są zbilansowane w kosztorysie ofertowym i tym samym uwzględnione w ostatecznej cenie ofertowej. Wykonawca powinien na etapie przygotowania oferty ustalić rzeczywiste odległości odwozu materiałów przeznaczonych do utylizacji i uwzględnić to w cenie ofertowej. Materiały z rozbiórki Wykonawca usunie poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy o odpadach.
12) Materiały nadające się do ponownego wykorzystania (destrukt asfaltowy – materiał z frezowania) zostaną odtransportowane na wskazane przez Zamawiającego miejsce.
13) Wykonawca we własnym zakresie zapozna się z przyszłym terenem budowy, miejscami składowania materiałów i utylizacji odpadów.
14) Roboty, których szczegółowe warunki wykonania i zastosowania materiałów nie zostały określone w projekcie budowlanym, dokumentacjach branżowych lub przedmiarach winny być wykonane zgodnie z STWiORB.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:
• Projekt budowlany oraz projekty branżowe,
• Errata do projektu budowlanego w zakresie wykonania studni kanalizacyjnych,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
• Dokumentacja formalno-prawna,
• Dokumentacja geotechniczna.
b) Przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2396859,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3398000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2396859,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PISiP „INSMONT” - Edward Bąk,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8660001263

7.3.4) Miejscowość: 28-230 Połaniec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2396859,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.