eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane obejmujące remont sanitariatów w budynku "A" i "B" w Urzędzie Skarbowym w Turku, ul. Konińska 1



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące remont sanitariatów w budynku „A” i „B” w Urzędzie Skarbowym w Turku, ul. Konińska 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.wielkopolskie.kas.gov.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane obejmujące remont sanitariatów w budynku „A” i „B” w Urzędzie Skarbowym w Turku, ul. Konińska 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3834e11-0631-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00207115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020064/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej w Urzędzie Skarbowym w Turku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160804/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199074,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont sanitariatów w budynku „A” i „B” w Urzędzie Skarbowym w Turku, ul. Konińska 1, 62-100 Turek. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnym obiekcie. Zamawiający w całości udostępni powierzchnie do remontu lub udostępni pomieszczenia w sposób zapewniający ciągłość prowadzenia robót.
3. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej (art. 226 ust. 1 pkt 18 pzp). Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe w dniach od poniedziałku do piątku od godz. 8.30 do godz. 13:30 za uprzednim złożeniem wniosku na adres: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl i uzyskaniem potwierdzenia od Zamawiającego. Zamawiający informuje, że w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. 4. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują wykonywanie następujących prac:
- demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z wykuciem metalowych ościeżnic z muru,
- skucie ceramicznych posadzek,
- skucie glazury ze ścian,
- demontaż gniazdek, włączników, lampy oświetleniowej,
- demontaż przepływowych podgrzewaczy wody,
- zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich,
- demontaż instalacji kanalizacyjnej,
- demontaż muszli ustępowych, umywalek, pisuaru, baterii i zaworów,
- wyniesienie z budynku do miejsca składowania (kontenera na gruz i odpady budowlane) materiałów rozbiórkowych,
- skucie starych ceramicznych posadzek,
- przygotowanie podłoża, wykonanie naprawy i wzmocnienia podłoża,
- gruntowanie ścian i sufitów,
- szpachlowanie ścian i sufitów,
- wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach,
- wykonanie wylewek samopoziomujących grubości min 5 mm,
- wykonanie izolacji przeciwwodnej powłokowej z preparatów płynnych na podłożu samopoziomującym z ponownym gruntowaniem go w celu zmniejszenia nasiąkliwości podkładu samopoziomującego,
- ułożenie płytek o wymiarach 30x30 na klej metodą kombinowaną,
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- dostawa i montaż umywalek, muszli ustępowych i pisuaru,
- dostawa i montaż baterii umywalkowych,
- dostawa i montaż kanałowych wentylatorów łazienkowych wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej,
- dostawa i montaż przepływowych podgrzewaczy wody z podłączeniem do istniejącej instalacji,
- wymiana oświetlenia sufitowego budynek „A” i „B”,
- wymiana gniazd i włączników elektrycznych.
Dobór materiałów oraz sposób wykonania prac musi być zgodny z warunkami technicznymi. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załącznikach do SWZ nr:
- załącznik nr 1A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - przedmiar robót,
- załącznik nr 1B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- załącznik nr 1C – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - informacja w zakresie BHP,
- załącznik nr 1D – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – rysunki techniczne pomieszczeń sanitarnych,
- załącznik nr 1E – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – projekt toalety dla niepełnosprawnych,
- załącznik nr 1F – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – przystosowanie – wyposażenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych,
- załącznik nr 1G – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja fotograficzna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Malarski Sylwester Bobrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300755440

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 45, Bonikowo

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.